Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Миючі засоби
Очікувана вартість
1 436 615,46 UAH
UA-2019-06-07-001398-c ● e48ba63f156544a8b82679a95d857ae9
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37501684 |
Вебсайт: | http://ruodesn.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А |
Контактна особа: |
Токар Наталія Юріївна +380445466890 ruodesn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2019 17:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2019 18:03 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2019 18:03 |
Початок аукціону: | 18 липня 2019 13:14 |
Очікувана вартість: | 1 436 615,46 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 183,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Поставка товару здійснюється в дошкільні навчальні заклади (ясла - садки), навчально - виховні комплекси Деснянського району міста Києва та Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9254 шт
Миючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02217, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Миколи Закревського, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2019 18:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2019 17:59 |
Додаток 8 Лист - згода.docx | |
07 червня 2019 17:59 |
Додаток 7 Лист - гарантія стаття 17.docx | |
07 червня 2019 17:59 |
Додаток 6 Проект договору.docx | |
07 червня 2019 17:59 |
Додаток 5 Тендерна пропозиція.docx | |
07 червня 2019 17:59 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx | |
07 червня 2019 17:59 |
Додаток 3 Інші документи.docx | |
07 червня 2019 17:59 |
Додаток 2 Стаття 17.docx | |
07 червня 2019 17:59 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
07 червня 2019 17:59 |
ТД миючі засоби.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 червня 2019 09:35
Дата відповіді: 13 червня 2019 18:11
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
В умовах тендерної документації зазначено, що до усіх матеріалів (товарів), що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару).
Умови закупівлі не містять жодних обмежень щодо організаційно-правової форми та податкового статусу Учасників.
Відповідно до умов документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Ціни, вказані Учасниками, є остаточними, Замовник не додає до них жодних інших сум.
В умовах тендерної документації зазначено, що до усіх матеріалів (товарів), що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару).
Умови закупівлі не містять жодних обмежень щодо організаційно-правової форми та податкового статусу Учасників.
Відповідно до умов документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Ціни, вказані Учасниками, є остаточними, Замовник не додає до них жодних інших сум.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-07-001398-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Дата подання: 13 червня 2019 14:59
Вимога
Відповідно до ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
Так, у п.1 таблиці додатку 1 до тендерної документації вимагається надати на підтвердження відповідності продукції «сертифікат ДСТУ ISO 14024 або рівнозначний документ (наприклад ISO 14024)».
Надайте, будь ласка, роз’яснення:
1. Чи була вказана вимога включена Замовником до тендерної документації саме на виконання п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» як необхідність застосування заходів із захисту довкілля ?
2. Чи вважає замовник рівнозначним для вказаної вимоги тендерної документації сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління», який поряд із ДСТУ ISO 14024, пропонується для включення в тендерну документацію в якості положень про необхідність застосування заходів із захисту довкілля (п. 4 «Методичних рекомендацій щодо визначення необхідності та застосування заходів із захисту довкілля до предмета закупівлі (при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади)» від системи ProZorro https://infobox.prozorro.org/articles/yak-zastosovuvati-zasobi-zahistu-dovkillya-pri-zakupivli-tovariv-robit-ta-poslug) ?
Розгорнути
Згорнути
Так, у п.1 таблиці додатку 1 до тендерної документації вимагається надати на підтвердження відповідності продукції «сертифікат ДСТУ ISO 14024 або рівнозначний документ (наприклад ISO 14024)».
Надайте, будь ласка, роз’яснення:
1. Чи була вказана вимога включена Замовником до тендерної документації саме на виконання п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» як необхідність застосування заходів із захисту довкілля ?
2. Чи вважає замовник рівнозначним для вказаної вимоги тендерної документації сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління», який поряд із ДСТУ ISO 14024, пропонується для включення в тендерну документацію в якості положень про необхідність застосування заходів із захисту довкілля (п. 4 «Методичних рекомендацій щодо визначення необхідності та застосування заходів із захисту довкілля до предмета закупівлі (при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади)» від системи ProZorro https://infobox.prozorro.org/articles/yak-zastosovuvati-zasobi-zahistu-dovkillya-pri-zakupivli-tovariv-robit-ta-poslug) ?
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 червня 2019 19:32
На виконання положення статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Методичним рекомендаціям щодо визначення необхідності та застосування заходів із захисту довкілля до предмета закупівлі була встановлена вимога щодо підтвердження стандарту ДСТУ ISO 14024 або рівнозначний документ (гармонізований із міжнародним стандартом).
Стандарт ДСТУ ISO 14001 та ДСТУ ISO 14024 не є рівнозначними.
Сертифікат відповідності стандарту ДСТУ ISO 14001 не має відношення до оцінювання продукції. А сертифікат відповідності стандарту ДСТУ ISO 14024 вимагається Замовником саме при закупівлі продукції та передбачає оцінювання продукції протягом всього її життєвого циклу, в тому числі і системи екологічного управління. Наявність такого сертифікату підтверджує в тому числі наявність системи екологічного управління у виробника.
Стандарт ДСТУ ISO 14001 та ДСТУ ISO 14024 не є рівнозначними.
Сертифікат відповідності стандарту ДСТУ ISO 14001 не має відношення до оцінювання продукції. А сертифікат відповідності стандарту ДСТУ ISO 14024 вимагається Замовником саме при закупівлі продукції та передбачає оцінювання продукції протягом всього її життєвого циклу, в тому числі і системи екологічного управління. Наявність такого сертифікату підтверджує в тому числі наявність системи екологічного управління у виробника.
Номер вимоги: UA-2019-06-07-001398-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ", Код ЄДРПОУ:33300207
Дата подання: 13 червня 2019 17:31
Просимо прибрати неправомірні вимоги
Просимо прибрати з тексту проекту договору п.3.1.4,що невідповідає нормам чинного законадавства.Обгрунтування у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 червня 2019 19:33
Шановний Учаснику! Відповідно до норм частини третьої статті 189 Господарського кодексу України суб’єкти господарювання використовують у своїй діяльності вільні та державні регульовані ціни. Вільні ціни визначаються на всі види продукції (робіт, послуг), за винятком тих, на які встановлено державні регульовані ціни.
Так, відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3304-06-48844-06 від 28.12.2017 року під час визначення очікуваної вартості закупівлі замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховуватися, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, індексу інфляції, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо.
Для максимальної економії та ефективності замовники можуть попередньо здійснювати маркетингові дослідження, вивчення ситуації на ринку, моніторинг комерційних пропозицій потенційних постачальників товарів, надавачів послуг та виконавців робіт як із відкритих джерел, так і безпосередньо консультуючись із ними, досліджувати інформацію щодо цінового діапазону із застосуванням аналітичного модуля bi.prozorro.org, отримувати дані від органів влади, підприємств, установ, організацій згідно з їх функціями, а також з інших джерел інформації, яка може бути використана для формування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Але слід зазначити, що оскільки ціни на даний предмет закупівлі не регулюються державою, тобто є вільними, то при здійсненні моніторингу цін на товар замовник стикається з тим, що ціна на один і то й самий товар у різних постачальників або виробників може коливатися в кілька разів.
Тому, погодження учасника з даним пунктом договору дає змогу замовнику впевнитися в тому, що ціна, яка буде визначена під час аукціону і за якою в подальшому буде підписано договір, не буде завищеною.
Слід окремо зазначити, що при виявленні контролюючими органами завищення цін на товари, роботи, послуги, саме продавець, або постачальник, або підрядник, або виконавець повертає кошти у сумі завищення до бюджету.
Так, відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3304-06-48844-06 від 28.12.2017 року під час визначення очікуваної вартості закупівлі замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховуватися, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, індексу інфляції, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо.
Для максимальної економії та ефективності замовники можуть попередньо здійснювати маркетингові дослідження, вивчення ситуації на ринку, моніторинг комерційних пропозицій потенційних постачальників товарів, надавачів послуг та виконавців робіт як із відкритих джерел, так і безпосередньо консультуючись із ними, досліджувати інформацію щодо цінового діапазону із застосуванням аналітичного модуля bi.prozorro.org, отримувати дані від органів влади, підприємств, установ, організацій згідно з їх функціями, а також з інших джерел інформації, яка може бути використана для формування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Але слід зазначити, що оскільки ціни на даний предмет закупівлі не регулюються державою, тобто є вільними, то при здійсненні моніторингу цін на товар замовник стикається з тим, що ціна на один і то й самий товар у різних постачальників або виробників може коливатися в кілька разів.
Тому, погодження учасника з даним пунктом договору дає змогу замовнику впевнитися в тому, що ціна, яка буде визначена під час аукціону і за якою в подальшому буде підписано договір, не буде завищеною.
Слід окремо зазначити, що при виявленні контролюючими органами завищення цін на товари, роботи, послуги, саме продавець, або постачальник, або підрядник, або виконавець повертає кошти у сумі завищення до бюджету.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-06-07-001398-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Дата подання: 19 червня 2019 18:33
Дата подання: 19 червня 2019 18:33
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 червня 2019 15:17
Рішення від 24.06.2019 № 8237.pdf
Дата публікації: 24 червня 2019 15:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2019 № 9263.pdf
Дата публікації: 11 липня 2019 19:24
Рішення від 10.07.2019 № 9263.pdf
Дата публікації: 15 липня 2019 22:07
Номер скарги: UA-2019-06-07-001398-c.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ", Код ЄДРПОУ:33300207
Дата подання: 19 червня 2019 21:10
Дата подання: 19 червня 2019 21:10
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 червня 2019 15:16
Рішення від 24.06.2019 № 8238.pdf
Дата публікації: 24 червня 2019 15:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2019 № 9264.pdf
Дата публікації: 11 липня 2019 19:25
Рішення від 10.07.2019 № 9264.pdf
Дата публікації: 15 липня 2019 22:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 липня 2019 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СИРЕНА ПЛЮС ЛТД" |
1 436 615,00
UAH з ПДВ
|
1 011 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" |
1 258 325,70
UAH з ПДВ
|
1 258 325,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" |
1 413 998,52
UAH з ПДВ
|
1 413 998,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИШКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
1 436 400,00
UAH з ПДВ
|
1 436 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СИРЕНА ПЛЮС ЛТД" #38391634 |
Відхилено |
1 011 000,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2019 18:48
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" #40653457 |
Відхилено |
1 258 325,70
UAH з ПДВ
|
24 липня 2019 18:51
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" #33300207 |
Відхилено |
1 413 998,52
UAH з ПДВ
|
24 липня 2019 18:55
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИШКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ #2637204994 |
Відхилено |
1 436 400,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2019 18:57
|
Інформація про відміну
Дата відміни
24 липня 2019 18:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі