Плитка керамічна, унітаз, умивальник, змішувач, лінолеум
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-06-12-002217-b 0d836854d4b14baab3695db81cadd691
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Територіальний відділ освіти Вознесенівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37611417
Місцезнаходження замовника: 69035, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Маяковського, буд.4
Контактна особа замовника: Літошко Світлана Вікторівна
+380612262702
ordzh_osvita@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2019 09:00
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 м.кв
Плитка керамічна настінна (27,5х40)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, бул. Центральний, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
16 м.кв
Плитка керамічна для підлоги (45х45)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, бул. Центральний, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
5 шт
Унітаз в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, бул. Центральний, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
5 шт
Умивальник в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, бул. Центральний, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
5 шт
Змішувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, бул. Центральний, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
100 м.кв
Лінолеум
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, бул. Центральний, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно накладної на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу 30 банківських днів. У випадку затримки бюджетного фінансування, яке має на меті розрахунки за поставлений товар, Замовник зобов’язується провести оплату протягом 5-ти банківських днів з дня надходження таких коштів на його розрахунковий рахунок. Згідно ч. 1 ст.23 Бюджетного кодексу України умовою виникнення платіжних зобов’язань за договором є наявність відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). Джерело фінансування- місцевий бюджет Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 червня 2019 16:57
Додаток 4.docx
12 червня 2019 16:57
Додаток 3 Проект договору.docx
12 червня 2019 16:57
Додаток 2 Форма цінової пропозиції.docx
12 червня 2019 16:57
Додаток 1 Техвимоги.docx
12 червня 2019 16:57
1-оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

эквиваленты
Дата подання: 13 червня 2019 12:35
Дата відповіді: 13 червня 2019 14:08
рассматриваются ли эквиваленты?
Відповідь: Технічне завдання максимально відповідав запитам навчально-виховного процесу, а також відповідав технічним можливостям та умовам приміщення, в якому буде знаходитися. Безумовно, в пріоритеті знаходяться товари, зазначені в техвимогах до закупівлі. В разі відмінності запропонованого Учасником товару від того, що вказаний в технічному завданні, рішення про допустимість такого відхилення приймається тендерним комітетом за погодженням із навчальним закладом, для потреб якого замовляється даний товар.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" 41 107,96
UAH з ПДВ
41 107,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 15:06
Додаток №3.pdf
18 червня 2019 15:06
Довкілля.pdf
18 червня 2019 15:06
Довідка.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"
#30728887
Переможець 41 107,96
UAH з ПДВ
19 червня 2019 15:59

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"
#30728887
41 107,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
04 липня 2019 15:12

Актуальні тендери

До пошуку