Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Холодильники побутові
Очікувана вартість
24 300,00 UAH
UA-2019-06-07-000461-a ba21c46c663b49e89aca7925fd295ce6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Вітер Ірина Вікторівна

+380938772969 kmpnl3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ № 3
Код ЄДРПОУ: 02125838
Місцезнаходження: 08631, Україна , Київська обл., Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7
Контактна особа: Вітер Ірина Вікторівна
+380938772969
kmpnl3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2019 14:04
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 13 червня 2019 12:30
Початок аукціону: 13 червня 2019 12:30
Очікувана вартість: 24 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 121,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Холодильники побутові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08631, Україна, Київська, Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 червня 2019  —  28 червня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 червня 2019 10:03
Дата відповіді: 10 червня 2019 10:18
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. По суті питань відповідаємо наступне:

1. На торги будуть допущені аналоги торгових марок, при умові що технічні характеристики не будуть відрізнятися або не будуть гірші за заявлені у тендерній документації.

2. При оцінці пропозицій учасників торгів з різним статусом платників ПДВ, в тому числі і ФОПа, приймається до порівняння ціна пропозиції з урахуванням всіх податків, зборів та витрат на поствку товару Замовнику. Оцінка тендерних пропозицій без врахування ПДВ може призвести до того, що переможцем може бути обраний учасник (платник ПДВ), цінова пропозиція якого (з урахуванням всіх витрат, у тому числі, ПДВ) може бути вищою за цінову пропозицію учасника, який не є платником ПДВ. Такі дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до тих учасників, які не є платниками ПДВ та порушують основі принципи публічних закупівель, визначені статтею З Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема, максимальну економію та ефективність та недискримінацію учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2019 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ" 20 838,00
UAH з ПДВ
20 716,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 21 954,00
UAH з ПДВ
20 837,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2019 14:17
1555Пропозиція_обн._.jpg
12 червня 2019 10:51
Електронний підпис
12 червня 2019 10:50
4опп _1_.jpg
12 червня 2019 10:50
НовыеНорды.zip
12 червня 2019 10:50
1555Тех.опис.jpg
12 червня 2019 10:50
санэпНорд.pdf
12 червня 2019 10:50
1556Конт.дан.jpg
12 червня 2019 10:50
выписка.rar
12 червня 2019 10:50
1555Пропозиція.jpg
12 червня 2019 10:50
протокол.rar
12 червня 2019 10:50
УставніДокЗавр.zip
12 червня 2019 10:50
устав югхолодторг.rar
12 червня 2019 10:50
рішенння.jpg
12 червня 2019 10:50
витяг.rtf

Публічні документи

12 червня 2019 17:32
згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ"
#38360040
Переможець 20 716,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 14:21

Документи

13 червня 2019 14:21
Протокол 135.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2019 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ"
#38360040
20 716,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 червня 2019 14:21
Протокол 135.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог 2406-2210.pdf укладений
24 червня 2019 14:44