Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стільці
Очікувана вартість
141 100,00 UAH
UA-2019-06-07-000622-a ● 85684c12c9cf449f891b500654aa393d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Святошинського р-ну м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 38961129 |
Вебсайт: | http://www.ukr.net |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , Київ обл., Київ, Чорнобильська, 5/7 |
Контактна особа: |
Кононюк Людмила Іванівна 380444240271 38961129@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2019 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 141 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 411,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Детальна інформація наведена в документації про закупівлю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 штуки
Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, місто Київ, Київ, вул. Чорнобильська, 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2019 15:12 |
додаток 3 Договір проект товар.docx |
07 червня 2019 15:12 |
Документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання щодо еквіваленту
Дата подання: 07 червня 2019 15:33
Дата відповіді: 12 червня 2019 15:54
Шановний Замовнику! На який пункт, статтю чи інше діючого законодавства Ви посилаєтесь, коли зазначаєте " Аналогів та еквівалентів не пропонувати"?
Відповідь: Згідно з пунктом 5 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі.
У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 червня 2019 09:58
Дата відповіді: 12 червня 2019 15:54
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Пропозиції надавати по зазначеним виробникам 2) В закупівлі можуть приймати участь всі суб’єкти господарської діяльності. Якщо Учасник не є платником ПДВ то ціна комерційної пропозиції розглядатиметься як остаточна, порівняння цін без ПДВ всіх Учасників проводитися не буде.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БУРЕНОК НАДІЯ ДМИТРІВНА
" #1681202164 |
Переможець |
140 025,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2019 11:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
25 червня 2019 11:02
|