Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з вивезення побутових відхоів
Очікувана вартість
14 341,44 UAH
UA-2019-06-11-001843-b 5a9bbf2037b94794b0ac46f7009fd678
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Варламова

+380982832159 kdnz160@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЯСЛА-САДОК №160 "ДЖЕРЕЛЬЦЕ" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 26442942
Місцезнаходження: 87557, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ ОЛІМПІЙСЬКА, будинок 171
Контактна особа: Ганна Варламова
+380982832159
kdnz160@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87557, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Олімпійська,171
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється, Платником, щомісячно до 25-го числа наступного місяця за звітним згідно Акту здавання-приймання наданих послуг. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

11 червня 2019 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
Переможець 14 341,44
UAH з ПДВ
11 червня 2019 15:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дод.угода №2 до дог 1253 вивез.відход.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 10:22
Допка к дог. № 1253 вывоз мусора.pdf зміни до договору
30 вересня 2019 12:06
Договор Утилізація сміття.doc укладений
13 червня 2019 09:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити сумму договору у зв'язку зі змінами тарифів відповідно до рішення виконкому Маріупольської міської ради від 21.06.2019 р. № 246
Номер договору про закупівлю: 1253
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни банківських реквізитів з 01.11.2019
Номер договору про закупівлю: 1253
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML