Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці
Очікувана вартість
141 100,00 UAH
UA-2019-06-07-000622-a 85684c12c9cf449f891b500654aa393d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кононюк Людмила Іванівна

380444240271 38961129@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Святошинського р-ну м. Києва
Код ЄДРПОУ: 38961129
Вебсайт: http://www.ukr.net
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київ обл., Київ, Чорнобильська, 5/7
Контактна особа: Кононюк Людмила Іванівна
380444240271
38961129@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2019 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2019 10:00
Очікувана вартість: 141 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 411,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Детальна інформація наведена в документації про закупівлю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 штуки
Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, місто Київ, Київ, вул. Чорнобильська, 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2019 15:12
додаток 3 Договір проект товар.docx
07 червня 2019 15:12
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання щодо еквіваленту
Дата подання: 07 червня 2019 15:33
Дата відповіді: 12 червня 2019 15:54
Шановний Замовнику! На який пункт, статтю чи інше діючого законодавства Ви посилаєтесь, коли зазначаєте " Аналогів та еквівалентів не пропонувати"?
Відповідь: Згідно з пунктом 5 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі.
У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 червня 2019 09:58
Дата відповіді: 12 червня 2019 15:54
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Пропозиції надавати по зазначеним виробникам 2) В закупівлі можуть приймати участь всі суб’єкти господарської діяльності. Якщо Учасник не є платником ПДВ то ціна комерційної пропозиції розглядатиметься як остаточна, порівняння цін без ПДВ всіх Учасників проводитися не буде.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БУРЕНОК НАДІЯ ДМИТРІВНА " 140 025,00
UAH з ПДВ
140 025,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2019 23:39
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 червня 2019 23:39
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
13 червня 2019 23:39
КОПІЯ ПАСПОРТА.pdf
13 червня 2019 23:39
КОПІЯ ІПН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БУРЕНОК НАДІЯ ДМИТРІВНА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БУРЕНОК НАДІЯ ДМИТРІВНА "
#1681202164
Переможець 140 025,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 11:31

Документи

20 червня 2019 11:31
Протокол 103.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2019 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БУРЕНОК НАДІЯ ДМИТРІВНА "
#1681202164
140 025,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2019 11:31
Протокол 103.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
25 червня 2019 11:02