Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
технічна підтримка програмного забезпечення системи документообігу та серверного обладнання
Очікувана вартість
999 600,00 UAH
UA-2019-06-12-001795-a ● d3699ab7c8af40b6b0fbdd73bf78916c
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 34694993 |
Місцезнаходження: | 01196, Україна , Київ обл., Київ, площа Лесі Українки, 1 |
Контактна особа: |
Левківська Наталія Володимирівна 380442868353, tender_infra@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
У 2018 році за результатами проведення процедури відкритих торгів Управлінням інфраструктури Київської обласної державної адміністрації та ТОВ «Інтекресі Бейз» було укладено договір №28/09 від 28.09.2018 на закупівлю послуг, пов’язані з впровадженням системи електронного документообігу - «Система документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet». Предмет закупівлі: 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (постачання та впровадження системи електронного документообігу) (далі – СЕД). СЕД побудова на базі комп’ютерної програми «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» виключні майнові права на яку належать ТОВ «Інтекресі Бейз».
СЕД перебуває в постійному динамічному розвитку, який відзначається необхідністю модифікації окремих підсистем, розробки нових, впровадженню додаткових функцій та звітів, що передбачає зміну програмного коду СЕД та оновлення версій прикладного програмного забезпечення. Даним проектом заплановані наступні послуги щодо супроводу та модернізації:
Консультації фахівців Замовника, щодо:
- адмініструванню прав користувачів на доступ до функцій системи;
- оновленню нормативно-довідкової бази даних;
- контролю створення резервних копій баз даних;
- оптимізації роботи бази даних та прикладного програмного забезпечення для збільшення швидкості функціонування;
- використання функціоналу Системи;
відновлення працездатності Системи у разі виникнення нештатних ситуацій;
- проведення робіт з оновлення версій системи на серверах Замовника.
Модернізація програмного продукту, а саме реалізація:
- Додати колонку «Метод відправлення» на формі «Адресати»;
- Надати можливість застосування ЕЦП при виконанні резолюцій з інформаційними завданнями;
- Внести зміни в звіт "Мониторинг виконання документів/завдань" а саме надати можливість побудови даного звіту за завданнями по документам;
- Надати можливість пошуку за атрибутами картки «Відрядження»;
- Доданий реєстр "Всі невиконані завдання контролю" до робочого столу Контролера;
- Надати можливість на вкладці «Зв'язки» додавати необмежену кількість облікових документів;
- На картку Звернення громадян. Додати нові поля: група питань, кількість попередніх звернень, ознака скарги на зовнішню організацію, сфера з якої скаржаться, організація на яку скаржаться, підрозділ на який скаржаться, співробітник на якого скаржаться, підрозділ на який скаржаться, внутрішній, співробітник на якого скаржаться, внутрішній;
- Надати можливість додавання громадянина безпосередньо з картки ЗВГ
Фахівцями ТОВ «Інтекресі Бейз» у 2018 році проведено значний обсяг досліджень об’єкта автоматизації, здійснено розробку і впровадження всіх базових підсистем СЕД, забезпечено її працездатність та надання консультаційної підтримки користувачам. Залучення іншого виконавця послуг призведе до необхідності повторного проведення обстежень, вивчення специфіки роботи СЕД, а відповідно – зростання вартості послуг та погіршення якості їх виконання. Заміна виконавця може призвести до несумісності нового програмного коду або виникненню проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням та порушення авторських прав ТОВ «Інтекресі Бейз».
Згідно зі статтею 8 Закону України «Про авторське право і суміжні права» комп‘ютерні програми та бази даних є об‘єктами авторського права у галузі науки, літератури і мистецтва. Відповідно до авторського договору про передачу (відчуження) виключних майнових прав автора на комп’ютерні програми від 15.02.2010 № 1004 програмне забезпечення «Система документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» належить ТОВ «Інтекресі Бейз». Цивільний Кодекс України (ст. 431) визначає наслідки порушення права інтелектуальної власності, в т. ч. невизнання цього права чи посягання на нього, що тягне за собою відповідальність, встановлену цим Кодексом.
Отже, відповідно до пункту 1 частини 2 статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку із закупівлею, пов'язаною із захистом прав інтелектуальної власності, є підстави при закупівлі послуг з модифікації прикладного програмного забезпечення СЕД, код ДК 021:2015 – 72260000-5- Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням застосувати переговорну процедуру закупівлі.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Копія свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір № 1001 від 10.12.2007.
2. Копія авторського договору про передачу (відчуження) виключних майнових прав автора на комп’ютерні програми № 1004 від 15.02.2010
СЕД перебуває в постійному динамічному розвитку, який відзначається необхідністю модифікації окремих підсистем, розробки нових, впровадженню додаткових функцій та звітів, що передбачає зміну програмного коду СЕД та оновлення версій прикладного програмного забезпечення. Даним проектом заплановані наступні послуги щодо супроводу та модернізації:
Консультації фахівців Замовника, щодо:
- адмініструванню прав користувачів на доступ до функцій системи;
- оновленню нормативно-довідкової бази даних;
- контролю створення резервних копій баз даних;
- оптимізації роботи бази даних та прикладного програмного забезпечення для збільшення швидкості функціонування;
- використання функціоналу Системи;
відновлення працездатності Системи у разі виникнення нештатних ситуацій;
- проведення робіт з оновлення версій системи на серверах Замовника.
Модернізація програмного продукту, а саме реалізація:
- Додати колонку «Метод відправлення» на формі «Адресати»;
- Надати можливість застосування ЕЦП при виконанні резолюцій з інформаційними завданнями;
- Внести зміни в звіт "Мониторинг виконання документів/завдань" а саме надати можливість побудови даного звіту за завданнями по документам;
- Надати можливість пошуку за атрибутами картки «Відрядження»;
- Доданий реєстр "Всі невиконані завдання контролю" до робочого столу Контролера;
- Надати можливість на вкладці «Зв'язки» додавати необмежену кількість облікових документів;
- На картку Звернення громадян. Додати нові поля: група питань, кількість попередніх звернень, ознака скарги на зовнішню організацію, сфера з якої скаржаться, організація на яку скаржаться, підрозділ на який скаржаться, співробітник на якого скаржаться, підрозділ на який скаржаться, внутрішній, співробітник на якого скаржаться, внутрішній;
- Надати можливість додавання громадянина безпосередньо з картки ЗВГ
Фахівцями ТОВ «Інтекресі Бейз» у 2018 році проведено значний обсяг досліджень об’єкта автоматизації, здійснено розробку і впровадження всіх базових підсистем СЕД, забезпечено її працездатність та надання консультаційної підтримки користувачам. Залучення іншого виконавця послуг призведе до необхідності повторного проведення обстежень, вивчення специфіки роботи СЕД, а відповідно – зростання вартості послуг та погіршення якості їх виконання. Заміна виконавця може призвести до несумісності нового програмного коду або виникненню проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням та порушення авторських прав ТОВ «Інтекресі Бейз».
Згідно зі статтею 8 Закону України «Про авторське право і суміжні права» комп‘ютерні програми та бази даних є об‘єктами авторського права у галузі науки, літератури і мистецтва. Відповідно до авторського договору про передачу (відчуження) виключних майнових прав автора на комп’ютерні програми від 15.02.2010 № 1004 програмне забезпечення «Система документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» належить ТОВ «Інтекресі Бейз». Цивільний Кодекс України (ст. 431) визначає наслідки порушення права інтелектуальної власності, в т. ч. невизнання цього права чи посягання на нього, що тягне за собою відповідальність, встановлену цим Кодексом.
Отже, відповідно до пункту 1 частини 2 статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку із закупівлею, пов'язаною із захистом прав інтелектуальної власності, є підстави при закупівлі послуг з модифікації прикладного програмного забезпечення СЕД, код ДК 021:2015 – 72260000-5- Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням застосувати переговорну процедуру закупівлі.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Копія свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір № 1001 від 10.12.2007.
2. Копія авторського договору про передачу (відчуження) виключних майнових прав автора на комп’ютерні програми № 1004 від 15.02.2010
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2019 20:35 |
Оскарження наміру укласти договір: | 23 червня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
послуги з системного супроводу «Системи електронного документообігу та автоматизації бізнес процесів «Megapolis.DocNet» - «Технічна підтримка програмного забезпечення системи документообігу та серверного обладнання (за кодом CPV за ДК 21:2015 72260000-5 (Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічна підтримка програмного забезпечення системи документообігу та серверного обладнання (за кодом CPV за ДК 21:2015 72260000-5 (Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01196, Україна, місто Київ, Київ, площа Лесі Українки,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 червня 2019
—
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
12 червня 2019 20:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2019 20:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтекресі Бейз" #35635588 |
Переможець |
999 600,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 20:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2019 17:08
|
Договір техн підтримка_2019.pdf | укладений |
02 липня 2019 17:06
|