Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, мийки автомобілів)
Очікувана вартість
94 000,00 UAH
UA-2019-06-11-000251-c aa275e404d874432b1541e94ca5be112
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слюсаренко Наталія Анатоліївна

+380442346617 NATALIYA.SLYUSARENKO@DZR.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН"
Код ЄДРПОУ: 32348604
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 32-А
Контактна особа: Слюсаренко Наталія Анатоліївна
+380442346617
NATALIYA.SLYUSARENKO@DZR.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


згідно з Додатком №1 до Договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, мийки автомобілів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська обл., Київ, Хрещатик, 32-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

11 червня 2019 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 10:33
Звіт про укладені договори.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "АТП КМДА"
#04012460
Переможець 94 000,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 10:41

Документи

11 червня 2019 10:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 16:18
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 12:23
Дод.угода №1 до Дог. №11-06-2019 від 11.06.19 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:23
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 11:03
Дог. №11-06-2019.pdf укладений
11 червня 2019 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились зменшити ціну Договору, виклавши пункт 2.1. Договору у такій редакції: «2.1. Ціна цього Договору визначена в Протоколі погодження договірної ціни ( Додаток 2) і складається із сумарної вартості всіх підписаних уповноваженими представниками Сторін нарядів-замовлень, що є актами виконання Послуг/Робіт та становить 22 357,53 грн (двадцять дві тисячі триста п’ятдесят сім гривень 53 коп.) у тому числі ПДВ 3 726,25 грн (три тисячі сімсот двадцять шість гривень 25 коп.) з них: - 4 619,06 грн (чотири тисячі шістсот дев’ятнадцять гривень 06 коп.), у тому числі ПДВ 769,84 грн (сімсот шістдесят дев’ять гривень 84 коп.) – кошти місцевого бюджету; - 17 738,47 грн (сімнадцять тисяч сімсот тридцять вісім гривень 47 коп.), у тому числі ПДВ 2 956,41грн (дві тисячі дев’ятсот п’ятдесят шість гривень 41 коп.) – кошти отримані від госпрозрахункової діяльності.». 2. Викласти Протокол погодження договірної ціни (Додаток 2 до Договору) у редакції, що додається. 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 11-06-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 22 357,53
UAH (в тому числі ПДВ 3 726,25 UAH)