Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Медичні матеріали" (Стоматологічні пломбувальні матеріали)
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2019-06-12-002088-b d2c7462c46ea4fc4bdbdd6587db2c0a6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Безсмертна

+380636861543 kp_stomat1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42788677
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, буд. 2
Контактна особа: Ольга Безсмертна
+380636861543
kp_stomat1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 12:39
Очікувана вартість: 105 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
"Медичні матеріали" (Стоматологічні пломбувальні матеріали)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вулиця Святослава Ріхтера, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 16:31
договір.п.docx
12 червня 2019 16:31
Тендерна документація.п.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-12-000007 ● c2e026005c104c3fb2a1c334f5bf1005
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 вересня 2019 11:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.09.2019
№ 50

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.09.2019 № 50.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2019-06-12-002088-b від 12.06.2019 – інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «про публічні закупівлі».

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Згідно з частиною першою статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В КП «Стоматологічна поліклініка №1» ЖМР були сформовані потреби по структурних підрозділах у закупівлях, які забезпечують їх належне та безперебійне функціювання по: - ДК 021:2015:33140000-3 - "Медичні матеріали" (Стоматологічні пломбувальні матеріали) на очікувану вартість 105000грн.00коп. - ДК 021:2015:33140000-3 - "Медичні матеріали" (Стоматологічні пломбувальні матеріали) на очікувану вартість 393 000 грн.00коп. Згідно цих потреб були внесені зміни до річного плану (Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2019-06-12-003178-b; Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2019-06-12-003871-b). Відповідно частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» вище зазначені закупівлі підпадають під дію Закону, оскільки загальна вартість предмету закупівлі більша 200000,00гривень. Відповідно до внесених змін до річного плану були проведені процедури закупівель – відкриті торги з дотриманням всіх етапів та умов проведення відкритих торгів передбачених ст.20-32 Закону України «Про публічні закупівлі»: - "Медичні матеріали" (Стоматологічні пломбувальні матеріали) по ДК 021:2015:33140000-3 Медичні матеріали на очікувану вартість 105000грн.00коп. Ідентифікатор закупівлі : UA-2019-06-12-002088-b. - "Медичні матеріали" (Стоматологічні пломбувальні матеріали) по ДК 021:2015:33140000-3 Медичні матеріали на очікувану вартість 393 000 грн.00коп. Ідентифікатор закупівлі : UA-2019-06-12-001931-b. Вище викладена інформація підтверджує відсутність порушень, так як Замовником (КП «Стоматологічна поліклініка №1» ЖМР) не було розділено предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів, тому що вище зазначені процедури закупівель були проведені з використанням процедур - відкриті торги. КП «Стоматологічна поліклініка №1» ЖМР наголошує, що замовник може проводити декілька процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону у поточному році за одним і тим же предметом закупівлі, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону в межах єдиної процедури. КП «Стоматологічна поліклініка №1» ЖМР повідомляє, що всі процедури закупівель в установі по ДК 021:2015:33140000-3 Медичні матеріали не залежно від очікуваної вартості здійснюються при проведення процедури закупівлі – відкриті торги, так як сумарна вартість по даному предмету закупівлі за поточний рік становить більше 200000,00грн.

2019-10-04 16:20:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Універсал дент" 99 355,92
UAH з ПДВ
94 304,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Калашник Елла Іванівна 97 240,00
UAH з ПДВ
95 987,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Затворницька Тетяна Романівна 99 500,00
UAH з ПДВ
99 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Прусак Л.Я. 105 000,00
UAH з ПДВ
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2019 15:04
Нова Пропозиція.pdf
26 червня 2019 12:35
Пропозиція.pdf
26 червня 2019 12:35
Лист про санкції.pdf
26 червня 2019 12:35
статут 2019.PDF
26 червня 2019 12:35
Захист довкілля.pdf
26 червня 2019 12:35
Ендодент.pdf
26 червня 2019 12:35
Персональні дані.pdf
26 червня 2019 12:35
PSP NEW.jpg
26 червня 2019 12:35
Проект договору.pdf
26 червня 2019 12:35
Гарантійний лист 80.pdf
26 червня 2019 12:35
Джи сі декларація.pdf
26 червня 2019 12:35
Технічні вимоги.pdf
26 червня 2019 12:35
Ліцензування.pdf
26 червня 2019 12:35
витяг ПДВ.PDF
26 червня 2019 12:35
наказ на директора.pdf
26 червня 2019 12:35
довідка банку.PDF
26 червня 2019 12:34
виписка.pdf
26 червня 2019 12:34
Витяг з ЄДР .pdf
26 червня 2019 12:34
Стаття 17.pdf
26 червня 2019 12:34
Накладна 1.PDF
26 червня 2019 12:34
Накладна 2.PDF
26 червня 2019 12:34
Медичні матеріали.pdf
26 червня 2019 12:34
Довідка про МТС.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 16:58
Електронний підпис
04 липня 2019 16:53
Довідки переможця.PDF
27 червня 2019 18:42
Електронний підпис
27 червня 2019 18:18
Договір ЖСП1_2.PDF
27 червня 2019 18:18
Установчі Калашник.7z
27 червня 2019 18:18
Технічне.7z
27 червня 2019 18:18
Цінова пропозиція 2.PDF
27 червня 2019 18:18
Кваліфікація.7z

Публічні документи

26 червня 2019 14:11
Довідка помилка.jpeg
25 червня 2019 10:40
Довирен 1.jpeg
25 червня 2019 10:40
затв свідоцтво.JPG
25 червня 2019 10:40
витяг 1.jpeg
25 червня 2019 10:40
Довирен 2.jpeg.jpeg
25 червня 2019 10:40
виписка 001.jpg
25 червня 2019 10:40
код.jpeg
25 червня 2019 10:40
Паспорт 2.jpeg.jpeg
25 червня 2019 10:40
Паспорт 1.jpeg
25 червня 2019 10:40
Проект договору 2.jpeg.jpeg
25 червня 2019 10:40
Проект договору 1.jpeg.jpeg
25 червня 2019 10:40
Проект договору.jpeg
25 червня 2019 10:40
Довідка ст. 17.jpeg
25 червня 2019 10:40
Довідка банка.jpeg
25 червня 2019 10:40
Гарантийний лист ст.17.jpeg
25 червня 2019 10:40
Без названия.pdf
25 червня 2019 10:40
Тендерна пропозиція.jpeg
25 червня 2019 10:40
Договор МСП 2.jpeg
25 червня 2019 10:40
Договор МСП 2.1.jpeg
25 червня 2019 10:40
Договор ЖОСМО 2.jpeg.jpeg
25 червня 2019 10:40
Договор ЖОСМО 1.jpeg.jpeg
25 червня 2019 10:40
Договор ЖОСМО.jpeg
25 червня 2019 10:40
Довідка про МТБ.jpeg

Публічні документи

28 червня 2019 00:48
Прусак.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Універсал дент"

ФОП Калашник Елла Іванівна

ФОП Затворницька Тетяна Романівна

ФОП Прусак Л.Я.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Універсал дент"
#41791689
Відхилено 94 304,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 16:36
ФОП Калашник Елла Іванівна
#2385218747
Переможець 95 987,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 16:45

Документи

03 липня 2019 16:36
Електронний підпис
03 липня 2019 16:34
Протокол розгляду.pdf

Документи

03 липня 2019 16:45
Електронний підпис
03 липня 2019 16:43
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Калашник Елла Іванівна
#2385218747
95 987,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2019 16:45
Електронний підпис
03 липня 2019 16:43
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:29
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 10:59
Д.угода.FR12.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 10:59
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 11:42
договір від 15.07.19.FR12.pdf укладений
15 липня 2019 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1.3 та пунктом 1.4 Договору сторони погодилися зменшити суму договору на 15493 грн. 23 коп. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 101/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 80 493,77
UAH