Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання вулиць за кодом CPV за ДК 021:2015 - 90610000-6 (послуги з прибирання та підмітання території м.Козятин)
Очікувана вартість
1 963 700,00 UAH
UA-2019-06-11-001544-a b4578a61fa1945c881e8ef170fd5d028
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацюк Наталія Степанівна

+380434220181 jkgkoz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово - комунального господарства Козятинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40571817
Місцезнаходження: 22100, Україна , Вінницька обл., Козятин, вул. Грушевського 23
Контактна особа: Мацюк Наталія Степанівна
+380434220181
jkgkoz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Управлінням житлово-комунального господарства Козятинської міської ради двічі було проведено відкриті торги на закупівлю послуги з прибирання та підмітання вулиць за кодом CPV за ДК 021:2015 90610000-6 (послуги з прибирання та підмітання території м. Козятин). Оголошення № UA-2019-02-01-000908-c, звіт про проведення процедури від 17.02.2019р. та оголошення № UA-2019-02-18-000659-а, звіт про проведення процедури закупівлі від 06.03.2019року. Щоразу дана закупівля відмінялась рішенням тендерного комітету відповідно ч.1ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з тим, що на участь в торгах було подано менше двох тендерних пропозицій. Отже, враховуючи вищевикладене та з метою дотримання вимог діючого законодавства, вважаємо за доцільне здійснити закупівлю послуги з прибирання та підмітання вулиць за кодом CPV за ДК 021:2015 90610000-6 (послуги з прибирання та підмітання території м.Козятин) шляхом застосування переговорної процедури з КП «Чисте місто» Козятинської міської ради відповідно до п.4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі, а саме:, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2019 17:20
Оскарження наміру укласти договір: 22 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Джерело фінансування закупівлі: з місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та підмітання вулиць за кодом CPV за ДК 021:2015 - 90610000-6 (послуги з прибирання та підмітання території м.Козятин)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м.Козятин, м.Козятин
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійсюються Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 5 робочих днів з дня підписання Сторонами акту наданих послуг/виконаних робіт (кожного місяця)) Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

11 червня 2019 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 16:57
Технічне завдання.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Чисте місто" Козятинської міської ради
#41181994
Переможець 1 963 700,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 17:20

Документи

11 червня 2019 17:19
Електронний підпис
11 червня 2019 17:14
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2019 17:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Чисте місто" Козятинської міської ради
#41181994
1 963 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2019 17:19
Електронний підпис
11 червня 2019 17:14
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 10:10
Додаткова угода №3 зміни до договору
14 лютого 2020 10:07
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 17:27
Додаткова угода 2 pdf зміни до договору
21 січня 2020 17:15
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 14:20
Додаткова угода №1 зміни до договору
27 грудня 2019 14:14
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 12:17
Договір укладений
25 червня 2019 12:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі. Під зміною сторонніїх показників мається на увазі, зміна підписанта
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під зміною сторонніх показників мається на увазі виправлення описки в дод.угоді №1 від 27.12.2019р.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2019 — 01 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 727 418,45
UAH (в тому числі ПДВ 287 903,07 UAH)