Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери в комплекті
Очікувана вартість
245 000,00 UAH
UA-2019-06-05-003476-b ● a3e6164a96f6408a9ce3b43aeb5b355c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРИ ТА УРБАНІСТИКИ ДЕПАРТАМЕНТУ МІСТОБУДУВАННЯ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26256694 |
Місцезнаходження: | 79006, Україна , Львівська обл., м. Львів, ПЛОЩА РИНОК, 1 |
Контактна особа: |
Юліан Чаплінський +380980619801 archilviv@city-adm.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2019 18:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 21 червня 2019 15:22 |
Очікувана вартість: | 245 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,82% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Персональні комп’ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79008, Україна, Львівська область, Львів, Ринок, 1, площа
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | «Замовник» зобов’язаний провести оплату за поставлені персональні комп’ютери в комплекті в термін до 15 банківських днів з дня отримання. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2019 18:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2019 18:11 |
ТД Техніка.doc | |
05 червня 2019 18:11 |
Протокол 11.pdf | |
05 червня 2019 18:11 |
Проект договору.doc | |
05 червня 2019 18:11 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 червня 2019 10:32
Дата відповіді: 06 червня 2019 17:44
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Як вказано в тексті тендерної документації: (1) "усюди в тексті цієї документації, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробники слід розуміти «або еквівалент»"; (2) "Вартість включає усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені «Постачальником», в тому числі на транспортування до місця постачання, страхування, вартість монтажу та вартість матеріальних ресурсів необхідних для монтажу, транспортні витрати, інші необхідні витрати для належного виконання Договору, навантаження, розвантаження та таке інше".
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 06 червня 2019 18:28
Дата відповіді: 07 червня 2019 13:39
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Документацією на закупівлю передбачено придбання персональних комп'ютерів у т.ч. із ліцензійним програмним забезпеченням. Згідно умов проекту договору Постачальник несе відповідальність за терміни виконання, комплектність та якість постачання та відповідальність за належне виконання обов'язків за Договором відповідно до законодавства України. А також, відповідно до документації на закупівлю замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 червня 2019 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
164 870,52
UAH з ПДВ
|
164 870,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Волков Микола Васильович" |
239 448,00
UAH з ПДВ
|
239 448,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Переможець |
164 870,52
UAH з ПДВ
|
08 липня 2019 11:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2019 17:30
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2019 17:29
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2019 15:10
|
Договір 66.pdf | укладений |
19 липня 2019 15:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |