Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
13 582 174,00 UAH
UA-2019-06-12-000689-c cdf740453bc84fe2aaacf1cb89781520
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козел Володимир

+380992580598 Bal.CKRL49@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАЛАКЛІЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БАЛАКЛІЙСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА КЛІНІЧНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02003793
Місцезнаходження: 64200, Україна , Харківська обл., Балаклія, Балаклійський район, ВУЛИЦЯ ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 25
Контактна особа: Козел Володимир
+380992580598
Bal.CKRL49@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 14:00
Початок аукціону: 04 липня 2019 15:14
Очікувана вартість: 13 582 174,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67 910,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 68800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


капітальний ремонт нежитлової будівлі-лікувального корпусу (терапевтичного відділення) за адресою: вул. Центральна, 5 смт. Донець, Балаклійського району, Харківської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт нежитлової будівлі-лікувального корпусу (терапевтичного відділення) за адресою: вул. Центральна, 5 смт.Донець, Балаклійського району, Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64250, Україна, Харківська обл., смт. Донець, Центральна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт попередня оплата відповідно до Постанови КМУ "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" від 23.04.2014 № 117 Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт довідка вартості виконаних будівельних робіт та затрат та акти виконаних робіт Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-25-000013 ● b61d9872b03d464eae5d6b76ca2ed197
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 липня 2019 12:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

24.07.2019 № 188
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е. від 24.07.2019 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 24.07.2019 № 188

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2019-06-12-000689-c 12.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Усунути порушення законодавства у сфері державних закупівель, виявлених під час проведення моніторингу 25.07.2019 р. немає можливості в зв'язку з тим, що на теперішній час електронний майданчик SmartTender не містить графи в оголошенні, куди необхідно вписати інформацію про джерела фінансування.

2019-08-01 14:06:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2019 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РАТЬ" 12 584 937,98
UAH з ПДВ
12 517 027,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" 13 276 530,00
UAH з ПДВ
12 584 934,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 12:53
Довідка юр.zip.p7s
31 липня 2019 12:53
Довідка фіз.zip.p7s
31 липня 2019 12:53
МВС.pdf.p7s
31 липня 2019 12:53
ДФС.pdf.p7s
31 липня 2019 12:53
ДФС.pdf
31 липня 2019 12:53
МВС.pdf
31 липня 2019 12:53
Довідка юр.zip
31 липня 2019 12:53
Довідка фіз.zip
02 липня 2019 12:00
Календарний графік.pdf
01 липня 2019 16:32
Електронний підпис
01 липня 2019 16:32
Гарантия.rar
01 липня 2019 16:32
Договірна ціна.pdf
01 липня 2019 16:32
Документи.pdf
01 липня 2019 16:32
Листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РАТЬ"

ТОВ "ХАРКІВБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РАТЬ"
#38159487
Переможець 12 517 027,10
UAH з ПДВ
31 липня 2019 12:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2019 12:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РАТЬ"
#38159487
12 517 027,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 14:31
додаткова угода № 9 дог. № 337 001.jpg зміни до договору
04 січня 2022 14:31
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 09:37
додаткова угода № 8 (дог. № 337) 003.jpg зміни до договору
06 грудня 2021 09:37
додаткова угода № 8 (дог. № 337) 002.jpg зміни до договору
06 грудня 2021 09:37
додаткова угода № 8 (дог. № 337) 001.jpg зміни до договору
06 грудня 2021 09:37
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 16:07
додаткова угода № 7 001.jpg зміни до договору
30 вересня 2021 16:07
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2021 14:15
додаткова угода № 6 003.jpg зміни до договору
22 вересня 2021 14:13
додаткова угода № 6 002.jpg зміни до договору
22 вересня 2021 14:13
додаткова угода № 6 001.jpg зміни до договору
22 вересня 2021 14:13
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2021 09:46
додаткова угода № 5 (дог. № 337) 003 (1).jpg зміни до договору
07 липня 2021 09:45
додаткова угода № 5 (дог. № 337) 002 (1).jpg зміни до договору
07 липня 2021 09:45
додаткова угода № 5 (дог. № 337) 001 (1).jpg зміни до договору
07 липня 2021 09:45
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 11:03
дод уг № 4 кал графік (1).PDF зміни до договору
29 квітня 2021 11:03
дод уг № 4 (1).PDF зміни до договору
29 квітня 2021 11:03
до уг № 4 план фін (1).PDF зміни до договору
29 квітня 2021 11:03
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 11:01
додаткова угода № 3 (дог. № 337) 001.jpg зміни до договору
29 квітня 2021 11:00
додаткова угода № 3 (дог. № 337) 002.jpg зміни до договору
29 квітня 2021 11:00
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 14:01
додаткова угода № 3 (дог. № 337) 001 (1).jpg зміни до договору
25 лютого 2021 14:00
додаткова угода № 3 (дог. № 337) 002 (1).jpg зміни до договору
25 лютого 2021 14:00
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 12:40
д у № 2 (1).jpg зміни до договору
17 вересня 2020 12:40
д у № 2(2) (1).jpg зміни до договору
17 вересня 2020 12:40
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:02
додаткова угода № 1 (1).jpg зміни до договору
27 грудня 2019 14:02
додатков угода № 1 (2) (1).jpg зміни до договору
27 грудня 2019 14:02
додаткова угода № 1 (3) (1).jpg зміни до договору
27 грудня 2019 14:02
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 17:24
пакт про згоду (2).jpg укладений
19 серпня 2019 17:24
пакт про згоду (1).jpg укладений
19 серпня 2019 17:24
Додаток № 4.jpg укладений
19 серпня 2019 17:24
Додаток № 3 (2).jpg укладений
19 серпня 2019 17:24
пакт про згоду (4).jpg укладений
19 серпня 2019 17:24
Додаток № 3 (1).jpg укладений
19 серпня 2019 17:24
пакт про згоду (3).jpg укладений
19 серпня 2019 17:24
дог. № 337 (10).jpg укладений
19 серпня 2019 17:24
дог. № 337 (9).jpg укладений
19 серпня 2019 17:24
Додаток № 2.jpg укладений
19 серпня 2019 17:24
дог. № 337 (12).jpg укладений
19 серпня 2019 17:24
Додаток № 1.jpg укладений
19 серпня 2019 17:24
дог. № 337 (11).jpg укладений
19 серпня 2019 17:24
дог. № 337 (8).jpg укладений
19 серпня 2019 17:24
дог. № 337 (7).jpg укладений
19 серпня 2019 17:24
дог. № 337 (1).jpg укладений
19 серпня 2019 17:24
дог. № 337 (6).jpg укладений
19 серпня 2019 17:24
дог. № 337 (5).jpg укладений
19 серпня 2019 17:24
дог. № 337 (4).jpg укладений
19 серпня 2019 17:24
дог. № 337 (3).jpg укладений
19 серпня 2019 17:24
дог. № 337 (2).jpg укладений
19 серпня 2019 17:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна плану фінансування виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 337
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитяв банку
Номер договору про закупівлю: 337
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 01.10.2021 р. та зміна назви Замовника.
Номер договору про закупівлю: 337
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору до 01.10.2021 р. та зміна назви Замовника.
Номер договору про закупівлю: 337
Договір:
Номер додаткової угоди: 3.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до плану фінансування та календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 337
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до "Плану фінансування виконаних робіт" та внесення змін до "Календарного графіку виконання робіт"
Номер договору про закупівлю: 337
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Плану фінансування виконаних робіт та внесення змін до Календарного графіку виконаних робіт.
Номер договору про закупівлю: 337
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4.1.7 Договору , у звязку з несвоєчасним фінансуванням, що призвело до неможливості виконання робіт за Договором згідно календарного графіку виконання робітпо Договору, що призвело до неможливості закінчення робіту строк згідно Договору.
Номер договору про закупівлю: 337
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до "Плану фінансування виконаних робіт" та зміни до "Календарного графіку виконаних робіт".
Номер договору про закупівлю: 337
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 337
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML