Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Частини та приладдя до верстатів, код 42670000-3 за ДК 021:2015 (частини та приладдя до верстатів та ручного інструменту)»
Очікувана вартість
1 449 095,39 UAH
UA-2019-06-12-001164-a 0a0de53b0c5848b2bf887c0cfdb1b020
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Швець Олена Анатолівна

(044) 238-59-36 O.Shvets@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Швець Олена Анатолівна
(044) 238-59-36
O.Shvets@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 липня 2019 15:55
Очікувана вартість: 1 449 095,39 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42670000-3: Частини та приладдя до верстатів


детальний опис закупівлі згідно тендерної документації.
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6141 шт
Частини та приладдя до верстатів та ручного інструменту. (Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська обл., Київ, Червоноткацька, 1-а, Головний матеріальний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42670000-3 — Частини та приладдя до верстатів
10 комплект
Частини та приладдя до верстатів та ручного інструменту. (Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська обл., Київ, Червоноткацька, 1-а, Головний матеріальний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42670000-3 — Частини та приладдя до верстатів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 15:13
Додаток 7 (1).docx
12 червня 2019 15:13
Додаток 6 (1).docx
12 червня 2019 15:13
Додаток 5 (1).docx
12 червня 2019 15:13
Додаток 4 (1).docx
12 червня 2019 15:13
Додаток 3 (1).docx
12 червня 2019 15:13
Додаток 2 (1).docx
12 червня 2019 15:13
Додаток 1 (1).docx
12 червня 2019 15:13
ТД (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬПІК-ЦЕНТР" 1 198 000,00
UAH з ПДВ
1 198 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Профи Инструмент" 1 430 000,00
UAH з ПДВ
1 430 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕК "ЕНЕРГОСТАНДАРТ" 1 449 095,00
UAH з ПДВ
1 449 095,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 17:03
Dovidka_МВД.pdf
01 липня 2019 16:19
IG-191001-700.pdf.p7s.p7s.p7s
01 липня 2019 16:19
Умови i пропозицii.pdf
01 липня 2019 16:19
Технiчна специфiкацiя.pdf
01 липня 2019 16:19
Наказ директор.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬПІК-ЦЕНТР"

ТОВ "Профи Инструмент"

ТОВ "ЕК "ЕНЕРГОСТАНДАРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬПІК-ЦЕНТР"
#37878737
Переможець 1 198 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 17:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬПІК-ЦЕНТР"
#37878737
1 198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 12:06
звіт.pdf укладений
02 квітня 2020 12:06
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:16
554-НХ-19 від 26.07.19 - Альпік-Центр - ДУ2 від 28.12.2019 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:15
1_554-НХ-19 від 26.07.19 - Альпік-Центр - ДУ2 від 28.12.2019.pdf укладений
28 грудня 2019 12:15
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2019 12:45
554-НХ-19 від 26.07.19 - Альпік-Центр - ДУ1 (1).pdf зміни до договору
26 липня 2019 12:45
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 12:20
554-НХ-19 від 26.07.19 - Альпік-Центр.pdf укладений
26 липня 2019 12:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", за згодою Сторін здійснено коригування (зниження) ціни по позиції 48 Специфікації за одиницю товару з метою приведення даної ціни товару до двох знаків після коми, сума Договору після внесення змін -1197999,96 тис.грн, кількість товару після внесення змін - 6141 шт., 10 компл.
Номер договору про закупівлю: 554-НХ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", прийшли до згоди продовжити строк дії Договору тим самим внести відповідні зміни до Договору. Сума Договору після вневення змін до Договору - 1 197 999,96 грн в тому числі ПДВ (20%) - 199 666,66 грн. Кількість товару після внесення змін - 6141 шт., 10 компл.
Номер договору про закупівлю: 554-НХ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 951 498,00
UAH (в тому числі ПДВ 158 583,00 UAH)