Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

технічна підтримка програмного забезпечення системи документообігу та серверного обладнання
Очікувана вартість
999 600,00 UAH
UA-2019-06-12-001795-a d3699ab7c8af40b6b0fbdd73bf78916c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левківська Наталія Володимирівна

380442868353
tender_infra@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 34694993
Місцезнаходження: 01196, Україна , Київ обл., Київ, площа Лесі Українки, 1
Контактна особа: Левківська Наталія Володимирівна
380442868353,
tender_infra@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
У 2018 році за результатами проведення процедури відкритих торгів Управлінням інфраструктури Київської обласної державної адміністрації та ТОВ «Інтекресі Бейз» було укладено договір №28/09 від 28.09.2018 на закупівлю послуг, пов’язані з впровадженням системи електронного документообігу - «Система документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet». Предмет закупівлі: 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (постачання та впровадження системи електронного документообігу) (далі – СЕД). СЕД побудова на базі комп’ютерної програми «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» виключні майнові права на яку належать ТОВ «Інтекресі Бейз».
СЕД перебуває в постійному динамічному розвитку, який відзначається необхідністю модифікації окремих підсистем, розробки нових, впровадженню додаткових функцій та звітів, що передбачає зміну програмного коду СЕД та оновлення версій прикладного програмного забезпечення. Даним проектом заплановані наступні послуги щодо супроводу та модернізації:
Консультації фахівців Замовника, щодо:
- адмініструванню прав користувачів на доступ до функцій системи;
- оновленню нормативно-довідкової бази даних;
- контролю створення резервних копій баз даних;
- оптимізації роботи бази даних та прикладного програмного забезпечення для збільшення швидкості функціонування;
- використання функціоналу Системи;
відновлення працездатності Системи у разі виникнення нештатних ситуацій;
- проведення робіт з оновлення версій системи на серверах Замовника.
Модернізація програмного продукту, а саме реалізація:
- Додати колонку «Метод відправлення» на формі «Адресати»;
- Надати можливість застосування ЕЦП при виконанні резолюцій з інформаційними завданнями;
- Внести зміни в звіт "Мониторинг виконання документів/завдань" а саме надати можливість побудови даного звіту за завданнями по документам;
- Надати можливість пошуку за атрибутами картки «Відрядження»;
- Доданий реєстр "Всі невиконані завдання контролю" до робочого столу Контролера;
- Надати можливість на вкладці «Зв'язки» додавати необмежену кількість облікових документів;
- На картку Звернення громадян. Додати нові поля: група питань, кількість попередніх звернень, ознака скарги на зовнішню організацію, сфера з якої скаржаться, організація на яку скаржаться, підрозділ на який скаржаться, співробітник на якого скаржаться, підрозділ на який скаржаться, внутрішній, співробітник на якого скаржаться, внутрішній;
- Надати можливість додавання громадянина безпосередньо з картки ЗВГ
Фахівцями ТОВ «Інтекресі Бейз» у 2018 році проведено значний обсяг досліджень об’єкта автоматизації, здійснено розробку і впровадження всіх базових підсистем СЕД, забезпечено її працездатність та надання консультаційної підтримки користувачам. Залучення іншого виконавця послуг призведе до необхідності повторного проведення обстежень, вивчення специфіки роботи СЕД, а відповідно – зростання вартості послуг та погіршення якості їх виконання. Заміна виконавця може призвести до несумісності нового програмного коду або виникненню проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням та порушення авторських прав ТОВ «Інтекресі Бейз».

Згідно зі статтею 8 Закону України «Про авторське право і суміжні права» комп‘ютерні програми та бази даних є об‘єктами авторського права у галузі науки, літератури і мистецтва. Відповідно до авторського договору про передачу (відчуження) виключних майнових прав автора на комп’ютерні програми від 15.02.2010 № 1004 програмне забезпечення «Система документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» належить ТОВ «Інтекресі Бейз». Цивільний Кодекс України (ст. 431) визначає наслідки порушення права інтелектуальної власності, в т. ч. невизнання цього права чи посягання на нього, що тягне за собою відповідальність, встановлену цим Кодексом.
Отже, відповідно до пункту 1 частини 2 статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку із закупівлею, пов'язаною із захистом прав інтелектуальної власності, є підстави при закупівлі послуг з модифікації прикладного програмного забезпечення СЕД, код ДК 021:2015 – 72260000-5- Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням застосувати переговорну процедуру закупівлі.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Копія свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір № 1001 від 10.12.2007.
2. Копія авторського договору про передачу (відчуження) виключних майнових прав автора на комп’ютерні програми № 1004 від 15.02.2010

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 20:35
Оскарження наміру укласти договір: 23 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


послуги з системного супроводу «Системи електронного документообігу та автоматизації бізнес процесів «Megapolis.DocNet» - «Технічна підтримка програмного забезпечення системи документообігу та серверного обладнання (за кодом CPV за ДК 21:2015 72260000-5 (Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічна підтримка програмного забезпечення системи документообігу та серверного обладнання (за кодом CPV за ДК 21:2015 72260000-5 (Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01196, Україна, місто Київ, Київ, площа Лесі Українки,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2019  —  27 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

12 червня 2019 20:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 20:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 20:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 20:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтекресі Бейз"
#35635588
Переможець 999 600,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 20:35

Документи

12 червня 2019 20:35
Електронний підпис
12 червня 2019 20:31
ПРОТОКОЛ_11_.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 20:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтекресі Бейз"
#35635588
999 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 20:35
Електронний підпис
12 червня 2019 20:31
ПРОТОКОЛ_11_.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:26
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 17:08
Договір техн підтримка_2019.pdf укладений
02 липня 2019 17:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 999 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 166 600,00 UAH)