Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин марки А-95, Дизельне паливо
Очікувана вартість
714 400,00 UAH
UA-2019-06-05-000771-b 50c2222fdb81446baa451bfb09af812d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мала Людмила

+380414269231
+380414269242
tayisak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ушомирська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04348131
Місцезнаходження: 11571, Україна , Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Березюка, буд. 15
Контактна особа: Мала Людмила
+380414269231,+380414269242
tayisak@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
На виконання вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (надалі - Закон) перше оголошення Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-23-002024-b про проведення відкритих торгів для потреб Ушомирської сільської ради на 2019 рік на закупівлю товару код за ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин марки А-95, Дизельне паливо) оприлюднено 23.04.2019р. через авторизований електронний майданчик. Станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій 08.05.2019р. були відсутні тендерні пропозиції та учасники аукціону. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 1 статті 30 Закону – подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій.
Для забезпечення діяльності Ушомирської сільської ради необхідність закупівлі товару код за ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин марки А-95, Дизельне паливо) залишилася і рішенням тендерного комітету 13.05.2019р. було оголошено другу процедуру відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-13-000837-a.Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій 28.05.2019р. були повторно відсутні тендерні пропозиції та учасники аукціону. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 1 статті 30 Закону – подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій.
Потреба у здійсненні закупівлі товару: код за ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин марки А-95, Дизельне паливо) в Ушомирської сільської ради залишилася та є необхідною для забезпечення потреб установи. Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі із урахуванням норм пункту четвертого частини другої статті 35 Закону (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) двічі документально підтверджено. Отже, відповідно до вимог статті 4 Закону замовником затверджено зміни до річного плану закупівель на 2019 рік в частині обрання процедури. Тендерним комітетом проведено переговори з учасником щодо поставки товару код за ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин марки А-95, Дизельне паливо) та Учасник підтвердив свою кваліфікацію відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» й можливість поставки даного товару.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
- Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII;
- Зміни до річного плану закупівель на 2019 рік;
- Оголошення ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-23-002024-b
- Оголошення ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-13-000837-a.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2019 11:30
Оскарження наміру укласти договір: 16 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


талони/скретч-карти 10л.,20л, потреба закупівлі на 2019 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 літр
Бензин марки А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11571, Україна, Житомирська область, Ушомир, Березюка,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
25000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11571, Україна, Житомирська область, Ушомир, Березюка,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

05 червня 2019 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 10:51
укрпалет переговорна.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-19-000027 ● 9ba0d5ab6dc1417eb444670d491c198a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 липня 2019 15:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.07.2019
№ 40

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.07.2019 № 40.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
9. UA-2019-06-05-000771-b від 05.06.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

При оприлюдненні повідомлення про намір укласти договір в системі технічно не можливо зазначення даних полів «Умови оплати»та «Джерело фінансування» ,до моменту реалізації в системі інформації тендерний комітет вирішив зазначити дану інформацію в Протоколі засідання тендерного комітету Ушомирської сільської ради щодо затвердження повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин марки А-95, Дизельне паливо),згідно Затвердженого Наказу МЕРТУ №490 від 22.03.2016 де було зазначено в пункті ; 8.1 «Умови оплати договору)(порядок здійснення розрахунків)-100% (після плата). 8.2 Джерело фінансування закупівлі «Кошти місцевого бюджету» .Де тим самим застосував даний наказ у протоколах тендерного комітету. Сканкопія даного протоколу додається.

2019-07-29 10:55:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуті шляхом розірвання договору

2019-08-22 15:05:05

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРПАЛЕТСИСТЕМ"
#32285225
Переможець 714 400,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 11:30

Документи

05 червня 2019 11:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2019 11:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРПАЛЕТСИСТЕМ"
#32285225
714 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2019 11:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 14:43
додат.угода 22,08.19.pdf укладений
22 серпня 2019 14:26
акт сверки 22.08.pdf укладений
22 серпня 2019 14:26
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 16:06
18 червня палет пер.pdf укладений
18 червня 2019 16:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 714 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 119 066,67 UAH)