Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери для збору твердих побутових відходів об'ємом 1,1 куб.м металеві, гарячого цинкування з плоскою кришкою Split lid
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-06-10-000578-b 41658d5b360d4d2295d062d5794925ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Машковець Світлана Петрівна

0979724800 KATP1728EKON@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728
Код ЄДРПОУ: 03361833
Місцезнаходження: 33018, Україна , Рівненська обл., Рівне, 33018, Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КУРЧАТОВА, будинок 22
Контактна особа: Машковець Світлана Петрівна
0979724800
KATP1728EKON@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2019 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 13:03
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 шт
Контейнери для збору твердих побутових відходів об’ємом 1,1 куб.м. металеві, гарячого цинкування з плоскою пластиковою кришкою Split lid
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33018, Україна, Рівненська обл., Рівне, Курчатова, буд. 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 16:34
Перелік змін до ТД.PDF
21 червня 2019 16:34
ТД Контейнери нова редакція.doc
11 червня 2019 15:23
File.PDF
21 червня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 16:34
Перелік змін до ТД.PDF
21 червня 2019 16:34
ТД Контейнери нова редакція.doc
10 червня 2019 11:09
ТД Контейнери.doc
11 червня 2019 15:23
File.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення доставка
Дата подання: 13 червня 2019 10:30
Дата відповіді: 13 червня 2019 16:16
Доброго дня. Чи можна вам поставити товар однією партією у 100% обсязі?
Відповідь: Доброго дня. Так, необхідно поставити товар однією партією.
Уточнення
Дата подання: 13 червня 2019 16:26
Дата відповіді: 13 червня 2019 16:49
Доброго дня. ПІдскажіть будь ласка в які термінми після поставки булде здійснена оплата? Скільки днів відтермінування? Дякую.
Відповідь: Оплата буде здійснена протягом 14 днів після поставки товару

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-10-000578-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 08 липня 2019 13:19
Вимога про усунення порушень у діях Замовника
Пропозиція ТОВ «РЕНТОК ГРУП» не відповідає вимогам тендерної документації, на підставах викладених ТОВ «НВП «Укрресурс»,
Вимагає:
1. Скасувати рішення викладене у Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 9 від 05 липня 2019 року про визнання переможцем торгів ТОВ «РЕНТОК ГРУП».
2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «РЕНТОК ГРУП» з підстав передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2019 16:06
Вимогу ТОВ "НВП "Укрресурс"" від 08.07.19 № 0279 залишити без задоволення.
Номер вимоги: UA-2019-06-10-000578-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 09 липня 2019 19:28
Відмінити процедуру відкритих торгів UA-2019-06-10-000578-b
Відмінити процедуру відкритих торгів UA-2019-06-10-000578-b
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 липня 2019 17:17
Вимога учасника ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна" не підлягає задоволенню, оскільки не встановлено порушень законодавства з питань публічних закупівель.
1. Учасник ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна" у складі тендерної пропозиції надав довідку від 27.06.19 № 819 про досвід виконання аналогічних договорів, в якій міститься інформація про виконання договору із Виконавчим комітетом Бутенівської сільської ради. Проте, до довідки долучив копію договору від 19.10.2018 із ФОП Химинець В.І.(номер договору не розбірливий через неякісно відскановану копію). У своїй вимозі від 09.07.2019 № 859 Учасник погоджується з тим, що ним на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надано копії документів (договір, спеціфікація та відгук), які не відповідають інформації про досвід виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці.Учасник зазначає,що це є технічною помилкою та вважає, що вона відноситься до формальної (несуттєвої) помилки. Проте, таке твердження є помилковим.
У пункті 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції деталізовано, що саме відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, а не підтвердження, належним чином, досвіду виконання аналогічних договорів ніяк не належить до формальних (несуттєвих) помилок.
Відповідно до статті 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Об'єктивність оцінки тендерних пропозицій полягає, насамперед, в однаковому підході до оцінки тендерних пропозицій учасників, застосуванні загальних критеріїв відхилення тендерних пропозицій до всіх учасників. Отже, з метою дотримання принципу недискримінації,Замовник зобов'язаний відхилити тендерні пропозиції, які містять помилки (формальні на думку учасника), які не віднесені тендерною документацією до формальних. 2.Слід також зазначити, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна" не відповідає вимогам тендерної документації і за іншими критеріями. Відповідно до п.4 Додатку 2 до Тендерної документації учасник повинен надати копію сертифікатів (RAL) на запропонований товар або на його складові (або лист-підтвердження від Учасника про те, що дане обладнання не підлягає сертифікації). Учасник ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна" не надав ні копію сертифікатів (RAL) ні лист - підтвердження, що даний товар не підлягає сертифікації. Предметом закупівлі є металевий контейнер для збору ТПВ з плоскою пластиковою кришкою Split lid. Учасником надано сертифікати на контейнери компанії "WEBER", які виготовлені з пластику. Також, Учасник повинен був надати фотографії контейнерів, які будуть ним поставлятись. В тендерній пропозиції Учасника міститься лише одне фотозображення товару, яке дає підстави стверджувати, що кришка контейнера, яка пропонується Учасником, не відповідає конструкції Split lid (подвійна кришка або кришка в кришці). Невідповідність кришки контейнера вимогам Замовника підтверджується також Технічним паспортом, наданим Учасником, який не містить інформації про кришку контейнера Split lid. 3. Згідно реєстру документів, наданих у складі тендерної пропозиції, Учасник зазначив договір оренди (п.13), проте не долучив його до своєї тендерної пропозиції. Отже, вимога Учасника ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна" про відміну процедури торгів на підставі ч.1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі" не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2019-06-10-000578-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 10 липня 2019 18:29
Вимога про усунення порушень у діях Замовника
Товариство з обмеженою відповідальністю «науково-виробниче підприємство «Укрресурс» (надалі ТОВ «НВП «Укрресурс») як Учасник даних торгів, не погоджується з рішенням Замовника стосовно вибору переможця. На підставах викладених у Вимозі, ТОВ «НВП «Укрресурс»:

Просить:
1. Надати пояснення на підставі яких документів тендерної пропозиції Замовник визначив належність кришки контейнера ТОВ «РЕНТОК ГРУП» до типу конструкції «кришка в кришці».
2. Надати пояснення на підставі чого Замовник акцептував пропозицію ТОВ «РЕНТОК ГРУП» з конструкцією кришки контейнера «кришка в кришці»(що визначає сам Замовник), тоді як Учасник зазначив недостовірну (та спростовану самим Замовником) інформацію про плоску пластикову кришкою Split lid і не зазначив про подання еквіваленту.
3. Скасувати рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «РЕНТОК ГРУП».
4. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «РЕНТОК ГРУП».


Додатки:
1. Рішення АМКУ від 14.07.2017 № 4671
2. Рішення від 30.01.2018 № 812
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2019 18:24
Члени тендерного комітету розглянули вимогу ТОВ "НВП "Укрресурс"" від 10.07.2019 р. про скасування рішення, викладеного у Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 19 від 05.07.2019 р., про визнання ТОВ "РЕНТОК ГРУП" переможцем торгів на закупівлю: "Контейнери для збору твердих побутових відходів об'ємом 1,1 куб.м металеві, гарячого цинкування з плоскою пластиковою кришкою Split lid" ДК 021:2015:44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для відходів) та відхилення тендерної пропозиції ТОВ "РЕНТОК ГРУП". Тендерним комітетом вже розглядалася вимога ТОВ "НВП "Укрресурс" від 08.07.2019 р. Рішенням тендерного комітету, оформленого протоколом від 09.07.2019 № 20, вимога ТОВ "НВП "Укрресурс"" залишена без задоволення. При цьому, тендерним комітетом у своєму рішенні обгрунтовано, з яких підстав Замовник вирішив акцептувати тендерну пропозицію ТОВ "РЕНТОК ГРУП" та її відповідність вимогам тендерної документації. Учасником ТОВ "РЕНТОК ГРУП" у складі тендерної пропозиції надано файл "Опис контейнера.pdf", який містить зображення контейнера. На фотографії видно, що кришка має ще одну кришку в центрі. Учасником також завантажено файл "Технічні характеристики.pdf", яким ТОВ "РЕНТОК ГРУП" підтвердив можливість поставки контейнера з плоскою пластиковою кришкою Split lid. Відповідно до ч.7 статті 28 ЗУ"Про публічні закупівлі" Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Учасником ТОВ "РЕНТОК ГРУП" у складі тендерної пропозиції надані документи, які свідчать про те, що виробником товару, який пропонується Учасником, є СЗАТ "Завод "Сантекс"". З метою отримання інформації про відповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації, Замовник звернувся до виробника та отримав підтвердження, що завод здійснює виробництво контейнерів з кришкою конструкції "кришка в кришці".

Документи подані скаржником

08 липня 2019 13:19
ВИМОГА КАТП 1728.pdf
08 липня 2019 13:19
3. Опис контейнера.pdf
08 липня 2019 13:19
5. Опис кришки Split Lid.pdf
08 липня 2019 13:19
6. SPLIT LID ESE_EN.pdf
08 липня 2019 13:19
7. Сертифікат RAL_1100L.pdf
08 липня 2019 13:19
8.RAL 2019 з перекладом.pdf

Документи

Документи подані скаржником

09 липня 2019 19:28
Вимога 1728.pdf

Документи подані скаржником

10 липня 2019 18:29
ВИМОГА_№2 КАТП 1728.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-10-000578-b.b4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 15 липня 2019 19:09
СКАРГА щодо порушення Замовником (Комунальне автотранспортне підприємство 1728) процедури закупівлі та прийняті незаконного рішення в процесі проведення закупівлі UA-2019-06-10-000578-b
На підставах викладених в Скарзі, ТОВ «НВП «Укрресурс» Просить: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Комунальне автотранспортне підприємство 1728 скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «РЕНТОК ГРУП» в закупівлі UA-2019-06-10-000578-b Контейнери для збору твердих побутових відходів об'ємом 1,1 куб.м металеві, гарячого цинкування з плоскою кришкою Split lid. 3. Зобов’язати Комунальне автотранспортне підприємство 1728 відхилити пропозицію ТОВ «РЕНТОК ГРУП» в закупівлі UA-2019-06-10-000578-b Контейнери для збору твердих побутових відходів об'ємом 1,1 куб.м металеві, гарячого цинкування з плоскою кришкою Split lid. Додатки: 1. Платіжне доручення №1147 від 15.07.2019р. 2. Рішення АМКУ від 14.07.2017 № 4671. 3. Рішення АМКУ від 30.01.2018 № 812. 4. Опис кришки Split lid. 5. SPLIT LID ESE_EN ( брошура виробника).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: виправлення помилок
Дата: 15 липня 2019 19:42
рішення від 18.07.2019 № 9680.pdf
Дата публікації: 18 липня 2019 23:07
Номер скарги: UA-2019-06-10-000578-b.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 15 липня 2019 19:44
СКАРГА щодо порушення Замовником (Комунальне автотранспортне підприємство 1728) процедури закупівлі та прийняті незаконного рішення в процесі проведення закупівлі UA-2019-06-10-000578-b
На підставах викладених в Скарзі, ТОВ «НВП «Укрресурс» Просить: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Комунальне автотранспортне підприємство 1728 скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «РЕНТОК ГРУП» в закупівлі UA-2019-06-10-000578-b Контейнери для збору твердих побутових відходів об'ємом 1,1 куб.м металеві, гарячого цинкування з плоскою кришкою Split lid. 3. Зобов’язати Комунальне автотранспортне підприємство 1728 відхилити пропозицію ТОВ «РЕНТОК ГРУП» в закупівлі UA-2019-06-10-000578-b Контейнери для збору твердих побутових відходів об'ємом 1,1 куб.м металеві, гарячого цинкування з плоскою кришкою Split lid. Додатки: 1. Платіжне доручення №1147 від 15.07.2019р. 2. Рішення АМКУ від 14.07.2017 № 4671. 3. Рішення АМКУ від 30.01.2018 № 812. 4. Опис кришки Split lid. 5. SPLIT LID ESE_EN ( брошура виробника).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 липня 2019 19:43
рішення від 18.07.2019 № 9678 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 липня 2019 19:43
рішення від 02.08.2019 № 10591.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2019 19:50

Документи подані скаржником

15 липня 2019 19:09
1. ПД 1147 15.07.2019.pdf
15 липня 2019 19:09
4. Опис кришки Split Lid.pdf
15 липня 2019 19:09
5. SPLIT LID ESE_EN.pdf
15 липня 2019 19:09
Скарга 1728.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

15 липня 2019 19:44
1. ПД 1147 15.07.2019.pdf
15 липня 2019 19:44
4. Опис кришки Split Lid.pdf
15 липня 2019 19:44
5. SPLIT LID ESE_EN.pdf
15 липня 2019 19:44
Скарга 1728 (2).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-18-000014 ● 559379f97cf845c5862137723de3fc43
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2019 16:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.06.2019 № 27

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління А. КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.06.2019 № 27.

Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-06-10-000578-b 10.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області В.ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-20 12:45:41

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Контейнери для збору твердих побутових відходів об'ємом 1,1 куб.м металеві, гарячого цинкування з плоскою кришкою Split lid ДК 021:2015: 44610000-9» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-10-000578-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro річний план UA-P-2019-06-11-004856-b оприлюднений 11 червня 2019 року, а вище вказана закупівля оголошена Замовником 10 червня 2019 року.
Поясніть чому Замовником процедура закупівлі (ID: UA-2019-06-10-000578-b) розпочата до оприлюднення річного плану закупівель (UA-P-2019-06-11-004856-b)? Також, прошу надати документальне підтвердження про затвердження річного плану закупівель або змін до нього.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-21 09:53:50

"Контейнери для збору твердих побутових відходів об'ємом 1,1 куб.м металеві, гарячого цинкування з плоскою пластиковою кришкою Split lid" ДК 021:2015:44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Додаток до річного плану закупівель на 2019 рік, затверджений рішенням тендерного комітету від 10.06.2019 р. протокол № 14

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі висновку ДАСУ про результати моніторингу закупівлі від 21.06.2019 р. внесені зміни до тендерної документації на закупівлю товару : Контейнери для збору твердих побутових відходів об'ємом 1,1 куб.м металеві, гарячого цинкування з плоскою пластиковою кришкою Split lid ДК 021:2015:44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для відходів)

2019-06-21 16:45:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" 491 853,00
UAH з ПДВ
457 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕАЛЬ" 499 320,00
UAH з ПДВ
458 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" 478 800,00
UAH з ПДВ
478 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "Укрресурс" 499 997,16
UAH з ПДВ
494 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 18:12
Електронний підпис
27 червня 2019 18:11
Тендерна пропозиція 008.pdf
27 червня 2019 18:11
Статут.pdf
27 червня 2019 18:11
Реєстр документів.pdf
27 червня 2019 18:11
Наказ та протокол.pdf
27 червня 2019 18:11
Витяг та ПДВ.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 20:57
документы для тендера.pdf
27 червня 2019 20:57
1.pdf

Публічні документи

08 липня 2019 15:46
Сидоренко Н.М.pdf
28 червня 2019 04:57
Тендерна пропозиція.pdf
28 червня 2019 04:57
Статут.pdf
28 червня 2019 04:57
Проект договору.pdf
28 червня 2019 04:57
Паспорт якості.pdf
28 червня 2019 04:57
Опис контейнера.pdf
28 червня 2019 04:57
Наказ Шершун.pdf
28 червня 2019 04:57
Договір перевезення.pdf
28 червня 2019 04:57
Відгук - СКПКПО.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 18:22
Електронний підпис
27 червня 2019 18:21
4. Проект договору.pdf
27 червня 2019 18:21
36. Лист згода Хомич М.В..pdf
27 червня 2019 18:21
27. Копія Рішення (2).pdf
27 червня 2019 18:21
26. Копія Наказу.pdf
27 червня 2019 18:21
15. Лист-згода Хомич В.І..pdf
27 червня 2019 18:21
14. Статут Укрресурс.pdf
27 червня 2019 18:21
1.Реєстр.pdf
27 червня 2019 18:21
28. Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2019 18:21
35.Трудові працівників.pdf
27 червня 2019 18:21
18. Відгук_договір.pdf
27 червня 2019 18:21
17. Аналогічний договір.pdf
27 червня 2019 18:21
12. Довідка працівники.pdf
27 червня 2019 18:21
5.Технічна пропозиція.pdf
27 червня 2019 18:21
32. Сертифікат SKZ.pdf
27 червня 2019 18:21
21. ІНСТР_ЕКСПЛ_КОНТ_ESE.pdf
27 червня 2019 18:21
20. pasport_840-2_1100Lua.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕАЛЬ"

ТОВ "РЕНТОК ГРУП"

ТОВ "НВП "Укрресурс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"
#40654230
Відхилено 457 000,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 15:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕАЛЬ"
#38648500
Відхилено 458 280,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 15:10
ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
#42403886
Переможець 478 800,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 15:18

Документи

05 липня 2019 15:05
Електронний підпис

Документи

05 липня 2019 15:10
Електронний підпис

Документи

05 липня 2019 15:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2019 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
#42403886
478 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 липня 2019 15:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 10:30
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2019 14:48
Додаткова угода № 1 від 23.08.19 р. (1).PDF зміни до договору
23 серпня 2019 14:48
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 14:46
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 13:01
Договір про закупівлю товарів № 120819.pdf укладений
12 серпня 2019 13:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна терміну поставки товару
Номер договору про закупівлю: 120819
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 478 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 79 800,00 UAH)