Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «45210000-2 - Будівництво будівель» «Капітальний ремонт – встановлення зупинки громадського транспорту: павільйону очікування з найменуванням, контейнеру для піску, інформаційного стенду, урни, лавки очікування»
Очікувана вартість
893 243,33 UAH
UA-2019-06-06-002750-b 98dd685b02434c56a1498e86adc61e7e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ганна Потічна

+380987610864 mariupolavtodor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 40940113
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, провулок Банний, буд.5
Контактна особа: Ганна Потічна
+380987610864
mariupolavtodor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2019 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 17:00
Очікувана вартість: 893 243,33 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Увага! Проведення електронної закупівлі та визначення переможця здійснюється без урахування вартості ПДВ, тобто методика оцінки вартості пропозиції включає в себе оцінку вартості без ПДВ. Договір буде укладатися з урахуванням ПДВ, що змінить вартість закупівлі на вартість ПДВ.

Тендерна документація

06 червня 2019 15:40
ТД.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 «45210000-2 - Будівництво будівель» ЛОТ №1 «Капітальний ремонт – встановлення зупинки громадського транспорту: павільйону очікування з найменуванням, кіоску, контейнеру для піску, інформаційного стенду, урни, лавки очікування по пр. Перемоги - зупинка "вул. Межова" (непарна сторона) у м. Маріуполі.»
Опис предмету закупівлі:
Увага! Проведення електронної закупівлі та визначення переможця здійснюється без урахування вартості ПДВ, тобто методика оцінки вартості пропозиції включає в себе оцінку вартості без ПДВ. Договір буде укладатися з урахуванням ПДВ, що змінить вартість закупівлі на вартість ПДВ.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 548 133,33 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 740,00 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 роб
ДК 021:2015 «45210000-2 - Будівництво будівель» ЛОТ №1 «Капітальний ремонт – встановлення зупинки громадського транспорту: павільйону очікування з найменуванням, кіоску, контейнеру для піску, інформаційного стенду, урни, лавки очікування по пр. Перемоги - зупинка "вул. Межова" (непарна сторона) у м. Маріуполі.»
ДК 021:2015: 45213300-6 — Будівництво об’єктів транспортної інфраструктури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Перемоги - зупинка "вул. Межова" (непарна сторона)
Дата доставки: 17 жовтня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 20 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 70

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 червня 2019 15:41
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Кобиляцький Роман Миколайович" 548 130,00
UAH
548 130,00
UAH
Документи

Публічні документи

20 червня 2019 12:15
договорная.pdf
20 червня 2019 12:15
акт.pdf
18 червня 2019 11:44
Документи виробника.zip
18 червня 2019 11:44
Висновок.pdf
18 червня 2019 11:44
13. Гарантійний лист.pdf
18 червня 2019 11:44
10. Календарний графік.pdf
18 червня 2019 11:44
6. ІПН Кобиляцький Р.М..jpg
18 червня 2019 11:44
2. Пропозиція учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Кобиляцький Роман Миколайович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Кобиляцький Роман Миколайович"
#2896409973
Переможець 548 130,00
UAH
26 червня 2019 13:30

Документи

26 червня 2019 13:26
Решение.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2019 13:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Кобиляцький Роман Миколайович"
#2896409973
548 130,00
UAH
Документи

Документи

26 червня 2019 13:26
Решение.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 08:41
ДУ № 2 к договору № 330.PDF зміни до договору
11 грудня 2019 08:40
ДУ № 1 к договору № 330.PDF зміни до договору
01 листопада 2019 14:33
Деф.акт к договору № 330.PDF укладений
22 липня 2019 15:15
Договор № 330 Перемоги-Межова (непарна).PDF укладений
22 липня 2019 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 330
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 330
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 601 968,12
UAH (в тому числі ПДВ 100 328,02 UAH)