Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Атамана Головатого, вул. Миру, вул. Заводська, вул. Плієва, м. Біляївка, Одеська область
Очікувана вартість
53 310 215,12 UAH
UA-2019-06-07-000882-a bdacb24eaa4349cc905dc4a7c39fc5a8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бахмутов Олег

+380674847766 OLEGBAKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А
Контактна особа: Бахмутов Олег
+380674847766
OLEGBAKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2019 21:47
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 26 липня 2019 15:47
Очікувана вартість: 53 310 215,12 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,94%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт вул. Атамана Головатого, вул. Миру, вул. Заводська, вул. Плієва, м. Біляївка, Одеська область (джерело фінансування закупівлі- кошти місцевого та/або державного та/або інших бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником щомісячно на підставі Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф.КБ-3) та Акту прийняття виконаних будівельних робіт (ф.КБ-2в), підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 19:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 19:39
перелік_змін_Атамана Головатого.doc
17 липня 2019 19:39
Проект договору КР зміни.doc
17 липня 2019 19:39
ЗТД КР Атамана Головатого +.docx
17 липня 2019 19:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2019 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 21:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 19:39
перелік_змін_Атамана Головатого.doc
08 липня 2019 17:48
перелік_змін_Атамана Головатого.doc
17 липня 2019 19:39
Проект договору КР зміни.doc
08 липня 2019 17:48
Проект договору КР зміни.doc
07 червня 2019 21:44
Проект договору КР+.doc
17 липня 2019 19:39
ЗТД КР Атамана Головатого +.docx
08 липня 2019 17:48
ЗТД КР Атамана Головатого +.docx
07 червня 2019 21:44
ТД КР Атамана Головатого +.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" 51 444 358,00
UAH з ПДВ
51 444 358,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 53 199 000,00
UAH з ПДВ
53 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" 53 210 000,00
UAH з ПДВ
53 210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2019 09:11
Електронний підпис
25 липня 2019 09:01
Довiдка_покриття_518.pdf
25 липня 2019 09:01
Fwd_ гарантия 518.zip
25 липня 2019 09:01
12. Транспортна схема.pdf
25 липня 2019 09:01
11. Технічне завдання.pdf
25 липня 2019 09:01
10. Проект договору.pdf
25 липня 2019 09:01
Довереность Ляшенко.pdf
25 липня 2019 09:01
6. Гарантійний лист.pdf
25 липня 2019 09:01
Fwd_ юр документы с ЕЦП.zip
25 липня 2019 09:01
Працiвники.docx
25 липня 2019 09:01
МТБ.docx
25 липня 2019 09:01
заява_518.pdf
25 липня 2019 09:01
2. Підтвердження МТБ.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 12:35
документи переможця.pdf
24 липня 2019 20:46
Електронний підпис
24 липня 2019 20:46
Транспортна схема.pdf
24 липня 2019 20:46
РОСТДОРСТРОЙ 13510 51 p7s.7z
24 липня 2019 20:46
ЛИСТ покриття 13510-51.pdf
24 липня 2019 20:46
Лист від ТФ Ескадор.PDF
24 липня 2019 20:46
Лист від Ескадор.pdf
24 липня 2019 20:46
ДУ до генерального.pdf
24 липня 2019 20:46
Атестат АБЗ Дачное.pdf
24 липня 2019 20:46
Скан витягу ПДВ.pdf
24 липня 2019 20:46
Копії дипломів.pdf
24 липня 2019 20:46
КБ 42Б ч.4.PDF
24 липня 2019 20:46
КБ 42Б ч.3.PDF
24 липня 2019 20:45
КБ 42Б ч.2.pdf
24 липня 2019 20:45
КБ 42Б ч.2-1.PDF
24 липня 2019 20:45
КБ 42Б ч.1.pdf
24 липня 2019 20:45
Договір Лабораторія.pdf
24 липня 2019 20:45
Договір з Держдорнді.pdf
24 липня 2019 20:45
Дог.№42Б.pdf
24 липня 2019 20:45
Довідка про санкціїї.PDF
24 липня 2019 20:45
Довідка про довкілля.pdf
24 липня 2019 20:45
Довідка за ст 17.PDF
24 липня 2019 20:45
Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"
#24565511
Відхилено 51 444 358,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 16:16
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 53 199 000,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 17:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
53 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 11:01
Ду №7.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 11:01
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 12:10
ДУ6 до 4К_19_ВТ від 19.08.19.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 12:10
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 17:14
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 15:38
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2020 11:02
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 18:29
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2019 16:51
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 17:32
4К_19_ВТ_Головатого_Ростдорстрой 19.08.19.pdf укладений
20 серпня 2019 17:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити банківські реквізити Підрядника у розділі XXIV. «Юридичні адреси та платіжні реквізити сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA213282090000026006311137001 банк: Акціонерний Банк «Південний»
Номер договору про закупівлю: 4К/19/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік зменшити на 4 791 198,05 грн та встановити у розмірі – 40 830 846,95 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 40 830 846,95 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 4К/19/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік встановити у розмірі – 9 300 690,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 9 300 690,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XXIV. «Юридичні адреси та платіжні реквізити сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA268201720344361003107095031 4. Відповідно до абз. 3, пункту 21.3., розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.» пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2021р., відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2021 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 4К/19/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 2 483 152,04 грн та встановити у розмірі – 6 817 537,96 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 6 817 537,96 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 4К/19/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік встановити у розмірі – 0,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 0,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до абз. 3, пункту 21.3., розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.» пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2022р., відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 4К/19/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2022 рік встановити у розмірі – 0,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2022 рік становлять – 0,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п. 3, пункту 21.3., розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.» пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2023р., відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 4К/19/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 17.4. розділу XVII. Договору «Фінансування робіт», у зв’язку зі встановленням плану фінансування за рахунок субвенції державного бюджету на 2023 рік за бюджетною програмою (КПКВК 1517462) «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок субвенції державного бюджету» на капітальний ремонт, встановити у розмірі 0,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2023 рік становлять – 0,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до пункту 21.1.1., розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.» пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в новій редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2024р., відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. 4. Інші умови вищевказаного Договору не змінені і не скасовані даною Додатковою угодою, і сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 4К/19/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML