Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт будівлі із заміною покрівлі Коломацької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів у с.Коломацьке Полтавського району Полтавської області по вул.Шкільній, 34 (згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація та згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
7 580 382,00 UAH
UA-2019-06-06-001507-b 963e68d180524d79b740ec026c203f3c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Вікторович Сакун

+380532643624 kolomakosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Коломацької сільської ради Полтавського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 42697318
Місцезнаходження: 38742, Україна , Полтавська обл., с. Коломацьке, вул.Центральна, буд. 54
Контактна особа: Володимир Вікторович Сакун
+380532643624
kolomakosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2019 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 12:27
Очікувана вартість: 7 580 382,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 901,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт будівлі із заміною покрівлі Коломацької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів у с.Коломацьке Полтавського району Полтавської області по вул.Шкільній, 34
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38742, Україна, Полтавська область, Полтавський р-н, с.Коломацьке, вул.Шкільна, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), згідно фактично виконаних робіт, при наданні Генпідрядником всіх необхідних виконавчих документів, передбачених в п.5.3.7 цього Договору. Замовник зобов'язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 45 (сорока п’яти) днів з дня їх одержання. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 90 (дев’яноста) днів з дня підписання документів Замовником. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2019 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 16:27
Змiни до тендерної документацiї.docx
21 червня 2019 16:27
Тендерна документація (зі змінами).docx
06 червня 2019 12:52
Проект договору.docx
21 червня 2019 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 16:27
Змiни до тендерної документацiї.docx
21 червня 2019 16:27
Тендерна документація (зі змінами).docx
06 червня 2019 12:52
Тендерна документація.docx
06 червня 2019 12:52
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-06-001507-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК "Центр-буд", Код ЄДРПОУ:38503117
Дата подання: 04 липня 2019 15:42
Скарга на дії Замовника
Замовником, 06.06.2019 року оголошено відкриті торги щодо закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі із заміною покрівлі Коломацької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів у с.Коломацьке Полтавського району Полтавської області по вул.Шкільній, 34» (згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація та згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013).
Електронний аукціон відбувся 01 липня 2019 року, участь в ньому взяло 3 компанії:
1) ТОВ "БК "Центр-буд" (далі – Товариство, скаржник), пропозиція якого є найбільш економічно вигідною - 6 500 000,00;
2) ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО" - 6 799 504,46;
3) ТОВ «БУДОПТ» - 6 800 000,00.
Рішенням тендерного комітету №21 від 02.07.2019, найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ "БК "Центр-буд" відхилено, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
При цьому, тендерний комітет в той же день приймає рішення оформлене протоколом №22 від 02.07.2019 року про визнання ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО" переможцем процедури відкритих торгів, хоча в документах даного учасника містяться аналогічні помилки як в нашого Товариства.
І взагалі, тендерна пропозиція ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО", не відповідає кваліфікаційним критеріям встановлених замовником, а саме: «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Свою позицію обґрунтовуємо наступним.
По-перше, пунктом 2 таблиці 1 додатку 1 тендерної документації передбачено, що учасники подають: Довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завіряється печаткою підприємства*, що містить інформацію про персонал із зазначенням осіб (із обов’язковим зазначенням П.І.П., посада, рівень освіти, досвід роботи, інформація про умови працевлаштування), які безпосередньо будуть залучені учасником до виконання зобов’язань за договором, вкладеному за результатами процедури закупівлі. Учасник повинен підтвердити наявність працівників, які будуть залучатись до виконання зобов'язань за договором: керівник підприємтсва, бухгалтер, головний інженер (у разі наявності), інженер-проектувальник, майстер або майстри, виконавець(ці) робіт, і т.ін.
Тобто, Замовником встановлено вимогу документального підтвердження наявності працівників в учасників, але не конкретизовано у який саме спосіб, тому, учасник мав право, на власний розсуд надати будь яке документальне підтвердження наявності працівників, наприклад подати: копії наказів про призначення, копії трудових книжок, копії трудових угод і таке інше.
ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО" у складі тендерної пропозиції надало довідку №35 від 27.06.2019 року, в якій зазначено 14 працівників, 13 з яких штатні працівники.
Проте, у складі документів ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО" відсутні документи, що підтверджують факт наявності таких працівників, окрім інженера-проектувальника Дробишевської Н.Д., яка залучена на умовах цивільно-правової угоди.
Зазначене свідчить про те, що ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО" не підтвердила відповідність своєї пропозиції кваліфікаційному критерію: «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
По-друге, пунктом 3 таблиці 1 додатку 1 тендерної документації передбачено, що учасники подають:
3.1. Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору подається Учасником за формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації за підписом уповноваженої особи та завіряється печаткою підприємства*. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) виконання роботи(іт), що є аналогом предмета закупівлі, (не менше 1-ого аналогічного договору).
3.2. Копія(ї) завірена(і) у відповідності до вимог цієї документації аналогічного(их) договору(ів) щодо виконання роботи аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією (не менше одного). Копія(ї) договору(ів) надається згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п.3.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, разом із наданням копій довідок (за формою № КБ-3).
3.3. Копію(ії) відгуку(ів) (у разі наявності) від Замовника(ів) із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) у довідці, яка надається на вимогу п.3.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації. Відгуки (у разі наявності) мають бути надані від усіх Замовників після фактичного виконання усіх зобов’язань з боку учасника.
ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО" подано у складі документів довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору №36 від 27.06.2019 року, в якій вказано лише вартість договору – 1 300 821, 11 грн., а інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором виконання роботи – відсутня, що вказує на невідповідність такої довідки умовам тендерної документації.
Крім того, при розгляді договору підряду № 1-04 від 05.04.2019 року, який надано в підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору встановлено, що договір надано не в повному обсязі.
Пунктом 1.2. розділу 1 договору підряду № 1-04 від 05.04.2019 року передбачено, що склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Генпідряднику визначені проектно-кошторисною документацією, договірною ціною та календарним графіком виконання робіт, які є невід’ємною частиною даного договору.
Проектно-кошторисна документація, яка є невід’ємною частиною договору, у складі документів пропозиції відсутня, що свідчить про надання договору не в повному обсязі.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дотримується точки зору, що якщо умовами договору встановлено, що додатки є невід’ємною частиною конкретного договору їх наявність у складу документів являється обов’язковою для подачі у складі тендерної пропозиції.
Для прикладу, наводимо рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: № 6841-р/пк-пз від 29.09.2017; рішення № 476-р/пк-пз від 19.01.2018.
Крім того, пунктом 3.1. розділу 3 договору підряду № 1-04 від 05.04.2019 року, встановлено, що ціна договору є динамічною, визначена на підставі зведеного кошторису будови і становить суму 1 300 821, 11 грн., в тому числі ПДВ – 216 803, 52 грн.
На підтвердження виконання аналогічного договору підряду № 1-04 від 05.04.2019 року, ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО" надано довідку про вартість виконаних будівельних робіт і витрати за червень 2019 року (форми КБ-3) на загальну суму 1 141 137, 00 грн.
Сума виконаних будівельних робіт є значно меншою, ніж та яка вказана у пункті 3.1. розділу 3 договору № 1-04 від 05.04.2019 року.
Документів, що свідчили про зменшення загальної вартості договору, у вигляді додаткових угод, в документах ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО" не надано.
Вищевикладене свідчить про те, що ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО" подав договір який є незавершеним і не може виступати в якості підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору.
Нашу думку підтверджено і самим договором підряду № 1-04 від 05.04.2019 року, оскільки в пункті 13.1. розділу 13, передбачено, що договір діє до 31.07.2019 року, або до повного виконання сторонами зобов’язань та календарним графіком в якому виконання робіт передбачено, щонайменше до липня 2019 року.
Повне виконання договору і завершення робіт передчасно жодним чином не підтверджено ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО", а рішення тендерного комітету не можуть базуватися на припущеннях.
Додатково слід зауважити, з метою перевірки стану виконання договору підряду № 1-04 від 05.04.2019 року, який укладений між ВК Коломацької сільської ради Полтавського району Полтавської області (код ЄДРПОУ:42128580) та ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО" нами здійснено пошуковий запит на сайті: https://prozorro.gov.ua/tender/search/?edrpou=42128580, і виявлено, Замовником ВК Коломацької сільської ради Полтавського району Полтавської області не опубліковано жодної інформації стосовно договору підряду № 1-04 від 05.04.2019 року. В планах роботи тендерного комітету на 2019 року закупівля робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою: Полтавська область, Полтавський район, с. Коломацьке, вул. Центральна, 43» (згідно ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013) не передбачена.
Замовником ВК Коломацької сільської ради Полтавського району Полтавської області грубо порушено ЗУ «Про публічні закупівлі», так як частиною 7 статті 2 передбачено: Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом; частиною 3 статті 36 передбачено: Забороняється укладання договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом.
Тобто, договір підряду № 1-04 від 05.04.2019 року, який укладений між ВК Коломацької сільської ради Полтавського району Полтавської області (код ЄДРПОУ:42128580) та ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО" взагалі не може братися до уваги тендерним комітетом, оскільки він укладений у спосіб що суперечить чинному законодавству.
Підсумовуючи зазначене, прийнявши рішення про визнання ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО" переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі із заміною покрівлі Коломацької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів у с.Коломацьке Полтавського району Полтавської області по вул.Шкільній, 34» (згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація та згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013), тендерний комітет Відділу освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Коломацької сільської ради Полтавського району Полтавської області порушив принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність (наша тендерна пропозиція являється найбільш економічно вигідною, що дозволило б Замовнику зекономити бюджетні кошти); відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник дав необ’єктивну оцінку і надто лояльно розглянув тендерну пропозицію ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО", чим порушено права та законні інтереси ТОВ "БК "Центр-буд".
Керуючись вищевикладеним,

ВИМАГАЄМО:
1) Розглянути скаргу та організувати перевірку викладеної в ній інформації.

2) Скасувати рішення тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Коломацької сільської ради Полтавського району Полтавської області оформлене протоколом №22 від 02.07.2019 року про визнання ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО" переможцем процедури відкритих торгів у строк до 08.07.2019 року включно. В іншому випадку, ТОВ "БК "Центр-буд" буде вимушене звернутись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою захисту своїх законних прав та інтересів, та буде вимушене звернутись до Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області з метою з’ясування причин укладання договорів ВК Коломацької сільської ради Полтавського району Полтавської області без застосуванням, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», процедур.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2019 18:45
Шановний учасник процедури закупівлі, тендерний комітет, ознайомившись із вашою вимогою повідомляє наступне:
За умовами частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. За умовами визначеними частиною 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
На виконання вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Керуючись вимогами Закону та зауваженнями, які описані у вашій вимозі, замовником повідомляється наступне.
По першому питанню:
Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, умовами тендерної документації встановлені чіткі вимоги до учасників та спосіб підтвердження встановлених вимог, які викладені у пункті 2 таблиці 1 додатку 1 тендерної документації.
Для надання з боку учасників інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалось надання узагальненої довідки у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завіряється печаткою підприємства*, що містить інформацію про персонал із зазначенням осіб (із обов’язковим зазначенням П.І.П., посада, рівень освіти, досвід роботи, інформація про умови працевлаштування), які безпосередньо будуть залучені учасником до виконання зобов’язань за договором, вкладеному за результатами процедури закупівлі (підпункт 2.1. пункту 2 таблиці 1 додатку 1 тендерної документації).
Підпунктом 2.3. пункту 2 таблиці 1 додатку 1 тендерної документації вимагалось надання у складі пропозицій учасника копії кваліфікаційного сертифікату, що виданий інженеру-проектувальнику, який залучається учасником та копію Свідоцтва про проходження навчання (або підвищення кваліфікації) інженера проектувальника.
За умовами визначеними у підпункті 2.4. та за умовами визначеними у підпунктах 2.4.1., 2.4.2., 2.4.3. пункту 2 таблиці 1 додатку 1 тендерної документації вимагалось надання у складі пропозицій документу, який підтверджував наявність інженера-проектувальника, із дотриманням однієї із визначених умов.
Вимог або умов щодо обов’язкового надання копії наказів про призначення, копії трудових книжок, копії трудових угод працівників учасника і таке інше, що могло підтверджувати відповідності кваліфікаційному критерію наявності працівників відповідної кваліфікації тендерною документацією не встановлено.
Надана пропозиція учасником, якого за результатом розгляду визначено переможцем, відповідала умовам визначеним у тендерній документації, про що було зазначено у відповідному рішенні замовника. Зазначені факти свідчать про те, що у замовника були підстави вважати таку пропозицію учасника як таку, що відповідає умовам тендерної документації. А тому твердження, які висунуті у вашій вимозі є необґрунтованими та безпідставними.
По другому питанню:
Керуючись вимогами частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Тобто усі роз’яснення щодо умов тендерної документації, в тому числі щодо оформлення пропозиції, способу надання інформації про підтвердження встановлених вимог у тендерній документації надаються до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
З метою дотримання одного із принципів здійснення публічних закупівель, замовником за власним бажанням надається пояснення щодо невідповідності наданої пропозиції відносно до умов тендерної документації.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, умовами тендерної документації встановлені чіткі вимоги до учасників та спосіб підтвердження встановлених вимог, які викладені у пункті 3 таблиці 1 додатку 1 тендерної документації.
На виконання вимоги пункту 3.1. таблиці 1 додатку 1 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору подається Учасником за формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою підприємства.
На виконання даної вимоги, від ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО" у складі тендерної пропозиції надано довідці за вих.№36 від 27.06.2019 року, яка оформлена учасником за встановленою у додатку 1.1. Тендерної документації формою.
Додатково до складу пропозиції учасником надано копію завірену у відповідності до вимог документації аналогічного договору щодо виконання роботи за аналогічним предметом закупівлі, визначеному у тендерній документації. Копія договору надана згідно тієї інформації, яка зазначена учасником на вимогу п.3.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації.
Умовами п.14.4. договору №1-04 від 05.04.2019 року передбачено – всі зміни та доповнення до цього договору можуть бути внесені тільки за домовленістю Сторін, що оформлюється підписанням Сторонами Додаткових угод до даного договору, які є невід’ємними частинами Договору і мають юридичну силу в разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені їх печатками.
У зв’язку з цим та керуючись умовами викладеними у тендерній документації, замовником прийнято до уваги, що учасником могло не зазначатись інформацію про зменшення вартості договору, оскільки між ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО" та виконавчим комітетом Коломацької сільської ради Полтавського району Полтавської області не вкладалось додаткових угод, які стосуються внесення змін до вартості договору. У довідці за вих.№36 від 27.06.2019 року ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО" зазначена вартість договору, яка визначена його умовами, тому у замовника не було підстав вважати пропозицію ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО" такою, що не відповідає умовам тендерної документації.
На виконання вимоги пункту 3.3. таблиці 1 додатку 1 тендерної документації, від ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО" у складі тендерної пропозиції надано копію відгуку з вих.№02/40/296 від 20.06.2019 року від виконавчого комітету Коломацької сільської ради Полтавського району Полтавської області із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного договору №1-04 від 05.04.2019 року, інформацію про який зазначеного у довідці, яка надається на вимогу п.3.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації.
З урахуванням вашого зауваження відносно строку виконання робіт за аналогічним договором, повідомляємо що за умовами пункту 2.3. договору №1-04 від 05.04.2019 року, який вкладений між виконавчим комітетом Коломацької сільської ради Полтавського району Полтавської області та ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО", генпідрядник (ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО") може забезпечити достроково завершення виконання робіт і здачу їх Замовнику, за погодженням Замовника.
Пунктом 15.1. договору №1-04 від 05.04.2019 року передбачено додатки до договору, які є невід’ємною частиною договору, а саме: договірна ціна (додаток 1), календарний план виконання робіт (додаток 2). У складі тендерної пропозиції учасником надано копію договірної ціни (додаток 1), календарного плану виконання робіт (додаток 2), чим дотримано вимогу замовника в цій частині.
Пунктом 3.1. передбачено надання копії відгуків (у разі наявності), які мають бути надані від усіх Замовників після фактичного виконання усіх зобов’язань з боку учасника. Оскільки відгук, наданий від замовника, має характер позитивного результату прийняття виконаних робіт за договором №1-04 від 05.04.2019 року, та відображає ситуацію завершеного стану виконання робіт по об’єкту, у замовника, при розгляді такої пропозиції, не було підстав визначати таку пропозицію такою, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Згідно до вимог другого абзацу частини 1 статті 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. У зв’язку з цим, керуючись умовами тендерної документації та вимогами Закону, замовником не може бути задоволено вашу вимогу.
За результатом розгляду пропозицій учасників та звертаючи на характер ваших неодноразових звернень, відносно прийняття рішення щодо підприємства та скасування рішення про визначення його переможцем процедури закупівлі, рекомендуємо вам, як учаснику сфери публічних закупівель, діяти в межах своїх повноважень та компетенції учасника, визначених Законом, із дотриманням принципу добросовісної конкуренції серед учасників.
Звертаючи увагу на характер вашої вимоги та результат розгляду вашої пропозиції і виявлені зауваження у наданій вами пропозиції, замовник може розцінювати дане звернення як дії учасника спрямовані на введення в оману замовника (бюджетну організацію) з метою спотворення проведення процедури закупівлі та отримання особистої вигоди, що в свою чергу може призвести до порушення діючого законодавства з боку замовника. Дані дії учасника та погрози можуть розцінюватись як тиск на замовника, з метою впливу на рішення замовника при визначенні переможця процедури закупівлі, який, в свою чергу, дотримуючись об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, намагається в повній мірі виконувати вимоги Закону.

Документи подані скаржником

04 липня 2019 15:41
Скарга замовнику

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК "Центр-буд" 7 294 196,16
UAH з ПДВ
6 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО" 7 075 691,26
UAH з ПДВ
6 799 504,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДОПТ 7 542 481,00
UAH з ПДВ
6 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2019 16:29
календарний графік
25 червня 2019 14:25
Субпідряд після змін.pdf
25 червня 2019 14:25
Робота в нічний час.pdf
21 червня 2019 18:14
Технічне завдання.pdf
21 червня 2019 18:14
пропозиція.pdf
21 червня 2019 18:14
Проект договора.pdf
21 червня 2019 18:14
дозвіл та ліцензія.pdf
21 червня 2019 18:14
Статут.pdf
21 червня 2019 18:14
лист про роботу .pdf
21 червня 2019 18:14
Кваліфікаційні вимоги.pdf

Публічні документи

29 червня 2019 08:38
Статут будопт 2602.pdf
29 червня 2019 08:38
ПДВ.pdf
29 червня 2019 08:38
наказ.pdf
29 червня 2019 08:38
Лицензия.pdf
29 червня 2019 08:38
додаток Лицензия.pdf
29 червня 2019 08:38
Витяг будопт тендер 2602.pdf
29 червня 2019 08:38
БУДОПТ (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК "Центр-буд"

ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО"

ТОВ БУДОПТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК "Центр-буд"
#38503117
Відхилено 6 500 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 13:10
ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО"
#41618413
Переможець 6 799 504,46
UAH з ПДВ
02 липня 2019 18:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 18:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЯН-КО"
#41618413
6 799 504,46
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 15:34
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2020 15:33
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
05 травня 2020 15:24
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 10:47
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 10:43
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:06
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:59
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 10:52
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 10:52
Договір.pdf укладений
15 липня 2019 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» вирішили укласти цю додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились продовжити строк дії договору на строк достатній для забезпечення якості виконання робіт, та п.13.1. викласти у новій редакції: «13.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.03.2020 р. або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором»., п.2.1.1. викласти у новій редакції: «2.1.1. Строк (термін) виконання робіт, згідно затвердженого сторонами календарного графіку виконання робіт, але не пізніше 31.03.2020 року, якщо іншого строку не встановлено умовами Договору.» 2. У зв’язку із продовженням строку дії Договору №58 від 15.07.2019 р. Додаток №2 (календарний план) викласти новій редакції у вигляді Додатку №2 на 2 аркушах що додається до нової Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» вирішили укласти цю додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились продовжити строк дії договору, та п.13.1. викласти у новій редакції: «13.1. Договірнабираєчинності з моменту йогопідписання і діє до 30.04.2020р. або до повноговиконанняСторонамисвоїхзобов’язань за цим Договором». , п.2.1.1. викласти у новій редакції: «2.1.1.Строк (термін) виконання робіт , згідно затвердженого сторонами календарного графіку виконання робіт, але не пізніше 30.04.2020 року, якщо іншого строку не встановлено умовами Договору.» 2. У зв’язку із продовженням строку дії Договору №58 від 15.07.2019 р. Додаток №2 (календарний план) викласти новій редакції у вигляді Додатку №2 на 2 аркушах що додається до нової Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.1 зменшити ціну договору в сумі 75010.39 грн. (сімдесят п'ять тисяч десять гривень 39 коп.) 2019 рік - 5811705.67 грн., 2020 рік - 912788.40 грн. 2. Загальна вартість договору становить 6724494.07 грн. (шість мільйонів сімсот двадцять чотири тисячі чоририста дев'яносто чотири грн. 07 коп)
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 6 724 494,07
UAH (в тому числі ПДВ 1 120 749,01 UAH)