Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30125 – «Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів»
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-06-11-000848-a 0275171d193745059939fc71cab373c8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Верба Наталья Викторьевна

(048) 758-63-02 mts3@opz.odessa.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне акціонерне товариство "Одеський припортовий завод"
Код ЄДРПОУ: 00206539
Вебсайт: http://www.opz.odessa.net/index.php
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, вул. Заводська, 3
Контактна особа: Верба Наталья Викторьевна
(048) 758-63-02
mts3@opz.odessa.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2019 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2019 14:08
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2019 12:00
Початок аукціону: 25 червня 2019 14:04
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Тонер MP201 Ricoh/Gestetner Артикул DT415BLK
ДК 021:2015: 30125000-1 — Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів
5 шт
Тонер MP301 Ricoh/Gestetner Артикул 841714
ДК 021:2015: 30125000-1 — Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів
4 шт
Тонер MP7000 Ricoh/Gestetner Артикул DT50BLK
ДК 021:2015: 30125000-1 — Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів
4 шт
Девелопер тип 24 Ricoh/Gestetner Артикул B0649640
ДК 021:2015: 30125000-1 — Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2019 14:13
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 червня 2019 10:27
Дата відповіді: 12 червня 2019 11:07
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
1. Стосовно запитання №1 . (Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?)

Відповідь: В Тендерній документації в Додатоку 4, п. 1. «У разі пропонування продукції, еквівалента продукції торгової марки Ricoh/Gestetner , учасник торгів повинен надати переконливу технічну інформацію та позитивний висновок фірми Ricoh/Gestetner щодо взаємозамінності з оригіналом та безпечності використання такої продукції.», а також п.5 «Учасник конкурсних торгів повинен надати лист від виробника (дистриб’ютора) Ricoh(Gestetner), що він є офіційним представником або партнером Ricoh(Gestetner) в Україні. Листи або сертифікати від третіх осіб не розглядаються, а тендерна пропозиція відхиляється»


2. Стосовно запитання № 2.( Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?).
Відповідь: В Тендерній документації в п. ІІІ.1. «У разі якщо один з учасників електронного реверсивного аукціону не є платником ПДВ оцінка всіх пропозицій учасників та визнання переможця буде здійснюватися по підсумковій сумі без ПДВ».

Уважно читайте Тендерну документацію.
Тендерна комісія АТ «ОПЗ»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2019 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 32 934,00
UAH з ПДВ
32 934,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Неолоджик" 40 800,00
UAH з ПДВ
38 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2019 11:37
Електронний підпис
20 червня 2019 10:59
13.Висновок СЕС.pdf
20 червня 2019 10:59
12.Авторизаційний лист.pdf
20 червня 2019 10:59
8.Паспортні дані .pdf
20 червня 2019 10:59
2.Витяг з ЄДРПОУ завір.pdf
20 червня 2019 10:59
1.Статут .pdf

Публічні документи

20 червня 2019 16:18
Фин.результаты 2018.pdf
20 червня 2019 16:18
Выписка ТОВ Неолоджик.pdf
20 червня 2019 16:18
Довідка що до санкцій.pdf
20 червня 2019 16:18
Статут.pdf
20 червня 2019 16:18
Св-во о гос.регистр. ЮЛ.pdf
20 червня 2019 16:18
Св-во о регистр. пл. НДС.pdf
20 червня 2019 16:18
Сертифікат Неолоджик.pdf
20 червня 2019 16:18
Основні умови доовору.pdf
20 червня 2019 16:18
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

ТОВ "Неолоджик"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
Переможець 32 934,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 08:41

Документи

12 липня 2019 08:41
Акцепт_341ет.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 08:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
32 934,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2019 08:41
Акцепт_341ет.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор 341ЕТ.pdf укладений
16 липня 2019 13:21