Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

2 лота: Лот 1. – Фармацевтична продукція – 4 найменування; Лот 2. – Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття – 5 найменувань
Очікувана вартість
187 685,35 UAH
UA-2019-06-11-000252-b c3ccc65b15824f3ebb9626d9de55f9cf
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергеєва Ганна Григорівна

380432511274 ukrndiri@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова Науково-дослідний інститут реабілітації осіб з інвалідністю (навчально-науково-лікувальний комплекс) Вінницького національного медичного університету ім. М.І.Пирогова
Код ЄДРПОУ: 03191667
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе, 104
Контактна особа: Сергеєва Ганна Григорівна
380432511274
ukrndiri@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником двічі відмінено відкриті торги за відповідними лотами, згідно предмету закупівлі «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 33600000-6 - Фармацевтична продукція. (2 лота: Лот 1. – Фармацевтична продукція – 4 найменування; Лот 2. – Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття – 5 найменувань)» через відсутність достатньої кількості учасників та у порядку ст. 31 Закону (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель №№ UA-2019-02-13-000791-a та UA-2019-03-13-000729-a відповідно), при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2019 09:25
Оскарження наміру укласти договір: 22 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


2 лота: Лот 1. – Фармацевтична продукція – 4 найменування – 480 одиниць; Лот 2. – Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття – 5 найменувань – 850 одиниць.
Найменування та міжнародна непатентована назва, АТХ, а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до протоколу переговорів (технічне завдання) та по тексту оголошення.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

11 червня 2019 09:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. – Фармацевтична продукція – 4 найменування
Опис предмету закупівлі:
Найменування та міжнародна непатентована назва, АТХ, а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до протоколу переговорів (технічне завдання) та по тексту оголошення.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 105 630,40 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

250 пач
Артрида
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Chondroitin sulfate
АТХ: M01AX25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКОГО ШОСЕ, будинок 104
Дата доставки: 31 грудня 2019
200 пач
Міліксол
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Meloxicam
АТХ: M01AC06
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКОГО ШОСЕ, будинок 104
Дата доставки: 31 грудня 2019
15 пач
Міасер
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Mianserin
АТХ: N06AX03
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКОГО ШОСЕ, будинок 104
Дата доставки: 31 грудня 2019
15 пач
Симода
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Duloxetine
АТХ: N06AX21
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКОГО ШОСЕ, будинок 104
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Умови оплати, вказані тут є орієнтовними. Розмір оплати встановлюється у розмірі 100 % від фактично поставленого товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
Переможець 105 630,40
UAH з ПДВ
11 червня 2019 09:25

Документи

11 червня 2019 09:21
Електронний підпис
11 червня 2019 09:19
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2019 09:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
105 630,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2019 09:21
Електронний підпис
11 червня 2019 09:19
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 13:24
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2019 14:07
Додаткова угода 2 лот 1.pdf зміни до договору
19 вересня 2019 14:05
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2019 09:47
Додаткова угода 1 Лот 1.pdf зміни до договору
22 липня 2019 09:46
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 14:24
Договір від 12.07.2019 Лот 1.pdf укладений
12 липня 2019 14:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 22.07.2019 року. п. 14. Сума договору після внесення змін: 44 513.07 грн. з ПДВ п. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 237 одиниць (згідно із Специфікацією)
Номер договору про закупівлю: № 78/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 2 від 19.09.2019 року (зміна реквізитів Постачальника). п. 14. Сума договору після внесення змін: - п. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: -
Номер договору про закупівлю: № 78/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 44 513,07
UAH (в тому числі ПДВ 2 912,07 UAH)