Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (придбання лавок для подальшого встановлення на території міста)
Очікувана вартість
315 000,00 UAH
UA-2019-06-06-003764-b 74bda92f903d4404a44ff7865bf8077f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2019 21:58
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2019 13:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 15:40
Очікувана вартість: 315 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Джерело фінансування - міський бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
88 шт
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (придбання лавок для подальшого встановлення на території міста)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам`янське, вул. Індустріальна,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки оплати проводяться Покупцем по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання накладної, та виставленого рахунку з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів.. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюється протягом 10 днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - міський бюджет Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 16:23
351-19 від 21.06.2019 внесення змін_лавки м.б _ЗМІНИ 1.doc
21 червня 2019 16:23
ТД лавки міський бюджет_ 88шт_гарантія 5.000_ сума 315.000 грн_Зміни 1.doc
06 червня 2019 22:01
Додаток 5.docx
06 червня 2019 22:01
Додаток 4.docx
06 червня 2019 22:01
Додаток 3.docx
06 червня 2019 22:01
Додаток 2.docx
06 червня 2019 22:01
Додаток 1.docx
21 червня 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 22:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 16:23
351-19 від 21.06.2019 внесення змін_лавки м.б _ЗМІНИ 1.doc
21 червня 2019 16:23
ТД лавки міський бюджет_ 88шт_гарантія 5.000_ сума 315.000 грн_Зміни 1.doc
06 червня 2019 22:01
ТД лавки міський бюджет_ 88шт_гарантія 5.000_ сума 315.000 грн.doc
06 червня 2019 22:01
Додаток 5.docx
06 червня 2019 22:01
Додаток 4.docx
06 червня 2019 22:01
Додаток 3.docx
06 червня 2019 22:01
Додаток 2.docx
06 червня 2019 22:01
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 07 червня 2019 16:53
Дата відповіді: 07 червня 2019 18:19
Будь ласка, надайте більш детальні технічні характеристики предмету торгів, креслення або зображення. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! креслення та зображення відсутні. У додатку 3 до ТД зазначено опис та розмір товару, що є достатнім для визначення товару (а також його ціни), який планує придбати Замовник.
Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРКАР РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ 314 200,00
UAH з ПДВ
314 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС" 315 000,00
UAH з ПДВ
315 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 15:56
Електронний підпис
05 липня 2019 15:56
Електронний підпис
05 липня 2019 15:56
Документи переможця.pdf
29 червня 2019 11:35
Електронний підпис
29 червня 2019 11:34
Банк.pdf
29 червня 2019 11:34
Договор.pdf
29 червня 2019 11:34
Другие.pdf
29 червня 2019 11:34
Якость.PDF

Публічні документи

29 червня 2019 10:14
Електронний підпис
29 червня 2019 10:13
договір та якість.PDF
29 червня 2019 10:12
інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРКАР РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРКАР РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ
#3498308873
Переможець 314 200,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 16:19
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРКАР РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ #3498308873

№ рішення у справі

54/64-р/к

Дата рішення у справі

19.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

02 липня 2019 16:18
Електронний підпис
02 липня 2019 16:17
SCAN0009.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРКАР РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ
#3498308873
314 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2019 16:18
Електронний підпис
02 липня 2019 16:17
SCAN0009.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:19
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 15:45
668-19 від 16.07.2019.PDF укладений
16 липня 2019 15:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 229 600,00
UAH