Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція меморіального скверу жертвам голодомору 1932-1933 років та сталінських репресій 1930-1950 років в Україні по вул. Некрасова в м. Хмільнику Вінницької області з встановленням пам’ятного знаку».
Очікувана вартість
39 073,20 UAH
UA-2019-06-11-003291-b 2d70566418f64727b277d24b887d3fdb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26287105
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Столярчука, 10
Контактна особа: Ігор Сташок
+380433820278,+380433823273,+380433820090
hmilnuk.ugkgtakv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція меморіального скверу жертвам голодомору 1932-1933 років та сталінських репресій 1930-1950 років в Україні по вул. Некрасова в м. Хмільнику Вінницької області з встановленням пам’ятного знаку».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, Хмільник, сквер по вул. Некрасова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

11 червня 2019 19:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 19:14
дог.тех.нагл.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СЛУЖБА ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ЗА ОБ'ЄКТАМИ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА"
#34213875
Переможець 39 073,20
UAH з ПДВ
11 червня 2019 19:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 15:39
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2020 12:47
ДОДАТКОВА УГОДА технагляд5 Голодомору.pdf зміни до договору
02 червня 2020 12:28
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2020 20:31
ДОДАТКОВА УГОДА технагляд Голодомору.pdf зміни до договору
05 травня 2020 20:29
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 21:49
ДОДАТКОВА УГОДА технаглядГолодомору.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 21:48
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2019 19:29
Скан Додаткова угод 1 технагляд.pdf зміни до договору
14 червня 2019 19:20
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 19:39
ДОГОВІР технагляд сквер Голодомору.pdf укладений
11 червня 2019 19:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 05-04/128
Договір:
Номер додаткової угоди: 05-04/128
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 05-04/128
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 05-04/128
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 05-04/128
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 39 073,20
UAH (в тому числі ПДВ 6 512,20 UAH)