Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Розробка середньострокового стратегічного плану розвитку комунального підприємства)
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-06-06-002557-b 66f1bc7c90f64cdfafca2e98e6832e8a
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ілюк Володимир Іванович

380937495100
380444430625
kpuzns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359753
Місцезнаходження: 04128, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Академіка Туполєва,21
Контактна особа: Ілюк Володимир Іванович
380937495100,380444430625
kpuzns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2019 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2019 18:00
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління. Очікувана вартість предмета закупівлі: 25000,00 грн з ПДВ.
Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри приведені в додатку 1, додатку 2 до оголошення.
Кількість товарів або обсяг надання послуг: 1 послуга.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Розробка середньострокового стратегічного плану розвитку комунального підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04128, Україна, місто Київ, Київ, Академіка Туполєва 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-06-002557-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ЦИГОДА ВЛАДИСЛАВ ВЛАДИСЛАВОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3287316959
Дата подання: 14 червня 2019 14:22
Причини відхилення
Добрий день!
Прошу надати аргументацію щодо відхилення моєї заявки на участь у тендері.
З повагою, Владислав Цигода.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2019 13:44
Обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата: Не підтверджено умови проекту договору відповідно до п. 3 оголошення.
Обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата: Не підтверджено умови проекту договору відповідно до п. 3 оголошення.
Номер вимоги: UA-2019-06-06-002557-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ЦИГОДА ВЛАДИСЛАВ ВЛАДИСЛАВОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3287316959
Дата подання: 14 червня 2019 14:26
Оскарження рішення
Доброго дня!
Ціна пропозиції вказана 24 000 грн без ПДВ.
Оскільки, я працюю як ФОП на 3-ій групі без ПДВ.
У проекті договору у розділі 2.1 вами також не вказана ціна з ПДВ, чи без ПДВ.

Цитую даний розділ:
2.1. Оплата Замовником наданих послуг/виконаних завдань, здійснюється на підставі підписаного Сторонами акту наданих послуг відповідно затвердженого Сторонами переліку завдань, що є невід’ємною частиною даного договору (Додаток 2) та становить ________________________ тис. грн.

До оскарження надаю цінову пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2019 13:44
Доброго дня! Ціна пропозиції в оголошенні п.2.1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 25000,00 грн з ПДВ. Проект договору не є офіційно підписаним документом, а є проектом договору в якому ми можемо вносити зміни.
Доброго дня! Ціна пропозиції в оголошенні п.2.1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 25000,00 грн з ПДВ. Проект договору не є офіційно підписаним документом, а є проектом договору в якому ми можемо вносити зміни.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЦИГОДА ВЛАДИСЛАВ ВЛАДИСЛАВОВИЧ 24 000,00
UAH з ПДВ
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2019 10:27
Документи ФОП Цигода_1.pdf
12 червня 2019 10:27
Документи ФОП Цигода_2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЦИГОДА ВЛАДИСЛАВ ВЛАДИСЛАВОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЦИГОДА ВЛАДИСЛАВ ВЛАДИСЛАВОВИЧ
#3287316959
Відхилено 24 000,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 13:54

Документи

14 червня 2019 13:54
55 стратег. план 14.06.19.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій