Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Марківської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02142052 |
Місцезнаходження: | 92400, Україна , Луганська обл., смт. Марківка, вул. Центральна, 18 |
Контактна особа: |
Анатолій Бородавка +380955153374 marrvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2019 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2019 11:03 |
Очікувана вартість: | 11 073 973,14 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 110 739,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2019 17:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 червня 2019 17:01 |
Зміни до тендерної документації.doc | |
20 червня 2019 17:01 |
проект договору.docx | |
20 червня 2019 17:01 |
ТД зі змінами.doc |
27 червня 2019 17:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 червня 2019 17:01 |
Зміни до тендерної документації.doc
|
|||
20 червня 2019 17:01 |
проект договору.docx
|
|||
20 червня 2019 17:01 |
ТД зі змінами.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-26-000015 ● 0cb969db463f476f9cde5b99692cdda4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 червня 2019 16:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.06.2019 № 30
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 25.06.2019 № 30
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-06-06-002199-b 06.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно вимог ч. ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відтак згідно вищевказано замовник вигагає надання довідки про відсутність підстав для відхилення у довільній формі. Документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури.Отже, порушення норм законодавства в цій частині відсутні. Відповідно до вимог ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, в примірній тендерній документації для процедури закупівлі - відкриті торги затвердженій Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.04.2016 № 680 також визначено пункт щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, але жодною нормою не передбачено, що саме в ТД кінцевий строк повинен бути зазначений в конретному прописуванні дати та години подання. Дотримуючись норм та вимог законодавства в затвердженій замовником тендерній документації зазначено, що кінцевий строк визначено в оголошенні про проведення процедури закупівлі. Отже, порушення норм законодавства в цій частині відсутні. Згідно п.10 ч.6 розділу V ТД встановлено, що Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Отже, порушення норм законодавства в частині незазначення замовником інформації щодо повернення забезпечення виконання договору відсутні.
2019-06-27 16:30:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- UA-M-2019-09-12-000017 ● 8aa81e0af63d4ab79f2b5516e2b1bb5c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2019 15:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.09.2019 № 47
Cєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 12.09.2019 № 47
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-06-06-002199-b 06.06.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення щодо зауваження за результатами моніторингу Відділом освіти Марківської районної державної адміністрації було проведено процедуру закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Опорного закладу загальної середньої освіти Марківська гімназія Марківської районої ради. Адреса смт. Марківка, Марківський район, вул. Центральна, 31(Коригування) ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» згідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», надаємо наступні обґрунтовані пояснення по зауваженням: 1. пунктом 3.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначено, що наявність досвіду виконання аналогічного договору підтверджується сканкопією договору, що надається в складі пропозиції (сканкопія повинна містити зображення печаток сторін договору) з усіма додатками та наданням документу, який підтверджує факт надання послуг чи виконання робіт. У складі тендерної пропозиції учасником-переможцем для підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію надано довідку від 27.06.2019 б/н, в якій зазначено про укладання та виконання 3-х аналогічних договорів. При цьому, для підтвердження власного досвіду виконання робіт надано копію договору будівельного підряду, укладеного Підприємством із Всеукраїнською громадською організацією інвалідів «Українське товариство глухих» від 04.06.2018 №01/01-47 (далі – Договір №01/01-47), який виконано на суму 2 278 034,00 гривень. Проведеним аналізом документів встановлено, що разом з договором у складі пропозиції не завантажено кошторисні розрахунки та договірна ціна, які відповідно до пунктів 1.1 та 1.2 договору є його невід’ємною частиною. При цьому в складі пропозиції міститься договір із Всеукраїнською громадською організацією інвалідів «Українське товариство глухих» та додатки до договору, що завантажені у pdf форматі 1,2,3 та 4 у файлі «аналогічний договір». Відтак, порушення в цій частині відсутні, адже додатки до даного договору наявні: вартість виконаних будівельних робіт та витрати, акт приймання-виконання робіт, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат. Відтак, документи учасником надані в повному складі і порушення вимог тендерної документації в цій частині відсутні. 2. Щодо поданих договорів оренди техніки та надання транспортних послуг, зауважуємо що Замовник торгів не має впливу на зміст договорів учасника з іншими підприємствами, тому щодо незначеності певної інформації в поданих договорах та їх правомірності не в компетенції Відділу освіти Марківської РДА, позаяк договір на оренду транспорту надано та підстави відхилення пропозиції учасника відсутні. Отже, порушення законодавства в сфері публічних закупівель зі сторони тендерного комітету відсутні. 3. Предмето закпівлі даних торгів є «Капітальний ремонт будівлі Опорного закладу загальної середньої освіти Марківська гімназія Марківської районної ради. Адреса смт. Марківка, Марківський район, вул. Центральна, 31(Коригування) ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ». Згідно проекту договору та укладеного договору з учасником п.1.1 та п.1.2. розділу І визначає наступне: «За цим Договором Виконавець зобов’язується з власних матеріалів на власний ризик та у передбачений Договором строк виконати роботи і здати в строк об'єкт, визначений у п.1.2 цього Договору, (надалі іменується "об'єкт"), відповідно до проектно-кошторисної документації погодженої сторонами у Додатку №1 до цього Договору, а Замовник зобов'язується надати об’єкт, проектно-кошторисну документацію, забезпечити своєчасне фінансування, прийняти завершені роботи і повністю сплатити вартість виконаних робіт у порядку і в розмірах, передбачених цим Договором та додатками до нього); Об'єктом за цим Договором: «Капітальний ремонт будівлі Опорного закладу загальної середньої освіти Марківська гімназія Марківської районої ради. Адреса смт. Марківка, Марківський район, вул. Центральна, 31(Коригування); ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013; ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи». Відтак, договір укладено та оприлюднено згідно предмету закупівлі визначеному в тендерній документації. Додатки до договору також завантажені, погоджена сторонами проектно-кошторисна документація – це дефектний акт та договірна ціна, що є додатками до договору та висвітлено в системі прозорро. Щодо календарного графіку, то звертаємо увагу, що жодна норма чинного законодавства України не встановлює форми календарного графіку та спосіб його складання, інформація подана в складі пропозиції учасника та є додатком укладеного договору, учасник особисто несе відповідальність за виконання робіт, додатково виконавцем надано забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії, яка використовується замовником у разі порушення умов договору, в тому числі щодо якості та вчасності виконання робіт. Щодо «Пункт 7.2 Договору, яким передбачена відповідальність за порушення терміну виконання робіт, містить посилання на неіснуючий пункт 7.1.2 Договору» - це технічна помилка в договорі, що є посиланням на п.6.1.2. договору.
2019-09-19 17:05:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Сєвєродонецькхімбуд #38350121 |
Відхилено |
9 950 000,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 18:08
|
|
ПП СПАЙС-БУД #33619297 |
Переможець |
10 619 622,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2019 16:14
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 15:29
|
маркгімн.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2019 15:27
|
ду1.PDF | зміни до договору |
06 серпня 2019 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2019 14:15
|
договір.PDF | укладений |
29 липня 2019 15:52
|
Договірна ціна.PDF | укладений |
29 липня 2019 15:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |