Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тонери
Очікувана вартість
17 400,00 UAH
UA-2019-06-12-001755-a b0d2b1440dda416e9d6f122a5678d63c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віннічук Інна Володимирівна

+380382765532 I_Vinnichyk@khm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 04060772
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Гагаріна, 3
Контактна особа: Віннічук Інна Володимирівна
+380382765532
I_Vinnichyk@khm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 18:28
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2019 18:32
Оскарження умов закупівлі: до 23 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2019 18:32
Очікувана вартість: 17 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 174,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Тонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Гагаріна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 14:38
зміни.PDF
19 червня 2019 14:38
ТД тонери (нова редакція).doc
19 червня 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 14:38
зміни.PDF
19 червня 2019 14:38
ТД тонери (нова редакція).doc
12 червня 2019 18:28
ТД тонери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 червня 2019 10:10
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:50
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Згідно п. 3.6.3. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та ін шим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
Тендерною документацією у відповідності до Закону "Про публічні закупівлі" не встановлені обмеження до учасників торгів в частині сплати ПДВ. Пропозиція учасника є остаточною і не підлягає оподаткуванню з боку замовника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2019 18:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОНЕРПЛЮС" 16 975,00
UAH з ПДВ
16 975,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 16:21
Статут стор.9.jpg
21 червня 2019 16:21
Статут стор.8.jpg
21 червня 2019 16:21
Статут стор.7.jpg
21 червня 2019 16:21
Статут стор.6.jpg
21 червня 2019 16:21
Статут стор.5.jpg
21 червня 2019 16:21
Статут стор.4.jpg
21 червня 2019 16:21
Статут стор.3.jpg
21 червня 2019 16:21
Статут стор.2.jpg
21 червня 2019 16:21
Статут стор.1.jpg
21 червня 2019 16:21
Довідка про рахунок 2.jpg
21 червня 2019 16:21
Довідка про рахунок 1.jpg
21 червня 2019 16:21
Витяг ПДВ.jpg
21 червня 2019 16:21
накладна 238.jpg
21 червня 2019 16:21
Договір стор.2.jpg
21 червня 2019 16:21
Договір стор.1.jpg
21 червня 2019 16:21
31 про працівників.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОНЕРПЛЮС"

Інформація про відміну

Дата відміни
27 червня 2019 18:32
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій