Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

міжмережевий екран для багаторівневого захисту
Очікувана вартість
2 300 000,00 UAH
UA-2019-06-06-000691-a fbfaaf6351ee4d869cc9153c895ad611
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Солопіхін Антон Анатолійович

+380577005010 office.hoks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Харківської обласної ради "Харківські обласні комунікаційні системи"
Код ЄДРПОУ: 40041346
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Місто Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, 6 під їзд, 4 поверх, кімн. №№33-35
Контактна особа: Солопіхін Антон Анатолійович
+380577005010
office.hoks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2019 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2019 16:25
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2019 16:25
Початок аукціону: 01 липня 2019 11:41
Очікувана вартість: 2 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32520000-4: Телекомунікаційні кабелі та обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
міжмережевий екран для багаторівневого захисту Cisco Firepower 4110
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, 6 під їзд, 4 поверх, кімн. №№33-35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 32520000-4 — Телекомунікаційні кабелі та обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Склад робіт по інсталляції та запуску обладнання
Дата подання: 11 червня 2019 11:08
Дата відповіді: 22 червня 2019 12:56
Доброго дня. Плануємо взяти участь у цьому тендері, як міжнародний золотий партнер компанії Cisco. Просимо роз'яснити наступне. У Тендерній документації, Додаток 2, Примітка, вказано, що: "Гарантійний термін обслуговування повинен становити не менше 12 місяців з дня підписання акту введення в експлуатацію, проведення доставки, інсталяції та пуску обладнання за рахунок Учасника". Просимо деталізувати у явному вигляді, який планується обсяг робіт з інсталляції та пуску обладнання, що саме має бути включено у ці роботи? А також просимо визначити строк виконання цих робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Відповідно до умов договору постачальник повинен доставити товар за місцем, що вказано в тендерній документації, та істалювати та налаштувати, що надасть можливість покупцю використовувати всі можливості даного товару.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-08-000036 ● 1f58fe45e0c646a684ced7a629ea815d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2019 16:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
05.07.2019 № 172
Харків

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.І. від 05.07.2019 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 05.07.2019 № 172

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

5 UA-2019-06-06-000691-a 06.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-08 17:44:36

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі міжмережевий екран для багаторівневого захисту Cisco Firepower 4110 ДК «021:2015: 32520000-4 — Телекомунікаційні кабелі та обладнання» КП Харківської обласної ради "Харківські обласні комунікаційні системи" (надалі – Замовник) інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2019-06-06-000691-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання:
В ході моніторингу виникла необхідність в отриманні інформації щодо дати проведення засідання тендерного комітету, на якому розглядалось питання надання роз’яснення умов тендерної документації на запит потенційного учасника отриманого 11.06.2019 року та затверджено текст роз’яснення, та які реквізити протоколу зазначеного засідання тендерного комітету?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

1) Дійсно, КП «ХОКС» надало роз'яснення на запитання від 11.06.2019 року із запізненням. В той же час у відповідності до абзацу третього частини другої статті 23 Закону у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій був подовжений на сім днів до 29.06.2019 року після надання роз'яснень 22.06.2019 року 2) Єдина зміна, яка була внесена в тендерну документацію згідно протоколу № 4 від 21.06.2019 року, стосується кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Це пов'язано с тим, що на виконання вимоги абзацу третього частини другої статті 23 Закону строк подання тендерних пропозицій був подовжений на сім днів у зв'язку із несвоєчасним наданням роз'яснення на запитання. В той же час кінцева дата подання тендерних пропозицій відображається в електронній системі публічних закупівель окремо від тендерної документації, тому відсутність окремого документа із оприлюдненими змінами не могло вплинути на перебіг подання учасниками своїх тендерних пропозицій. 3) На вимогу щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, що є порушенням вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація вимагає від учасника у складі тендерної пропозиції надати супроводжувальні документи на товар/групу товарів: сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або паспорт. У разі якщо продукція не підлягає обов’язковій сертифікації учасник надає у складі тендерної пропозиції сертифікат якості та/або паспорт. Переможцем в складі тендерної пропозиції була надана декларація про відповідність №163-16TR-ЕМС та №163-16TR-НВ щодо відповідності обладнання, що пропонується, вимогам чинних ДСТУ. Також відповідно до розділу ІІ «Якість товару» проекту договору на закупівлю учасник повинен поставити товар, який повністю відповідає вимогам чинного законодавства, в тому числі щодо захисту довкілля.

2019-08-02 14:48:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙ ТІ ДІАЛОГ" 2 299 999,00
UAH з ПДВ
2 299 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКТІВ ОПЕРЕЙШНС" 2 300 000,00
UAH з ПДВ
2 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 16:19
Додаток3.pdf
08 липня 2019 15:03
Додаток3.pdf
08 липня 2019 11:19
Додаток3.pdf
08 липня 2019 10:50
Додаток3.pdf

Публічні документи

20 червня 2019 17:37
Електронний підпис
20 червня 2019 16:27
Характеристика.pdf
20 червня 2019 16:27
Сертификат.pdf
20 червня 2019 16:27
Проект Договору.pdf
20 червня 2019 16:27
Докази виконання.pdf
20 червня 2019 16:27
Статут.pdf
20 червня 2019 16:27
Протокол № 1 2013 р.pdf
20 червня 2019 16:27
Наказ.pdf
20 червня 2019 16:27
Довідка банк.pdf
20 червня 2019 16:27
Витяг.rtf
20 червня 2019 16:27
Витяг ПДВ.pdf
20 червня 2019 16:27
Виписка.pdf
20 червня 2019 16:27
Довідка 7.pdf
20 червня 2019 16:27
Довідка 6.pdf
20 червня 2019 16:27
Довідка 3.pdf
20 червня 2019 16:27
Довідка 2.pdf
20 червня 2019 16:27
Довідка 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙ ТІ ДІАЛОГ"

ТОВ "ЕКТІВ ОПЕРЕЙШНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙ ТІ ДІАЛОГ"
#38129960
Переможець 2 299 999,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 15:13

Документи

03 липня 2019 15:12
Електронний підпис
03 липня 2019 15:09
Протокол _7.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙ ТІ ДІАЛОГ"
#38129960
2 299 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2019 15:12
Електронний підпис
03 липня 2019 15:09
Протокол _7.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 11:58
Договір укладений
23 липня 2019 11:48