Персональні комп’ютери в комплекті
Очікувана вартість
245 000,00 UAH
UA-2019-06-05-003476-b a3e6164a96f6408a9ce3b43aeb5b355c
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРИ ТА УРБАНІСТИКИ ДЕПАРТАМЕНТУ МІСТОБУДУВАННЯ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26256694
Місцезнаходження замовника: 79006, Україна, Львівська обл., м. Львів, ПЛОЩА РИНОК, 1
Контактна особа замовника: Юліан Чаплінський
+380980619801
archilviv@city-adm.lviv.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2019 19:00
Початок аукціону: 21 червня 2019 15:22
Очікувана вартість: 245 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,82 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Персональні комп’ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, Ринок, 1, площа
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару «Замовник» зобов’язаний провести оплату за поставлені персональні комп’ютери в комплекті в термін до 15 банківських днів з дня отримання. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

05 червня 2019 18:20
Електронний цифровий підпис
05 червня 2019 18:11
ТД Техніка.doc
05 червня 2019 18:11
Протокол 11.pdf
05 червня 2019 18:11
Проект договору.doc
05 червня 2019 18:11
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 червня 2019 10:32
Дата відповіді: 06 червня 2019 17:44
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Як вказано в тексті тендерної документації: (1) "усюди в тексті цієї документації, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробники слід розуміти «або еквівалент»"; (2) "Вартість включає усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені «Постачальником», в тому числі на транспортування до місця постачання, страхування, вартість монтажу та вартість матеріальних ресурсів необхідних для монтажу, транспортні витрати, інші необхідні витрати для належного виконання Договору, навантаження, розвантаження та таке інше".
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 06 червня 2019 18:28
Дата відповіді: 07 червня 2019 13:39
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документацією на закупівлю передбачено придбання персональних комп'ютерів у т.ч. із ліцензійним програмним забезпеченням. Згідно умов проекту договору Постачальник несе відповідальність за терміни виконання, комплектність та якість постачання та відповідальність за належне виконання обов'язків за Договором відповідно до законодавства України. А також, відповідно до документації на закупівлю замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2019 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 164 870,52
UAH з ПДВ
164 870,52
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Волков Микола Васильович" 239 448,00
UAH з ПДВ
239 448,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2019 17:12
sign.p7s
08 липня 2019 17:18
мвд 24.06 +ДФС 08 07.pdf
08 липня 2019 17:18
4093474 довідка 3.pdf
08 липня 2019 17:18
4093474 довідка 2.pdf
08 липня 2019 17:18
4093474 довідка 1.pdf
10 червня 2019 15:39
sign.p7s
10 червня 2019 15:24
паспорт.pdf
10 червня 2019 15:24
Протокол.jpg
10 червня 2019 15:24
Наказ.jpg
10 червня 2019 15:24
витяг ПДВ.pdf
10 червня 2019 15:24
4093474 тех.pdf
10 червня 2019 15:24
4093474 дог.pdf
10 червня 2019 15:24
4093474 відомості.pdf
10 червня 2019 15:24
4093474 субподр.pdf
10 червня 2019 15:24
4093474 довкілля.pdf
10 червня 2019 15:24
4093474 повноваження.pdf
10 червня 2019 15:24
4093474 гар лист лицен.pdf
10 червня 2019 15:24
4093474 гар лист санкції.pdf
10 червня 2019 15:24
4093474 Довідка ст 17.pdf
10 червня 2019 15:24
4093474 досвід.pdf
10 червня 2019 15:24
4093474 компред.pdf

Публічні документи

20 червня 2019 17:22
sign.p7s
20 червня 2019 17:21
сертифікати brain.pdf
20 червня 2019 17:21
Про пiдприемство_N.pdf
20 червня 2019 17:21
Комплектуючі СЕС 24-02-21.pdf
20 червня 2019 17:21
Довiдка_N.pdf
20 червня 2019 17:21
Dovidka_19147529780500134928_N.pdf
20 червня 2019 17:21
Doc_Volkov_N.pdf
20 червня 2019 17:21
ДОГОВІР.pdf
20 червня 2019 17:21
Форма пропозиції_N.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 164 870,52
UAH з ПДВ
08 липня 2019 11:21

Документи

08 липня 2019 11:21
sign.p7s
08 липня 2019 11:18
Протокол 17.pdf
03 липня 2019 15:53
sign.p7s
03 липня 2019 15:34
Протокол 16.doc
03 липня 2019 15:34
Повідомлення.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2019 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
164 870,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 липня 2019 11:21
sign.p7s
08 липня 2019 11:18
Протокол 17.pdf
03 липня 2019 15:53
sign.p7s
03 липня 2019 15:34
Протокол 16.doc
03 липня 2019 15:34
Повідомлення.doc

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 липня 2019 15:10
Договір 66.pdf укладений
19 липня 2019 15:08
sign.p7s зміни до договору
29 серпня 2019 17:30
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 17:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку