Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки програмного забезпечення інтерактивної екскурсії (квесту) в приміщенні "Тарасової Світлиці".
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2019-06-12-000429-c eb2086cee7d64bffb1e6f722db989c04
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петюк Юлія Володимирівна

+380459451061 kulturabr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відділ культури Броварської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 22202968
Вебсайт: http://www.kulturabr.kiev.ua/
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., місто Бровари, бульв.Незалежності, 4
Контактна особа: Петюк Юлія Володимирівна
+380459451061
kulturabr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72230000-6: Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення


розробка базової програмної архітектури мобільного додатку, дизайн та анімація загальних подій, розробка дизайну та механіки подій, завантаження мобільного додатку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки програмного забезпечення інтерактивної екскурсії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари, вул. Ярослава Мудрого, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг перший етап робіт Аванс 5 Робочі 30
Надання послуг згідно акту виконаних робіт Пiсляоплата 3 Робочі 9
Надання послуг згідно акту виконаних робіт Пiсляоплата 3 Робочі 24
Надання послуг згідно акту виконаних робіт Пiсляоплата 3 Робочі 37

Тендерна документація

12 червня 2019 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 13:10
Звіт 001.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Грепан Дмитро Сергійович
#3279408498
Переможець 198 990,00
UAH
12 червня 2019 13:44

Документи

12 червня 2019 13:44
Електронний підпис
12 червня 2019 13:38
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 11:01
Звіт укладений
10 січня 2020 11:00
Електронний підпис укладений
12 червня 2019 14:01
Договір укладений
12 червня 2019 13:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 198 990,00
UAH