Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Розробка середньострокового стратегічного плану розвитку комунального підприємства)
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-06-06-002557-b ● 66f1bc7c90f64cdfafca2e98e6832e8a
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359753 |
Місцезнаходження: | 04128, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Академіка Туполєва,21 |
Контактна особа: |
Ілюк Володимир Іванович 380937495100,380444430625 kpuzns@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2019 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 25 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління. Очікувана вартість предмета закупівлі: 25000,00 грн з ПДВ.
Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри приведені в додатку 1, додатку 2 до оголошення.
Кількість товарів або обсяг надання послуг: 1 послуга.
Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри приведені в додатку 1, додатку 2 до оголошення.
Кількість товарів або обсяг надання послуг: 1 послуга.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Розробка середньострокового стратегічного плану розвитку комунального підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04128, Україна, місто Київ, Київ, Академіка Туполєва 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2019 10:48 |
Проект договору дод.4.doc |
07 червня 2019 09:41 |
Консульт.послуги 06.06.2019.doc |
07 червня 2019 10:48 |
Проект договору дод.4.doc
|
||||
07 червня 2019 09:41 |
Консульт.послуги 06.06.2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-06-002557-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ЦИГОДА ВЛАДИСЛАВ ВЛАДИСЛАВОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3287316959
Дата подання: 14 червня 2019 14:22
Причини відхилення
Добрий день!
Прошу надати аргументацію щодо відхилення моєї заявки на участь у тендері.
З повагою, Владислав Цигода.
Прошу надати аргументацію щодо відхилення моєї заявки на участь у тендері.
З повагою, Владислав Цигода.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2019 13:44
Обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата: Не підтверджено умови проекту договору відповідно до п. 3 оголошення.
Обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата: Не підтверджено умови проекту договору відповідно до п. 3 оголошення.
Номер вимоги: UA-2019-06-06-002557-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ЦИГОДА ВЛАДИСЛАВ ВЛАДИСЛАВОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3287316959
Дата подання: 14 червня 2019 14:26
Оскарження рішення
Доброго дня!
Ціна пропозиції вказана 24 000 грн без ПДВ.
Оскільки, я працюю як ФОП на 3-ій групі без ПДВ.
У проекті договору у розділі 2.1 вами також не вказана ціна з ПДВ, чи без ПДВ.
Цитую даний розділ:
2.1. Оплата Замовником наданих послуг/виконаних завдань, здійснюється на підставі підписаного Сторонами акту наданих послуг відповідно затвердженого Сторонами переліку завдань, що є невід’ємною частиною даного договору (Додаток 2) та становить ________________________ тис. грн.
До оскарження надаю цінову пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
Ціна пропозиції вказана 24 000 грн без ПДВ.
Оскільки, я працюю як ФОП на 3-ій групі без ПДВ.
У проекті договору у розділі 2.1 вами також не вказана ціна з ПДВ, чи без ПДВ.
Цитую даний розділ:
2.1. Оплата Замовником наданих послуг/виконаних завдань, здійснюється на підставі підписаного Сторонами акту наданих послуг відповідно затвердженого Сторонами переліку завдань, що є невід’ємною частиною даного договору (Додаток 2) та становить ________________________ тис. грн.
До оскарження надаю цінову пропозицію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2019 13:44
Доброго дня! Ціна пропозиції в оголошенні п.2.1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 25000,00 грн з ПДВ. Проект договору не є офіційно підписаним документом, а є проектом договору в якому ми можемо вносити зміни.
Доброго дня! Ціна пропозиції в оголошенні п.2.1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 25000,00 грн з ПДВ. Проект договору не є офіційно підписаним документом, а є проектом договору в якому ми можемо вносити зміни.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЦИГОДА ВЛАДИСЛАВ ВЛАДИСЛАВОВИЧ #3287316959 |
Відхилено |
24 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2019 13:54
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій