Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво побутової каналізації в с. Пасіки-Зубрицькі, Пустомитівського району, Львівської області» (коригування)
Очікувана вартість
51 766 844,40 UAH
UA-2019-06-07-001205-b 30503b3af97743b1bf7d3cd0b26db51d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Кухарський

+380965418233 davudiv.sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Давидівська сільська рада об'єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04372313
Місцезнаходження: 81151, Україна , Львівська обл., Пустомитівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А
Контактна особа: Ігор Кухарський
+380965418233
davudiv.sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2019 13:00
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2019 22:00
Початок аукціону: 03 липня 2019 15:04
Очікувана вартість: 51 766 844,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 258 834,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під місцем виконанням робіт слід розуміти місце визначене замовником.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво побутової каналізації в с. Пасіки-Зубрицькі, Пустомитівського району, Львівської області» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81151, Україна, Львівська область, Давидів, вул. Незалежності, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Кінцеві розрахунки проводяться протягом 15 днів з дати підписання Акту державної комісії приймання об'єкта в експлуатацію. Замовник здійснює оплату робіт Підряднику на підставі виставленого рахунку та акту виконаних робіт на умовах відстрочки платежу на термін 35 календарних днів з моменту виконання робіт. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2019 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 17:46
Тендерна документація.doc
21 червня 2019 17:46
Технiчне_завдання.docx
21 червня 2019 17:46
Рішення про внесення змін.doc
10 червня 2019 10:57
Рішення про внесення змін.doc
10 червня 2019 10:57
Проект договору.docx
21 червня 2019 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 17:46
Тендерна документація.doc
07 червня 2019 13:00
Тендерна документація.doc
21 червня 2019 17:46
Технiчне_завдання.docx
10 червня 2019 10:57
Технічне завдання.docx
07 червня 2019 13:00
технічне завдання.docx
21 червня 2019 17:46
Рішення про внесення змін.doc
10 червня 2019 10:57
Рішення про внесення змін.doc
10 червня 2019 10:57
Проект договору.docx
07 червня 2019 13:00
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 07 червня 2019 17:43
Дата відповіді: 10 червня 2019 11:02
Доброго дня , файл технічного завдання при завантаженні невідомого формату, містить 0 кб , та не відкривається , Просимо надати для вільного доступу фал як б завантажувався та відкривався
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. файли завантажено повторно.
Технічне завдання
Дата подання: 13 червня 2019 14:14
Дата відповіді: 18 червня 2019 17:15
Доброго дня в технічних вимогах по даному виду закупівлі - присутні лише роботи і не вказано основних матеріалів ,які повинні використовуватись. Технічне завдання складене на підставі дефектного акту сформованого лише на основі робіт, без матеріалів ,які винесені за розцінки ( кошторисні норми) Наприклад п. 158 Улаштування круглих круглих збірних залізобетонних колодязів діаметром 1 м в мокрих грунтах - 103,04 м3 вказана лише обєм по монтажу колодязів , і не відомо ні діаметрів колодязів, їхніх конструктивів, кількості колодязів, наявність скоб , драбин, люків ) .Крім того в технічному завданні є робота з фарбування драбин, а самих драбин в завданні немає . Наприклад п 152 Установлення поліетиленових фасонних частин фасонних частин : відводів , колін, атрубків, переходів діаметром до 250 мм- 8 шт, Невідомо чи всі фасонні частини діаметром 250 мм, чи є і діаметром 200 мм, 180 мм, ? Скільки конкретно відводів , колін, патрубків, перходів з цих 8 шт? Наявність в переліку технічного завдання лише робіт ( без основних матеріалів) - унеможливлює об'єктивний розрахунок ціни вартості прпозиції .Просимо вказати - основні матеріали, ( згідно локальних кошторисів) які застосовуються при виконанні робіт
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 13 червня 2019 14:20
Дата відповіді: 18 червня 2019 17:15
В технічному завданні відсутні матеріали, просимо вказати їх, Чи може відсутні матеріали - це поставка замовника, І при розрахунку пропозиції учасники не повине враховувати варітість пропущених матеріалів?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Наявність досвіду аналогічного досвіду
Дата подання: 13 червня 2019 17:36
Дата відповіді: 18 червня 2019 17:15
Доброго дня , в тендерній документації Кваліфікаційні вимоги п 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного вказано , що аналогічним Аналогічним буде вважатися договір підряду на виконання капітального ремонту/ реставрації/ реконструкції дороги. Хочемо звернути увагу, що предметом закупівлі є будівництво побутової каналізації , Будівництво , ремонт доріг та будівництво каналізаційних мереж технологічно абсолютно- різні роботи, Просимо уточнити , на виконання яких робіт - договір буде вважатися аналогічним?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2019 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" 49 956 012,00
UAH з ПДВ
49 956 012,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДГАРАНТ ГРУПП" 51 545 548,40
UAH з ПДВ
51 286 714,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 15:16
кошторис
05 липня 2019 15:16
пропозиція
05 липня 2019 15:16
довідка мвс
02 липня 2019 13:42
код даступу.pdf
02 липня 2019 13:42
гаратнійний термін.pdf
02 липня 2019 13:42
кошторис.pdf
02 липня 2019 13:42
проект договору.pdf
02 липня 2019 13:42
протокол28.pdf
02 липня 2019 13:41
ТЧ.pdf
02 липня 2019 13:41
антикор програма.pdf
02 липня 2019 13:41
ВПВ 17.pdf
02 липня 2019 13:41
довкілля.pdf
02 липня 2019 13:41
істотні.pdf
02 липня 2019 13:41
персональні.pdf
02 липня 2019 13:41
ПДВ.pdf
02 липня 2019 13:41
дозвіл 2.pdf
02 липня 2019 13:41
дозвіл.pdf
02 липня 2019 13:41
формальні.pdf
02 липня 2019 13:41
Ліцензія 2019.pdf
02 липня 2019 13:41
субпідряд.pdf
02 липня 2019 13:41
санкції.pdf
02 липня 2019 13:41
КК 1ПВ.pdf
02 липня 2019 13:41
фінзвіт баланс 1кв 2019.pdf
02 липня 2019 13:41
фінансовий звіт 2018.pdf
02 липня 2019 13:41
КК 1 ДФ 1 кв 2019.pdf
02 липня 2019 13:41
УБІБ рух коштів.pdf
02 липня 2019 13:41
УБІБ.pdf
02 липня 2019 13:41
Кредобанк рух коштів.pdf
02 липня 2019 13:41
Кредобанк заборгов.pdf
02 липня 2019 13:41
КК Шацьк.rar
02 липня 2019 13:41
КК аналогічні.pdf
02 липня 2019 13:41
КК охорона праці.rar
02 липня 2019 13:41
КК дипломи.pdf
02 липня 2019 13:41
ЄДРПОУ.pdf
02 липня 2019 13:41
виписка Вельт.pdf
02 липня 2019 13:41
КК штатний розпис.pdf
02 липня 2019 13:41
відомості учасника.pdf
02 липня 2019 13:41
цінова пропозиція.pdf
02 липня 2019 13:41
КК працівники.pdf
02 липня 2019 13:41
КК техніка.rar
02 липня 2019 13:41
КК кваліф дані.pdf
02 липня 2019 13:41
витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"

ТОВ "БУДГАРАНТ ГРУПП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
#40266233
Переможець 49 956 012,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 19:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 19:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
#40266233
49 956 012,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 11:18
Дод. угода №17 до дог. №Т-9.pdf укладений
30 грудня 2022 11:15
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 10:22
Додаткова угода 16.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 10:20
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 12:24
додаткова угода 15 побутова каналізація в с. Пасіки-Зубрицькі.pdf зміни до договору
17 листопада 2021 12:24
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 09:17
додаткова угода 14.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 09:15
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2021 15:43
додаткова №13 пасіки каналізація.pdf зміни до договору
18 серпня 2021 15:42
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2021 09:00
12.pdf зміни до договору
05 серпня 2021 09:00
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 12:20
додаткова угода 11.pdf зміни до договору
03 серпня 2021 12:20
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 10:01
додаткова 10.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 09:57
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 10:01
додаткова угода каналізація.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 09:58
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 11:16
додаткова №8 до договору №Т9 каналізація пасіки.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 11:14
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 12:19
додаткова №7 до договору №Т-9 від 17.07.2019 каналізація.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 12:18
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 16:01
додаткова №6 до договору №Т-9 побутова каналізація.pdf зміни до договору
20 липня 2020 15:59
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2020 12:45
Додаткова №5 доТ-9.pdf зміни до договору
25 травня 2020 12:44
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2020 12:07
додаткова №4 до т-9.pdf зміни до договору
18 травня 2020 12:06
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 10:49
додаткова 3.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 10:47
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 10:06
додаткова №2 каналізація.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 10:04
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2019 09:44
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
10 вересня 2019 09:43
Електронний підпис укладений
17 липня 2019 11:21
договір.pdf укладений
17 липня 2019 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору.
Номер договору про закупівлю: Т-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: Т-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: Т-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: Т-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: Т-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору, в частині зміни фінансування на 2020 р.
Номер договору про закупівлю: Т-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору.
Номер договору про закупівлю: Т-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: Т-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення фінансування у 2020 році.
Номер договору про закупівлю: Т-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення фінансування у 2020 році.
Номер договору про закупівлю: Т-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): фінансування робіт на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: Т-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення фінансування 2021р.
Номер договору про закупівлю: Т-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення фінансування у 2021р.
Номер договору про закупівлю: Т-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: Т-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення фінансування у 2021р.
Номер договору про закупівлю: Т-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: Т-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2019 — 30 грудня 2022
Сума оплати за договором: 21 166 970,57
UAH (в тому числі ПДВ 3 527 828,43 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін згідно пункту 10.2 Розділу 10 Договору №Т-9 від 17.07.2019р.