Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33760000-5 туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (туалетний папір макулатурний та рушники паперові макулатурні)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2019-06-05-000914-b ● 7df5eec38f2148389d70cab179cc54f4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" |
Код ЄДРПОУ: | 00032112 |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , Київська обл., Київ, 03150, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 127 |
Контактна особа: |
Бордун Тетяна Дмитрівна 044 528 34 16 TBORDUN@HQ.EXIMB.COM |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2019 11:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2019 11:20 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2019 11:20 |
Початок аукціону: | 14 червня 2019 15:23 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
114051 од.
33760000-5 туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (туалетний папір макулатурний та рушники паперові макулатурні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2020
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Авансування непередбачено. Розрахунки проводяться після 100% поставки товару за Заявкою Замовника впродовж 15-ти (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання Акту прийому-передачі Товару. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2019 11:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2019 11:16 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо намотки
Дата подання: 05 червня 2019 17:00
Дата відповіді: 10 червня 2019 10:06
Доброго дня. Папір туалетний Джамбо яку довжину має мати?
Відповідь: «За умови дотримання виробником показників щодо зовнішнього діаметру рулону та діаметру гільзи, зазначених у пункті 2 «Специфікація вимог до якості товару» додатку 4 «Технічне завдання» Тендерної документації, довжина складе орієнтовно 120 м.»
Щодо накладної на оплату
Дата подання: 05 червня 2019 17:01
Дата відповіді: 10 червня 2019 10:08
Доброго дня.
Вам для оплати потрібна буде загальна зведена видаткова та податкова накладна? Чи здійснювати оплату Ви будете по кожній накладній окремо? Дякуємо
Відповідь: «Умови розрахунку за товар зазначені у пункті 1.4. додатку 1 «Інформація про закупівлю» Тендерної документації. Для розрахунку за товар надання постачальником зведеної видаткової та податкової накладної не вимагається.»
Терміни поставок
Дата подання: 05 червня 2019 17:02
Дата відповіді: 10 червня 2019 10:09
Доброго дня. Які гранично допустимі дати поставки? Адже при такому обсязі потрібно в разі переможця 10 календарних днів на виготовлення позиції №2 та №3. Дякуємо
Відповідь: «Строк поставки товару визначений у пункті 1.3. додатку 1 «Інформація про закупівлю» Тендерної документації.»
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 червня 2019 11:30
Дата відповіді: 10 червня 2019 10:09
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Щодо першого питання: аналоги або еквівалент не допускаються; щодо другого питання - ФОП можуть брати участь; остаточну ціну всіх учасників порівнюватиме електронна система закупівель.»
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
619 162,50
UAH з ПДВ
|
20 червня 2019 10:21
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
11 липня 2019 16:59
|