Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Трактор Беларус-892 (код ДК 021:2015-16700000-2)
Очікувана вартість
510 000,00 UAH
UA-2019-06-12-000355-a fbf1d499ec1148a298a3f962f3dcf7e6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Партика Анна

380669607956 kkp_vodokanal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кобеляцьке комунальне підприємство "Водоканал плюс"
Код ЄДРПОУ: 41678708
Місцезнаходження: 39200, Україна , Полтавська обл., Кобеляки, Покровська, 43 а
Контактна особа: Партика Анна
380669607956
kkp_vodokanal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
в зв'язку з дворазовою відміною тендера, через відсутність достатньої кількості учасників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 11:27
Оскарження наміру укласти договір: 23 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16700000-2: Трактори


Трактор Беларус-892 (код ДК 021:2015-16700000-2)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Трактор Беларус-892 (код ДК 021:2015-16700000-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39200, Україна, Полтавська область, Кобеляки, Покровська 43 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори

Тендерна документація

12 червня 2019 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-05-03-000032 ● 215f0d1cbc354fa6b158be5832460f89
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 травня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 травня 2022 13:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
03.05.2022 № 7-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
03.05.2019 № 7-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-06-12-000355-a, 12.06.2019, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-05-04 10:43:05

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори, очікуваною вартістю 510000,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-12-000355-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
Відповідно до пункту 4.2. договору купівлі-продажу від 12.07.2019 № 1207 «Розрахунки за поставлений товар здійснюються в національній валюті України в безготівковому порядку, шляхом перерахування Замовником коштів платіжним дорученням на розрахунковий рахунок Учасника протягом тридцяти календарних днів з моменту поставки, в межах бюджетних асигнувань». Відповідно до пункту 5.1. договору купівлі-продажу від 12.07.2019 № 1207 «Строк (термін) поставки (передачі) товарів: з 07.06.2019 року по 31.12.2019 року, згідно замовлень. Згідно відомостей сайту https://spending.gov.ua/ замовником 18.12.2019 здійснена оплата за товар, що відповідає сумі укладеного договору.
Прошу пояснити причину не оприлюднення звіту про виконання договору.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-05-10 15:27:47

Відповідь на запит

Шановна пані Ірина
Адміністрація Кобеляцького комунального підприємства «Водоканал плюс» інформує на Ваш запит щодо допущення порушення згідно закупівлі з ідентифікатором UA-2019-06-12-000355-a по предмету закупівлі ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори, очікуваною вартістю 510000,00 гривень, було допущено технічну помилку в роботі з сайтом закупівель. Договір № 1207 від 12.07.2019 року виконано в повному обсязі.
Додатково інформуємо Вас, на сьогоднішній день порушення усунуте. Дякуємо Вам, що звернули нашу увагу на помилки при проведенні закупівель.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 11 травня 2022
Кінцевий строк оскарження: 26 травня 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОТОРГ"
#30976452
Переможець 510 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 11:27

Документи

12 червня 2019 11:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 11:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОТОРГ"
#30976452
510 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 11:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 травня 2022 09:26
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 13:47
Договір 1207 про закупівлю товарів 002.jpg укладений
12 липня 2019 13:32
Договір 1207 про закупівлю товарів стр 2 002.jpg укладений
12 липня 2019 13:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 510 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 85 000,00 UAH)