Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плитка керамічна, унітаз, умивальник, змішувач, лінолеум
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-06-12-002217-b 0d836854d4b14baab3695db81cadd691
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Літошко Світлана Вікторівна

+380612262702 ordzh_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Вознесенівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37611417
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Маяковського, буд.4
Контактна особа: Літошко Світлана Вікторівна
+380612262702
ordzh_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2019 09:00
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 м.кв
Плитка керамічна настінна (27,5х40)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, бул. Центральний, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
16 м.кв
Плитка керамічна для підлоги (45х45)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, бул. Центральний, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
5 шт
Унітаз в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, бул. Центральний, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
5 шт
Умивальник в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, бул. Центральний, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
5 шт
Змішувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, бул. Центральний, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
100 м.кв
Лінолеум
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, бул. Центральний, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно накладної на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу 30 банківських днів. У випадку затримки бюджетного фінансування, яке має на меті розрахунки за поставлений товар, Замовник зобов’язується провести оплату протягом 5-ти банківських днів з дня надходження таких коштів на його розрахунковий рахунок. Згідно ч. 1 ст.23 Бюджетного кодексу України умовою виникнення платіжних зобов’язань за договором є наявність відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). Джерело фінансування- місцевий бюджет Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2019 16:57
Додаток 4.docx
12 червня 2019 16:57
Додаток 3 Проект договору.docx
12 червня 2019 16:57
Додаток 2 Форма цінової пропозиції.docx
12 червня 2019 16:57
Додаток 1 Техвимоги.docx
12 червня 2019 16:57
1-оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

эквиваленты
Дата подання: 13 червня 2019 12:35
Дата відповіді: 13 червня 2019 14:08
рассматриваются ли эквиваленты?
Відповідь: Технічне завдання максимально відповідав запитам навчально-виховного процесу, а також відповідав технічним можливостям та умовам приміщення, в якому буде знаходитися. Безумовно, в пріоритеті знаходяться товари, зазначені в техвимогах до закупівлі. В разі відмінності запропонованого Учасником товару від того, що вказаний в технічному завданні, рішення про допустимість такого відхилення приймається тендерним комітетом за погодженням із навчальним закладом, для потреб якого замовляється даний товар.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" 41 107,96
UAH з ПДВ
41 107,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 15:06
Додаток №3.pdf
18 червня 2019 15:06
Довкілля.pdf
18 червня 2019 15:06
Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"
#30728887
Переможець 41 107,96
UAH з ПДВ
19 червня 2019 15:59

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"
#30728887
41 107,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
04 липня 2019 15:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 41 107,96
UAH (в тому числі ПДВ 6 851,33 UAH)