Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Незалежності, в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)
Очікувана вартість
5 360 702,00 UAH
UA-2019-06-10-002528-b aee3a319589243848acea09e94111209
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2019 17:47
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 02 липня 2019 13:57
Очікувана вартість: 5 360 702,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Незалежності, в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»). Джерело фінансування закупівлі – субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості та співфінансування з місцевого бюджету.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17620, Україна, Чернігівська область, Варвинський район, с. Журавка, вул. Незалежності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником виконаних Виконавцем робіт визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за проведення робіт, які є предметом даного Договору Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2019 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 17:47
Проект договору Амбулаторія 2019.docx
10 червня 2019 17:47
Схеми Амбулаторія Журавка.rar
10 червня 2019 17:47
ТЗ Амбулаторія Журавка.rtf
10 червня 2019 17:47
ТД Амбулаторія Журавка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо фінансування
Дата подання: 13 червня 2019 09:11
Дата відповіді: 13 червня 2019 09:36
Просимо Вас вказати наявність фінансування на 2019 рік та вказати розмір фінансування на 2019 рік за даними роботами по даному об'єкту
Відповідь: Розмір бюджетного призначення у 2019 році на даний об'єкт - 4 367 149,0 гривень.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-18-000039 ● c7a33de8bd5e439f8f98636d9b708acd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020 15:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.12.2020 № 95


Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.11.2020 №003100-18/7901-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Богдан ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.12.2020 №95


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу



№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10
UA-2019-06-10-002528-b 10.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-11 12:57:49

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Незалежності, в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: (UA-2019-06-10-002528-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. На підставі чого Замовником додатковою угодою від 02.12.2019 № 4 до договору підряду від 16.07.2019 №20-Б змінено ціну договору?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-14 12:20:50

Пояснення

Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації розглянуло запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2019-06-10-002528-b: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Незалежності, в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» на отримання інформації щодо зміни ціни договору підряду від 16.07.2019 № 20-Б та повідомляє наступне.
Додатковою угодою від 02.12.2019 № 4 до договору про закупівлю робіт за державні кошти від 16.07.2019 № 20-Б: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Незалежності, в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-06-10-002528-b) змінено ціну договору, у зв’язку з коригуванням проєктної документації та зменшенням загальної вартості об’єкта будівництва (копії експертних звітів від 29.05.2019 № 0044-19/ПРОЕКСП та від 01.11.2019 № 000023-19/РБК з доповненням додаються).

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області моніторингу процедури закупівлі UA-2019-06-10-002528-b: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Незалежності, в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» було встановлено порушення вимог п. 15 ч. 2 ст. 22, п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Користуючись своїм правом Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації надає свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог п. 15 ч. 2 ст. 22 Закону. У пункті 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації міститься інформація про забезпечення виконання договору. Так, за змістом даного пункту передбачено, що Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше, ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Законом не визначено умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю. Виходячи з наведеного вище, умовами тендерної документації передбачається, що забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається переможцю у випадку не виконання ним умов договору про закупівлю. 2. Щодо порушення вимог п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону. У файлі «9.2) Наказ про призначення працівників 2.pdf» на сторінці 1 міститься сканований наказ ТОВ «РЕМБУД КОМ» від 25.02.2019 № 2-10/1 «Про прийняття на роботу» у якому вказано «Прийняти на роботу Таргонського Валерія Станіславовича з 26.02.2019 на посаду виконроб ТОВ «РЕМБУД КОМ» на повний робочий день (8 годин) з оплатою праці згідно посадового окладу.». У п. 9 довідки про наявність працівників вказано, що у штаті Учасника наявний працівник «виконроб» «Таронський Валерій Станіславович». Оскільки і посада і ім’я, по батькові співпадають, різниця лише у одній літері прізвища, то це є опискою, відтак формальною помилкою, що не може призвести до відхилення тендерної пропозиції. Водночас, слід зазначити, що виходячи з практики розгляду скарг Органом оскарження, навіть відсутність копії наказу на одного з працівників не є достатньою підставою стверджувати, що учасник не підтвердив кваліфікаційний критерій «наявність працівників», адже у довідці вказана більша кількість працівників і відсутність одного не є достатнім свідченням про неспроможність забезпечити виконання робіт іншими працівниками. У рішеннях АМКУ часто містяться висновки про надмірний формалізм Замовників, які відхиляють пропозиції учасників через не зазначення достатньої кількості працівників, ненадання, часткове надання підтверджуючих документів, і за результатами розгляду скарги у діях Учасників порушень вимог тендерної документації не вбачається, а Замовника зобов’язують скасовувати рішення про відхилення (для прикладу рішення від 13.10.2016 № 2095 -р/пк-ск). Відтак, навіть якщо б у складі пропозиції ТОВ РЕМБУД КОМ» дійсно був відсутній документ, це не є достатньою підставою для відхилення пропозиції на підставі пункту 1 частини першої статті 30 Закону як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону. 3. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору зазначаємо наступне. У тендерній пропозиції учасника ТОВ «РЕМБУД КОМ» для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надано договір підряду від 01.10.2018, укладений з ПП «ВостокБудМонтаж» на виконання будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень нежитлової будівлі по вул. Громадській 45, м. Чернігів». Відповідно до тендерної документації предметом закупівлі є: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Незалежності, в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)». Обидва предмети закупівлі передбачають виконання будівельних робіт. У тендерній документації Замовника не міститься вимога, що «аналогічним» є договір, який повністю співпадає за кодом з предметом закупівлі, наведеним у оголошенні. Зважаючи на це «аналогічним» може бути будь-який договір будівельного підряду / на виконання будівельних робіт, як капітального ремонту, так і нового будівництва або завершення будівельних робіт. Слід зазначити, що Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір». Позиція Уповноваженого органу в цілому зводиться до того, що перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Якщо звернутися до рішень АМКУ, то в більшості з них скаржники ставили питання щодо незаконності внесення до вимог аналогічності умов щодо певного строку дії договору, конкретних контрагентів, умов щодо порядку прийняття виконаних робіт, бюджетного фінансування, тощо. У більшості рішень АМКУ (наприклад, від 26.09.2018 №9941-р/пк-пз) ґрунтується на тому, чи довів та документально підтвердив замовник необхідність встановлення такої вимоги, чи ні. У разі, якщо замовник доводить і підтверджує встановлення таких вимог, АМКУ визнає їх законними і відхиляє скаргу. Таким чином, віднесення до аналогічних умов договору істотних чи неістотних умов, АМКУ покладає виключно на замовника, який має не тільки встановити такі вимоги, але й довести їх необхідність. У випадку із вказаною закупівлею Замовник не вбачав необхідності вказувати у тендерній документації, що під аналогічний договір підпадає лише договір з виконання робіт, пов’язаних з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва, оскільки така умова призвела б до дискримінації учасників та оскарження учасниками вимог замовника як дискримінаційних у АМКУ. Таким чином, вважаємо, що у діях Замовника відсутнє порушення пункту 15 частини 2 статті 22, пункту 1 частини 1 статті 30 Закону при проведенні процедури закупівлі UA-2019-06-10-002528-b: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Незалежності, в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)». 4. Щодо порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «РЕМБУД КОМ» Замовником не було помічено невідповідності у тендерній пропозиції учасника, а саме: «Ми зобов’язуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 днів з дня розкриття тендерних пропозицій» замість «Ми зобов’язуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 днів з дня розкриття тендерних пропозицій». На сьогоднішній день усунути допущену помилку немає можливості, оскільки договір, укладений між Управлінням капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації та ТОВ «РЕМБУД КОМ» від 16.07.2019 № 20-Б з предмету закупівлі: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Незалежності, в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-06-10-002528-b), виконано у повному обсязі, а об’єкт був введений в експлуатацію. Разом з тим, повідомляємо, що Управлінням буде вжито всіх необхідних заходів щодо недопущення в подальшому подібних ситуацій.

2021-01-21 17:40:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕМБУД КОМ" 5 320 941,33
UAH з ПДВ
5 320 941,33
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК"ФЕНІКС+" 5 350 987,78
UAH з ПДВ
5 350 987,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 20:21
Електронний підпис
08 липня 2019 18:03
Довідка ст.17 ч.2.PDF
08 липня 2019 18:03
Довідка ст.17 ч.1 п.8.PDF
08 липня 2019 18:03
Довідка ст.17 ч.1 п.6.pdf
08 липня 2019 18:03
Довідка ст.17 ч.1 п.3.PDF
08 липня 2019 18:03
Довідка ст.17 ч.1 п.2.PDF
27 червня 2019 17:17
Електронний підпис
27 червня 2019 16:43
24) ВИПИСКА з ЭДРПОУ.PDF
27 червня 2019 16:43
22) Захист довкілля.PDF
27 червня 2019 16:43
20) Довідка щодо ціни.PDF
27 червня 2019 16:43
19.2)157.imd
27 червня 2019 16:43
19.2) Розрахунки 1-4.PDF
27 червня 2019 16:43
19.2) Прайс-лист 2.PDF
27 червня 2019 16:43
19.2) Прайс-лист 1.PDF
27 червня 2019 16:43
19.2) Довідка про ціни.PDF
27 червня 2019 16:43
19.1) Договірна ціна.PDF
27 червня 2019 16:43
14) Гарантійний лист.PDF
27 червня 2019 16:43
10) ст.17.PDF
27 червня 2019 16:43
9.3)лист-відгук.PDF
27 червня 2019 16:43
9.1) договор оренди тех2.PDF
27 червня 2019 16:43
7)Ліцензія РЕМБУД КОМ.PDF
27 червня 2019 16:43
7) Опис.PDF
27 червня 2019 16:43
7) Дозвіл 036.19.74.PDF
27 червня 2019 16:43
7) Держпраця.PDF
27 червня 2019 16:43
7) Декларація.PDF
27 червня 2019 16:43
6) Витяг ПДВ.PDF
27 червня 2019 16:43
5) СТАТУТ.PDF
27 червня 2019 16:43
2) паспорт Ременець О.В..PDF
27 червня 2019 16:43
2) копія паспорту.pdf

Публічні документи

26 червня 2019 09:26
Електронний підпис
26 червня 2019 09:24
Копія Витягу з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕМБУД КОМ"

ТОВ "БК"ФЕНІКС+"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2019 17:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕМБУД КОМ"
#42496221
5 320 941,33
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:41
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 10:12
20-Б_15 Додатки 5.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 08:56
20-Б_15 Додатки 4.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 08:56
20-Б_15 Додатки 3.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 08:56
20-Б_15 Додатки 2.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 08:56
20-Б_15 Додатки 1.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 08:56
20-Б_15.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 08:56
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 16:05
20-Б_14.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 15:22
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 16:39
20-Б_13.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 12:38
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 16:39
20-Б_12.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 16:32
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 16:19
20-Б_11.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 15:47
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 18:50
20-Б_10.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 18:22
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 17:24
20-Б_9.pdf зміни до договору
29 липня 2020 17:15
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 14:32
20-Б_8.pdf зміни до договору
13 травня 2020 14:29
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 13:22
20-Б_7 Додатки 3.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 13:20
20-Б_7 Додатки 2.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 13:20
20-Б_7 Додатки 1.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 13:20
20-Б_7.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 13:20
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:02
20-Б_6 Додатки.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 14:39
20-Б_6.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 14:39
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 12:46
20-Б_5.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 12:31
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 14:15
20-Б_4 Додатки 5.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 14:06
20-Б_4 Додатки 4.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 14:06
20-Б_4 Додатки 3.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 14:06
20-Б_4 Додатки 2.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 14:06
20-Б_4 Додатки 1.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 14:06
20-Б_4.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 14:06
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 11:51
20-Б_3.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 11:16
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 16:59
20-Б_2.pdf зміни до договору
14 серпня 2019 16:34
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 18:21
20-Б_1.pdf зміни до договору
16 липня 2019 15:05
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 14:43
Додатки 4 укладений
16 липня 2019 14:41
Додатки 3 укладений
16 липня 2019 14:41
Додатки 2 укладений
16 липня 2019 14:41
Додатки 1 укладений
16 липня 2019 14:41
20-Б укладений
16 липня 2019 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 20-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обов'язків Виконавця та відповідальності сторін
Номер договору про закупівлю: 20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору та уточнення вартості робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення вартості робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення вартості робіт та джерел фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни Договору
Номер договору про закупівлю: 20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 704 530,43
UAH (в тому числі ПДВ 784 088,40 UAH)