Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3 - Медичні матеріали (вата, марля, катетер, рукавички, система, скарифікатор, трубки ендотрахеальні, шприци)
Очікувана вартість
44 500,00 UAH
UA-2019-06-07-001124-b b3be99b0b3e1420bb50e18fd98e94f3d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Борисівна

+380629513228
+380963204661
likarnya9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Маріупольська міська лікарня №9 - медико-санітарна частина працівників департаменту морського флоту"
Код ЄДРПОУ: 05480826
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Гагаріна, буд. 114/116
Контактна особа: Юлія Борисівна
+380629513228,+380963204661
likarnya9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2019 12:34
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 20 червня 2019 15:42
Очікувана вартість: 44 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 225,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


З-№235: «Технічні вимоги до предмета закупівлі (ТЗ)», «Кваліфікаційні вимоги до учасників зі способами їх підтвердження», форма «Пропозиція учасника-гарантійний лист», «проект Договору» - зазначено та оприлюднено в окремих документах закупівлі. Умови поставки - згідно умов проекту договору про закупівлю.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18620 упаковка
1 Вата нестерильна 100г ТМ"Перлина" Зиг-заг УП 100
2 Відріз марлевий медичний нестерильний 500х90 тип марлі 17 ТМ"Перлина" УП 200
3 Катетер внутрішньовенний з ін*єкційним портом 22G "Игар" УП 200
4 Рукавички оглядові латексні нестерильні, неприпудрені "MEDICARE", L УП 2500
5 Рукавички оглядові латексні нестерильні, неприпудрені "MEDICARE", М УП 4000
6 Рукавички оглядові латексні стерильні, н/текст.припудрені "MEDICARE", M УП 1000
7 Рукавички оглядові латексні стерильні, н/тест.припудрені "MEDICARE", L УП 1000
8 СИСТЕМА ВЛИВАННЯ ІНФУЗІЙНИХ РОЗЧИНІВ MEDICARE (luer lock) УП 1000
9 Скарифікатор сталевий стерильний торгової марки IGAR №200 УП 20
10 Трубка ендотрахеальна «ВОЛЕС» з манжетою, стерильна, розмір 7,0 УП 50
11 Трубка ендотрахеальна «ВОЛЕС» з манжетою, стерильна, розмір 8 УП 50
12 Шпр.одн.3/комп луєр локк 2,0мл Medicare з голк.0,6х25мм УП 2000
13 Шпр.одн.3/комп луєр локк 20,0мл Medicare з голк.0,8х38мм УП 3000
14 Шпр.одн.3/комп луєр локк 5,0мл Medicare з голк.0,7х38мм УП 3500
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гагаріна, 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2019 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 34 851,00
UAH з ПДВ
34 851,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ" 36 666,55
UAH з ПДВ
36 666,55
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 43 366,80
UAH з ПДВ
43 366,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 13:30
Товар.zip
18 червня 2019 13:30
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 червня 2019 09:51
Декларация.rar
19 червня 2019 09:51
Скарификатор - 171218.jpg
19 червня 2019 09:51
Перч смотр СТЕР - 201806Е.jpg
19 червня 2019 09:51
Канюля вв.rar
19 червня 2019 09:51
ПК,ПР - 2048201.pdf
19 червня 2019 09:51
Декларация ПР.pdf
19 червня 2019 09:51
Шприцы СФ.rar
19 червня 2019 09:51
Перчатки.zip
19 червня 2019 09:51
Шприц 2 - 201808.pdf
19 червня 2019 09:51
Декларація шприц.rar
19 червня 2019 09:51
Відріз марлевий 5х90.rar
19 червня 2019 09:51
Вата 100 зигзаг.rar
18 червня 2019 12:07
Пропозиція.pdf
18 червня 2019 12:07
Договора2.rar
18 червня 2019 12:07
Договора1.rar
18 червня 2019 12:07
пдф.rar
18 червня 2019 12:07
Довідки.rar
18 червня 2019 12:07
!УСТАВНЫЕ 03.06.2019.rar
18 червня 2019 12:07
Звіт 2018-2019.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 16:17
ViewFile_p161-185.pdf
13 червня 2019 16:17
ViewFile_p121-160.pdf
13 червня 2019 16:17
ViewFile_p081-120.pdf
13 червня 2019 16:17
ViewFile_p041-080.pdf
13 червня 2019 16:17
ViewFile_p001-040.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ"

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"
#41419883
Переможець 34 851,00
UAH з ПДВ
21 червня 2019 15:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2019 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"
#41419883
34 851,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2019 10:02
Додаткова угода №1 до Договору № 161 від 25.06.2019.pdf зміни до договору
10 липня 2019 09:54
ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ №161 від 25.06.2019р..pdf укладений
25 червня 2019 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти Спеціфікацію як додаток №2 до Договору
Номер договору про закупівлю: 161
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML