Електрична енергія
Очікувана вартість
2 690 157,60 UAH
UA-2019-06-06-000569-a 83c25bd75da640a3ae67dcad3b8b2474
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство "Міський водоканал"
Код ЄДРПОУ: 32601205
Місцезнаходження замовника: 19700, Україна, Черкаська обл., Місто, Золотоноша вул. Шевченка, 156
Контактна особа замовника: Шишка Олена Вікторівна
+380674725701
380674725701@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 25 червня 2019 13:40
Очікувана вартість: 2 690 157,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00 %
Publication date: 06 червня 2019 15:22
Enquiries until: 14 червня 2019 10:00
Time limit for receipt of tenders: 24 червня 2019 10:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1300000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, м. Золотоноша, м. Золотоноша
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

06 червня 2019 15:33
Електронний цифровий підпис
06 червня 2019 15:22
ТД ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-10-000010 ● 7811fdd9fd8841069b228738cf9cb6f8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-10 15:57:24
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

10.06.2019 № 58
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 10.06.2019№58


Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

3 UA-2019-06-06-000569-a, 06.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-10 16:03:33

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-06-000569-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) чому при проведенні цієї закупівлі оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднене в електронній системі закупівель без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутній пункт «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?
2) з яких підстав тендерна документація, що затверджена рішенням тендерного комітету Комунального підприємства "Міський водоканал"
від 06.06.2019 №30, містить умову щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним?
3) з яких підстав технічні, якісні характеристики предмета закупівлі тендерної документації замовника не передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-11 14:42:12

ПОЯСНЕННЯ до моніторингу закупівлі Електричної енергії (UA-2019-06-06-000569-a)

1. На Ваш запит щодо оприлюднення в електронній системі закупівель без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 повідомляємо наступне:
- при формуванні оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-06-06-000569-a Замовником не враховано рекомендації Міністерства економічного розвитку (лист №304-04/22177-06 від 28.05.2019 року) та поле «Конкретна назва закупівлі» заповнено не в повному обсязі, а саме не вказано джерело фінансування, та електронною системою закупівель при публікації оголошення не вказувалась обовязкова форма для заповнення.
2. На Ваш запит у межах проведення моніторингу закупівлі, а саме з яких підстав тендерна документація містить умову щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подає документально підтверджену інформацію щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону, доступ до якої є вільним, повідомляємо наступне.
- Згідно вимог частини п’ятої розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник дійсно вимагає надання переможцем торгів інформації в довільній формі, яка не є документальним підтвердженням інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто не підкріплена жодним офіційним документом, у тому числі і з відкритого реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Вимога замовника надати таку інформацію не суперечить вимозі абзацу другого частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», яким обумовлено, що «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів здати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених виключним переліком пунктів статті 17, а саме пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої цієї статті. Разом з тим відповідно до абзацу третього частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає від Учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Разом з тим, абзацом першим частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається учасником торгів (не переможцем) у довільній формі, а от спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Крім цього відповідно до частини сьомої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. І у разі отримання достовірної інформації про наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Під час перевірки довідки Довільної форми відповідно до Додатку 1 тендерної документації, Замовник не має жодної можливості самостійно без допомоги Учасника-переможця та не маючи доступу до його ЕЦП отримати будь-яку офіційну інформацію з відкритого державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення для долучення її до протоколу розгляду тендерних пропозицій – на стадії розгляду тендерних пропозицій, та до довідок переможця торгів – на стадії підготовки до підписання договору. Таким чином, Замовник не порушив частину третю 17 статті Закону, а навпаки скористався своїм правом, гарантованим частиною сьомою статті 28, керуючись статтею третьою Закону України «Про публічні закупівлі».

3. На Ваш запит стосовно відсутності у тендерній документації вимог щодо необхідність застосування заходів із захисту довкілля, повідомляємо наступне.
- Відповідно до частини шостої Розділу 3 Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі згідно з Додатком 1 до тендерної документації у вигляді гарантійного листа. Додатком 1 тендерної документації передбаченівимоги до предмету закупівлі, а саме якість електричної енергії (ЯЕ), що передається Постачальником Споживачу, має відповідати вимогам, установленим державними стандартами (розділ 5 ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності»). Згідно з частиною 1 статті 1 Закону України “Про стандартизацію”: стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері. Крім цього, відповідно до частини 1 статті 5 ЗУ “Про стандартизацію”, об’єктами стандартизації є: 1) матеріали, складники, обладнання, системи, їх сумісність; 2) правила, процедури, функції, методи, діяльність чи її результати, включаючи продукцію, персонал, системи управління; 3) вимоги до термінології, позначення, фасування, пакування, маркування, етикетування тощо. Також, відповідно до частини 1 статті 6 Закону України “Про стандартизацію”, залежно від рівня суб’єкта стандартизації, нормативні документи у сфері стандартизації поділяються на: 1) національні стандарти та кодекси усталеної практики, прийняті національним органом стандартизації; 2) стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, що здійснюють стандартизацію. Разом з цим, статтею 31 Закону України “Про охорону навколишнього середовища” визначено, що екологічна стандартизація і нормування проводяться з метою встановлення комплексу обов'язкових норм, правил, вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки. В свою чергу, статтею 32 Закону України “Про охорону навколишнього середовища” встановлено, що державні стандарти в галузі охорони навколишнього природного середовища є обов'язковими для виконання і визначають поняття і терміни, режим використання й охорони природних ресурсів, методи контролю за станом навколишнього природного середовища, вимоги щодо запобігання забрудненню навколишнього природного середовища, інші питання, пов'язані з охороною навколишнього природного середовища та використанням природних ресурсів. Враховуючи вищевикладене, технічні, якісні характеристики товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим чинним нормативним актам чинного законодавства (державним стандартам, технічним умовам, у тому числі державним стандартам в галузі охорони навколишнього природного середовища), що передбачають, зокрема, застосування заходів із захисту довкілля, таким чином тендерною документацією передбачено необхідність дотримання зазначених умов учасниками закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відміна замовником процедури відкритих торгів по предмету закупівлі Електрична енергія (UA-2019-06-06-000569-a) за результатами моніторингу та відповідно до Висновку Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області

2019-06-21 10:12:27

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 14 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 02 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство "Міський водоканал", 32601205, Україна, Місто, Золотоноша вул. Шевченка, 156
  2. Інформація про предмет закупівлі: Електрична енергія, 2690157.6UAH, 09310000-5, ДК021, 1300000, кВт*год
  3. Інформація про оприлюднення: 83c25bd75da640a3ae67dcad3b8b2474, 2019-06-06
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 10 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID꞉ UA-2019-06-06-000569-а; тендерна документація, яка затверджена протоколом тендерного комітету Комунального підприємства "Міський водоканал" від 06.06.2019 № 30; пояснення, отримане 11.06.2019 від Комунального підприємства "Міський водоканал" через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Під час проведення моніторингу встановлено, що оголошення про проведення процедури закупівлі Комунального підприємства "Міський водоканал" не містить інформацію про джерело фінансування закупівлі, чим не дотримано вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579, зі змінами, зокрема, внесеними наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 р. № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 квітня 2019 р. за № 386/33357. Відповідно до пункту 7 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 477 від 18.03.2016 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 447/28577, замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги, зокрема, в разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі або неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Окрім того, на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним., 14 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами) та частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Тендерним комітетом замовника прийнято рішення відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі Електрична енергія (иА-2019-06-06-000569-а), з підстави, що передбачена згідно абз.2 та З ч.І ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" торги відмінено - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом.

2019-06-21 11:57:46

Інформація про відміну

Дата скасування
21 червня 2019 10:22
Причина скасування
неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі
Документи
21 червня 2019 10:22 протокол

Актуальні тендери

До пошуку