Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90610000-6 (вигрібання опалого листя)
Очікувана вартість
416 850,00 UAH
UA-2019-06-12-000369-a da97ee1b50c9432cac421205138e6cdf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радюк Алла Юріївна

+380512247058 lenriknik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410582
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 1
Контактна особа: Радюк Алла Юріївна
+380512247058
lenriknik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 10:50
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 10:50
Початок аукціону: 02 липня 2019 11:51
Очікувана вартість: 416 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 168,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12505.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
375540 м.кв
90610000-6 (вигрібання опалого листя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, територія Інгульського району м. Миколаєва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником після підписання Сторонами актів прийняття - передачі виконаних послуг (частини послуг) (далі в тексті – акти) та отримання від Виконавця рахунків на оплату за виконаний обсяг послуг. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2019 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 10:45
ТД вигрібання опалого листя.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-12-000369-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Комунальне підприємство "Дорога", Код ЄДРПОУ:32333053
Дата подання: 08 липня 2019 13:18
Вимога в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога
в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»

02.07.2019 року відбувся аукціон відкритих торгів з предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015: (90610000-6) – (вигрібання опалого листя) ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-12-000369-а.
За результатами аукціону, учасником, який запропонував найнижчу цінову пропозицію електронною системою визначено Комунальне підприємство «ДОРОГА».
04 липня 2019 року відбулось засідання тендерного комітету адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради на якому було вирішено відхилити тендерну пропозицію КП «ДОРОГА».
Своє рішення, щодо відхилення тендерної пропозиції на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет мотивував тим, що начебто учасник (КП «ДОРОГА») в складі тендерної пропозиції не подав копію документу, що підтверджує право власності на об’єкт нерухомості, який знаходиться за адресою: м. Миколаїв, вул. Новозаводська, 7.
Зазначена тендерним комітетом інформація не відповідає дійсності, оскільки скан-копію Свідоцтва про право власності на нерухоме майно та скан-копію Витягу виданого Миколаївським міжміським бюро технічної інвентаризації було подано в складі тендерної пропозиції разом з іншими документами 27.06.2019 року о 09:22 год., з назвою «Скан-копія про право власності», інформація про, що міститься на інтернет сторінці державних закупівель Prozorro за посиланням prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-12-000369-a.
З огляду на вищевикладене вважаємо, що КП «ДОРОГА» виконали усі вимоги, які ставились перед учасниками закупівлі, а відхилення тендерної пропозиції є таким, що суперечить законодавству, в зв’язку з чим просимо переглянути рішення тендерного комітету, а саме скасувати рішення оформлене Протоколом № 66 та ухвалити нове рішення, щодо оголошення нашого підприємства переможцем процедури закупівлі.
Відповідь просимо надати у відповідності до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 липня 2019 09:40
вимога не підлягає задоволенню

Документи подані скаржником

Документи

09 липня 2019 09:40
ВІДПОВІДЬ

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-27-000001 ● 4875a07a452e4b07899b8256d14be803
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2019 12:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

27.08.2019 № 158

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-12-000369-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 12 червня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-17 10:59:00

Роз'яснення щодо висновку

звернення за розясненнями

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-09-19 12:21:36

Відповідь на звернення за роз'ясненнями щодо усунення виявлених порушень

Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області на звернення за роз’ясненнями щодо усунення виявлених порушень, визначених у висновку про результати проведення моніторингу закупівлі UA-2019-06-12-000369-a, повідомляє наступне.
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не надають повноважень Управлінню Південного офісу Держаудитслужбі в Миколаївській області визначати шляхи (спосіб) усунення встановлених порушень.
Крім того, відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням лише змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому, а не способів його виконання.

Надання інформації про усунення порушення замовником

інформація щодо неможливості усунення порушення

2019-09-18 14:02:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Дорога" 400 000,00
UAH з ПДВ
395 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1 416 849,40
UAH з ПДВ
399 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 09:23
БГ_196469_КП Дорога_ЕЦП.pdf
27 червня 2019 09:22
Скан-копія статуту.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Дорога"

ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Дорога"
#32333053
Відхилено 395 800,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 13:36
ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1
#34889374
Переможець 399 999,99
UAH з ПДВ
04 липня 2019 13:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1
#34889374
399 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 липня 2019 13:38
Електронний підпис
04 липня 2019 13:37
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:57
звіт про виконання договору укладений
27 грудня 2019 11:56
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:55
ДУ листя.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:54
Електронний підпис укладений
18 липня 2019 16:46
договір укладений
18 липня 2019 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 206
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 346 421,77
UAH (в тому числі ПДВ 57 736,96 UAH)