Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

персональний комп'ютер, багатофункціональний пристрій, сервер
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-06-11-002995-b d6811cba8bb94999a434e993195bc928
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Олексійович Казирод

+380534331168 kob_crl_bug1@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Кобеляцька центральна районна лікарня" Кобеляцької районної ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 01999307
Вебсайт: http://kcrl.ucoz.com/
Місцезнаходження: 39200, Україна , Полтавська обл., м. Кобеляки, вул. Шевченка, 78/109
Контактна особа: Володимир Олексійович Казирод
+380534331168
kob_crl_bug1@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2019 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2019 19:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 13:57
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штука
персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
18 штука
багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штука
сервер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 банківських днів з моменту отримання товарів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2019 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 16:47
Проект договору.docx
11 червня 2019 16:46
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 червня 2019 09:22
Дата відповіді: 12 червня 2019 13:24
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: "Доброго ранку! Уважно розглянувши ваше питання, тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства "Кобеляцька центральна районна лікарня" Кобеляцької районної ради Полтавської області повідомляє наступне. До торгів системою допускаються пропозиції учасників процедури закупівлі товарів, які є предметом закупівлі даної процедури. Предмети закупівлі у пропозиції учасників мають відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, які викладені у Додатку 5 тендерної документації. Пропозиції на товар(и), який(і) подаються у якості еквіваленту за технічними характеристиками, визначеними у тендерній документації, повинні відповідати встановленим вимогам замовника в технічній частині, а функціональні та технічні властивості товару, що пропонується, та забезпечувати в повній мірі встановлені вимоги замовника, у тому числі при використанні таких товарів разом із іншими периферійними пристроями та засобами, які застосовуються для виконання завдань за їхнім цільовим призначенням (примітка Додаток 5 тендерної документації). До аукціону у відкритих торгах допускаються учасники усіх форм оподаткування. Їхні пропозиції розглядаються на загальних умовах і додаткових відсотків до пропозиції не нараховується. "

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "САДКОВ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" 496 800,00
UAH з ПДВ
496 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЕТРЕНКО ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ" 498 454,00
UAH з ПДВ
498 454,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 10:03
Довідка МВС.pdf
25 червня 2019 09:24
17-форма Пропозиція.pdf
24 червня 2019 16:55
Санитарно1.jpg
24 червня 2019 16:55
Санитарно.jpg
24 червня 2019 16:55
Декларация.pdf
24 червня 2019 16:55
Аналогний договір 2.pdf
24 червня 2019 16:55
Аналогний договір 1.pdf
24 червня 2019 16:55
sert_miniBOX_Vinga_3.jpg
24 червня 2019 16:55
sert_miniBOX_Vinga_2.jpg
24 червня 2019 16:55
sert_miniBOX_Vinga_1.jpg
24 червня 2019 16:55
sert_miniBOX_Vinga.jpg
24 червня 2019 16:55
15-гарантійний лист.pdf
24 червня 2019 16:55
14-лист-гарантія.pdf
24 червня 2019 16:55
13-лист-ліцензування.pdf
24 червня 2019 16:55
12-довідка санкції.pdf
24 червня 2019 16:55
9-ст17.pdf
24 червня 2019 16:55
8-захист довкілля.pdf
24 червня 2019 16:55
6-лист щодо печатки.pdf
24 червня 2019 16:55
5-діяльність статут.pdf
24 червня 2019 16:55
4-довідка повноваження.pdf
24 червня 2019 16:55
1-мтб.pdf

Публічні документи

26 червня 2019 13:14
форма Пропозиція.pdf
26 червня 2019 13:14
статут.pdf
26 червня 2019 13:14
ст.17.pdf
26 червня 2019 13:14
санкції.pdf
26 червня 2019 13:14
Санитарно1.jpg
26 червня 2019 13:14
Санитарно.jpg
26 червня 2019 13:14
повноваження ФОП.pdf
26 червня 2019 13:14
лист-згода.pdf
26 червня 2019 13:14
лист-гарантія.pdf
26 червня 2019 13:14
згода з договором.pdf
26 червня 2019 13:14
Декларация.pdf
26 червня 2019 13:14
гарантійний лист.pdf
26 червня 2019 13:14
Аналогічний договір.pdf
26 червня 2019 13:14
sert_miniBOX_Vinga_3.jpg
26 червня 2019 13:14
sert_miniBOX_Vinga_2.jpg
26 червня 2019 13:14
sert_miniBOX_Vinga_1.jpg
26 червня 2019 13:14
sert_miniBOX_Vinga.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "САДКОВ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"

ФОП "ПЕТРЕНКО ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "САДКОВ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"
#2530200271
Переможець 496 800,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 18:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2019 18:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "САДКОВ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"
#2530200271
496 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 11:22
Договір.pdf укладений
25 липня 2019 10:37