Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 42710000-6 Швейна машина MINERVA та праска GORENJE (джерело фінансування-міський бюджет)
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-06-05-001159-b 295f06a694d34a1787ab292b99b27520
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Щукіна

+380627441538 tender@osvita.bahmutrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Бахмутської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142796
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., м.Бахмут, вул. Горбатова, 42
Контактна особа: Ірина Щукіна
+380627441538
tender@osvita.bahmutrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42710000-6: Машини для виробництва текстильних виробів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Швейна машина MINERVA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Гаршина,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 червня 2019  —  01 вересня 2019
ДК 021:2015: 42710000-6 — Машини для виробництва текстильних виробів
1 штука
Праска GORENJE
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Гаршина,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 червня 2019  —  01 вересня 2019
ДК 021:2015: 42710000-6 — Машини для виробництва текстильних виробів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Порядок оплати Договору здійснюється в межах бюджетних асигнувань на 2019р. згідно рахунка та накладної, за умовою наявності коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок "Постачальника".Оплата поставленого товару може проводитися "Замовником" з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати поставки товару та оформлення рахунку та накладної.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання "Замовником" бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

05 червня 2019 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шарига Володимир Вікторович
#2487405899
Переможець 10 000,00
UAH
05 червня 2019 11:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2019 11:55
282.pdf укладений
05 червня 2019 11:54

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Швейна машина MINERVA 3 штука 3 000,00
UAH
Праска GORENJE 1 штука 1 000,00
UAH