Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Термокружки
Очікувана вартість
12 500,00 UAH
UA-2019-06-12-002289-b cc897f7158eb40d0aa44620a0c410d18
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Калініченко

+380567706717 yatsuk_vladislav@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління молоді і спорту Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38530968
Вебсайт: http://adm.dp.ua
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. ВОЛОДИМИРА АНТОНОВИЧА, буд.70
Контактна особа: Наталія Калініченко
+380567706717
yatsuk_vladislav@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 21 червня 2019 11:56
Очікувана вартість: 12 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штука
Термокружка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Антоновича, буд. 70, каб.312
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 червня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 червня 2019 10:15
Дата відповіді: 13 червня 2019 10:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1). В оголошенні та його додатках не міститься посилання на на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Відповідно до Додатка 1 до оголошення будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). 2). Відповідно до оголошення про проведення допорогової закупівлі очікувана вартість закупівлі вказується в гривнях з ПДВ, при цьому під «грн. з ПДВ» мається на увазі вартість товарів/послуг з урахуванням всіх податків та зборів, а також інших витрат, що необхідні для поставки товарів на умовах цього оголошення. Замовник, не є платником ПДВ. Порівняння пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, в незалежності від системи оподаткування, до якої він відноситься. Відповідно до додатку 2 до оголошення одним з документів, необхідних для кваліфікації, є свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість/витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Таким чином жодних обмежень щодо учасників залежно від системи оподаткування немає (окрім випадків обмеження діяльності суб'єктів господарювання відповідно до правових засад застосування спрощеної системи оподаткування).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-12-002289-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ГОВОРУНОВ МАКСИМ ДМИТРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3619505132
Дата подання: 24 червня 2019 16:40
Нет обоснования для дисквалификации
Наше предприятие имеет возможность поставить термокружки согласно с техническими характеристиками, что и прописано в предложении. Но заказчик пространно и "от фонаря" решил что наша продукция не соответствует, не обосновав , не связался ни в устной, ни в письменной форме. Просто-----НЕ ПОДХОДИТ и все. Кто так делает гаспода хорошие. Для начала научитесь отвечать на телефонные звонки, ну а потом может и остальное приложится.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2019 14:36
Відповідно до додатку 2 до оголошення про проведення допорогової закупівлі для підтвердження відповідності пропозиції учасника умовам допорогової закупівлі замовник вимагає від учасників перелік документів, що вказані в додатку 2. При цьому у разі неподання будь-яких документів, які передбачені документацією допорогової закупівлі, учасник надає довідку в довільній формі про те, що він не повинен надавати такі документи згідно з законодавством України, посилаючись на відповідну норму законодавства чи інший документ, який регламентує це питання. В разі ненадання такої довідки або будь-яких документів, які вказані в документації на проведення допорогової закупівлі, Замовником може буде відхилена пропозиція учасника, як така, що не відповідає вимогам закупівлі.
Під час розгляду пропозиції учасника ГОВОРУНОВА МАКСИМА ДМИТРОВИЧА було дискваліфіковано на підставі відсутності документів, що зазначені в додатку 2 до оголошення про проведення допорогової закупівлі, та відсутності пояснень щодо неподання таких документів.

Документи

25 червня 2019 14:36
Протокол №31.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2019 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ГОВОРУНОВ МАКСИМ ДМИТРОВИЧ 12 000,00
UAH з ПДВ
12 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВАСИЛЬЧЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА" 12 350,00
UAH з ПДВ
12 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Соловйова І.П. 12 400,00
UAH з ПДВ
12 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2019 09:15
SKM_C224e18111514072.pdf
19 червня 2019 09:15
SKM_C224e18111514061.pdf
19 червня 2019 09:15
SKM_C224e18111514060.pdf
19 червня 2019 09:15
SKM_C224e18111514050.pdf
19 червня 2019 09:15
SKM_C224e18111514010.pdf
19 червня 2019 09:15
SKM_C224e18111514001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ГОВОРУНОВ МАКСИМ ДМИТРОВИЧ

ФОП "ВАСИЛЬЧЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА"

ФОП Соловйова І.П.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГОВОРУНОВ МАКСИМ ДМИТРОВИЧ
#3619505132
Відхилено 12 000,00
UAH з ПДВ
24 червня 2019 15:43
ФОП "ВАСИЛЬЧЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА"
#2918501547
Переможець 12 350,00
UAH з ПДВ
25 червня 2019 10:20

Документи

24 червня 2019 15:36
протокол 29.pdf

Документи

25 червня 2019 10:20
30.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2019 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВАСИЛЬЧЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА"
#2918501547
12 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2019 10:20
30.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
75-2606.pdf укладений
05 липня 2019 14:27