Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014246 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11 |
Контактна особа: |
Артеменко Ірина Анатоліївна +380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2019 17:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2019 13:57 |
Очікувана вартість: | 5 360 702,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 26000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником виконаних Виконавцем робіт визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за проведення робіт, які є предметом даного Договору | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2019 17:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2019 17:47 |
Проект договору Амбулаторія 2019.docx | |
10 червня 2019 17:47 |
Схеми Амбулаторія Журавка.rar | |
10 червня 2019 17:47 |
ТЗ Амбулаторія Журавка.rtf | |
10 червня 2019 17:47 |
ТД Амбулаторія Журавка.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-18-000039 ● c7a33de8bd5e439f8f98636d9b708acd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2020 15:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.12.2020 № 95
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.11.2020 №003100-18/7901-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.12.2020 №95
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10
UA-2019-06-10-002528-b 10.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-11 12:57:49
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Незалежності, в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: (UA-2019-06-10-002528-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. На підставі чого Замовником додатковою угодою від 02.12.2019 № 4 до договору підряду від 16.07.2019 №20-Б змінено ціну договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-14 12:20:50
Пояснення
Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації розглянуло запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2019-06-10-002528-b: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Незалежності, в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» на отримання інформації щодо зміни ціни договору підряду від 16.07.2019 № 20-Б та повідомляє наступне.
Додатковою угодою від 02.12.2019 № 4 до договору про закупівлю робіт за державні кошти від 16.07.2019 № 20-Б: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Незалежності, в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-06-10-002528-b) змінено ціну договору, у зв’язку з коригуванням проєктної документації та зменшенням загальної вартості об’єкта будівництва (копії експертних звітів від 29.05.2019 № 0044-19/ПРОЕКСП та від 01.11.2019 № 000023-19/РБК з доповненням додаються).
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведеного Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області моніторингу процедури закупівлі UA-2019-06-10-002528-b: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Незалежності, в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» було встановлено порушення вимог п. 15 ч. 2 ст. 22, п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Користуючись своїм правом Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації надає свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог п. 15 ч. 2 ст. 22 Закону. У пункті 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації міститься інформація про забезпечення виконання договору. Так, за змістом даного пункту передбачено, що Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше, ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Законом не визначено умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю. Виходячи з наведеного вище, умовами тендерної документації передбачається, що забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається переможцю у випадку не виконання ним умов договору про закупівлю. 2. Щодо порушення вимог п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону. У файлі «9.2) Наказ про призначення працівників 2.pdf» на сторінці 1 міститься сканований наказ ТОВ «РЕМБУД КОМ» від 25.02.2019 № 2-10/1 «Про прийняття на роботу» у якому вказано «Прийняти на роботу Таргонського Валерія Станіславовича з 26.02.2019 на посаду виконроб ТОВ «РЕМБУД КОМ» на повний робочий день (8 годин) з оплатою праці згідно посадового окладу.». У п. 9 довідки про наявність працівників вказано, що у штаті Учасника наявний працівник «виконроб» «Таронський Валерій Станіславович». Оскільки і посада і ім’я, по батькові співпадають, різниця лише у одній літері прізвища, то це є опискою, відтак формальною помилкою, що не може призвести до відхилення тендерної пропозиції. Водночас, слід зазначити, що виходячи з практики розгляду скарг Органом оскарження, навіть відсутність копії наказу на одного з працівників не є достатньою підставою стверджувати, що учасник не підтвердив кваліфікаційний критерій «наявність працівників», адже у довідці вказана більша кількість працівників і відсутність одного не є достатнім свідченням про неспроможність забезпечити виконання робіт іншими працівниками. У рішеннях АМКУ часто містяться висновки про надмірний формалізм Замовників, які відхиляють пропозиції учасників через не зазначення достатньої кількості працівників, ненадання, часткове надання підтверджуючих документів, і за результатами розгляду скарги у діях Учасників порушень вимог тендерної документації не вбачається, а Замовника зобов’язують скасовувати рішення про відхилення (для прикладу рішення від 13.10.2016 № 2095 -р/пк-ск). Відтак, навіть якщо б у складі пропозиції ТОВ РЕМБУД КОМ» дійсно був відсутній документ, це не є достатньою підставою для відхилення пропозиції на підставі пункту 1 частини першої статті 30 Закону як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону. 3. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору зазначаємо наступне. У тендерній пропозиції учасника ТОВ «РЕМБУД КОМ» для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надано договір підряду від 01.10.2018, укладений з ПП «ВостокБудМонтаж» на виконання будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень нежитлової будівлі по вул. Громадській 45, м. Чернігів». Відповідно до тендерної документації предметом закупівлі є: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Незалежності, в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)». Обидва предмети закупівлі передбачають виконання будівельних робіт. У тендерній документації Замовника не міститься вимога, що «аналогічним» є договір, який повністю співпадає за кодом з предметом закупівлі, наведеним у оголошенні. Зважаючи на це «аналогічним» може бути будь-який договір будівельного підряду / на виконання будівельних робіт, як капітального ремонту, так і нового будівництва або завершення будівельних робіт. Слід зазначити, що Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір». Позиція Уповноваженого органу в цілому зводиться до того, що перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Якщо звернутися до рішень АМКУ, то в більшості з них скаржники ставили питання щодо незаконності внесення до вимог аналогічності умов щодо певного строку дії договору, конкретних контрагентів, умов щодо порядку прийняття виконаних робіт, бюджетного фінансування, тощо. У більшості рішень АМКУ (наприклад, від 26.09.2018 №9941-р/пк-пз) ґрунтується на тому, чи довів та документально підтвердив замовник необхідність встановлення такої вимоги, чи ні. У разі, якщо замовник доводить і підтверджує встановлення таких вимог, АМКУ визнає їх законними і відхиляє скаргу. Таким чином, віднесення до аналогічних умов договору істотних чи неістотних умов, АМКУ покладає виключно на замовника, який має не тільки встановити такі вимоги, але й довести їх необхідність. У випадку із вказаною закупівлею Замовник не вбачав необхідності вказувати у тендерній документації, що під аналогічний договір підпадає лише договір з виконання робіт, пов’язаних з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва, оскільки така умова призвела б до дискримінації учасників та оскарження учасниками вимог замовника як дискримінаційних у АМКУ. Таким чином, вважаємо, що у діях Замовника відсутнє порушення пункту 15 частини 2 статті 22, пункту 1 частини 1 статті 30 Закону при проведенні процедури закупівлі UA-2019-06-10-002528-b: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Незалежності, в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)». 4. Щодо порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «РЕМБУД КОМ» Замовником не було помічено невідповідності у тендерній пропозиції учасника, а саме: «Ми зобов’язуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 днів з дня розкриття тендерних пропозицій» замість «Ми зобов’язуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 днів з дня розкриття тендерних пропозицій». На сьогоднішній день усунути допущену помилку немає можливості, оскільки договір, укладений між Управлінням капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації та ТОВ «РЕМБУД КОМ» від 16.07.2019 № 20-Б з предмету закупівлі: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Незалежності, в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-06-10-002528-b), виконано у повному обсязі, а об’єкт був введений в експлуатацію. Разом з тим, повідомляємо, що Управлінням буде вжито всіх необхідних заходів щодо недопущення в подальшому подібних ситуацій.
2021-01-21 17:40:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕМБУД КОМ" #42496221 |
Переможець |
5 320 941,33
UAH з ПДВ
|
05 липня 2019 17:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 10:12
|
20-Б_15 Додатки 5.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 08:56
|
20-Б_15 Додатки 4.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 08:56
|
20-Б_15 Додатки 3.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 08:56
|
20-Б_15 Додатки 2.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 08:56
|
20-Б_15 Додатки 1.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 08:56
|
20-Б_15.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 08:56
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2020 16:05
|
20-Б_14.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2020 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2020 16:39
|
20-Б_13.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2020 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2020 16:39
|
20-Б_12.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2020 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2020 16:19
|
20-Б_11.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2020 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 18:50
|
20-Б_10.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2020 18:22
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2020 17:24
|
20-Б_9.pdf | зміни до договору |
29 липня 2020 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2020 14:32
|
20-Б_8.pdf | зміни до договору |
13 травня 2020 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 13:22
|
20-Б_7 Додатки 3.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2020 13:20
|
20-Б_7 Додатки 2.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2020 13:20
|
20-Б_7 Додатки 1.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2020 13:20
|
20-Б_7.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2020 13:20
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 15:02
|
20-Б_6 Додатки.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 14:39
|
20-Б_6.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 12:46
|
20-Б_5.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2019 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2019 14:15
|
20-Б_4 Додатки 5.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2019 14:06
|
20-Б_4 Додатки 4.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2019 14:06
|
20-Б_4 Додатки 3.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2019 14:06
|
20-Б_4 Додатки 2.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2019 14:06
|
20-Б_4 Додатки 1.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2019 14:06
|
20-Б_4.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2019 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2019 11:51
|
20-Б_3.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2019 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2019 16:59
|
20-Б_2.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2019 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2019 18:21
|
20-Б_1.pdf | зміни до договору |
16 липня 2019 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2019 14:43
|
Додатки 4 | укладений |
16 липня 2019 14:41
|
Додатки 3 | укладений |
16 липня 2019 14:41
|
Додатки 2 | укладений |
16 липня 2019 14:41
|
Додатки 1 | укладений |
16 липня 2019 14:41
|
20-Б | укладений |
16 липня 2019 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення календарного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 20-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20-Б |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення обов'язків Виконавця та відповідальності сторін |
Номер договору про закупівлю: | 20-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення календарного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 20-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору та уточнення вартості робіт у 2019 році |
Номер договору про закупівлю: | 20-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення календарного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 20-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення вартості робіт у 2019 році |
Номер договору про закупівлю: | 20-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення вартості робіт та джерел фінансування у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 20-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення календарного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 20-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва |
Номер договору про закупівлю: | 20-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва |
Номер договору про закупівлю: | 20-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення календарного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 20-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва |
Номер договору про закупівлю: | 20-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення календарного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 20-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення календарного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 20-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни Договору |
Номер договору про закупівлю: | 20-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |