Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні
Laundry service maintenance services
Очікувана вартість
9 100 830,00 UAH
UA-2019-06-05-000583-a b460ea762b654f21beec8ff828efb274
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 41022900
Contact point: Belasova Natalia provision
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 червня 2019 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 липня 2019 13:46
Очікувана вартість: 9 100 830,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 273000 UAH
Publication date: 05 червня 2019 15:40
Enquiries until: 28 червня 2019 18:00
Complaints submission until: до 04 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 липня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 9 100 830 UAH including VAT
Minimal lowering step: 90 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,99 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Scope of the procurement
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.Вид предмета закупівлі: послуга.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту надання послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної)Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Contact person of the customer, authorized to communicate with the participants.
Belasova Natalia Vladimirovna - Head of the department of contractual work of the production unit carriage station of Kyiv-Passenger JSC "Ukrzaliznytsia", 38/40 T. Shevchenko Boulevard, room 317, Kyiv, 01032, tel. +38 (044) 309-72-73, e-mail is missing. Type of purchase subject: service.Quantity of goods or amount of work or services rendered. - 1 (one) service - in accordance with the terms of Appendix No. 1 of the tender documentation.Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services. Ukraine, according to Annex 1 of the tender documentation.Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. During 2019 (until 31.12.2019)
Terms of payment of the contract (the procedure for making settlements). At least 30 banking days from the date of signing the service delivery certificate, but not earlier than the registration of the tax invoice
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Laundry service maintenance services
CPV: 50530000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту надання послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної)Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 15:37
ТД_302-19_Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні.doc
05 червня 2019 15:37
Проект договору.doc
05 червня 2019 15:37
Оголошення_на англ.мові.doc
05 червня 2019 15:37
Оголошення_.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 липня 2019
UA-2019-06-05-000583-ab460ea762b654f21beec8ff828efb274
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "МЕТСЕЙЛ УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Старсервіс ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

17 липня 2019 08:15
302-19 Протокол.docx
17 липня 2019 08:15
Електронний підпис

Документи

17 липня 2019 08:15
302-19 Протокол.docx
17 липня 2019 08:15
Електронний підпис

Публічні документи

08 липня 2019 15:59
1_Цінова пропозиція.PDF
08 липня 2019 15:59
16_Технічне завдання.PDF
08 липня 2019 15:59
10_Лист-відгук.pdf
08 липня 2019 15:59
10.1_Договір ПРЛ17913НЮ.pdf
08 липня 2019 15:59
6_Витяг по ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕТСЕЙЛ УКРАЇНА"

ТОВ "Старсервіс ЛТД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Старсервіс ЛТД" 9 100 002,00
UAH з ПДВ
9 010 002,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕТСЕЙЛ УКРАЇНА" 9 085 320,00
UAH з ПДВ
9 085 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 15:59
1_Цінова пропозиція.PDF
08 липня 2019 15:59
16_Технічне завдання.PDF
08 липня 2019 15:59
10_Лист-відгук.pdf
08 липня 2019 15:59
10.1_Договір ПРЛ17913НЮ.pdf
08 липня 2019 15:59
6_Витяг по ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Старсервіс ЛТД"

ТОВ "МЕТСЕЙЛ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Старсервіс ЛТД"
#39329420
Переможець 9 010 002,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 17:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Старсервіс ЛТД"
#39329420
9 010 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 18:23
Звіт.docx укладений
30 липня 2020 18:23
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 17:19
ТО ДУ3 (1).pdf зміни до договору
01 квітня 2020 17:19
Повідомлення прачку (1).doc зміни до договору
01 квітня 2020 17:19
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 18:38
19578-ДУ (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 18:38
Повідомлення прачку (1).doc зміни до договору
28 грудня 2019 18:38
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2019 12:29
ДУ-1 тео прачка (1).pdf зміни до договору
21 серпня 2019 12:26
Повідомлення ДУ-1 ТО прачка (1).docx зміни до договору
21 серпня 2019 12:26
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 16:35
Договір УЗ-ЦЛ-19578Ю.pdf укладений
16 серпня 2019 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі": п.3 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"покращення якості предмета закупівлі за умов,що таке покращення не призведе до збільшення суми,визначеної в договорі. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: ДоповненняРозділу 1. «Предмет Договору» пунктами 1.5., 1.6., 1.7.,1.8., Розділу 4. «Порядок здійснення оплати» пунктами 4.6., 4.7., Розділу 5. «Порядок здачі та прийманняпослуг» пунктами 5.9., 5.10., внесення змін та викладення в новій редакції пунктів 4.2.,4.3., 4.4.. Розділу 4. «Порядок здійснення оплати», пункту 5.1. Розділу 5 «Порядок здачі та прийманняпослуг», пунктів 7.1. - 7.11. Розділу 7. «Відповідальністьсторін». 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-19578/Ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін. Без змін та становить 9 010 002,00 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Без змін (1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.)
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19578/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19578/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". - п. 3 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі»; п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - «зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті», ч. 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку». 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: збільшення суми Договору на 1 799 460,24 грн. з ПДВ, внесення змін до Додатку №1 – «Вартість послуг з технічного обслуговування обладнання пральні», п. 1.1. розділу 1 «Предмет договору», п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору», п. 4.1. розділу «Порядок здійснення оплати», п.5.2. розділу 5 «Порядок здачі та приймання послуг», п. 6.6.7. розділу «Права та обов’язки сторін», п.11.1. розділу 11 «Строк дії договору», доповнити розділ 15 «Додатки до договору» пунктами 15.1.4., 15.1.5., доповнити Договір Додатком №4, Додатком №5, продовження терміну дії Договору до 30.03.2020 р. зміна реквізитвів сторін 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-19578/Ю/ду2 14. Сума договору після внесення змін: 10 809 462,24 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 послуга (відповідно Додатків до договору).
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19578/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19578/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону «Про публічні закупівлі»: пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: подовження терміну дії Договору до 31.05.2020 р. - п.11.1. розділу 11 «Строк дії договору» та викладення його в новій редакції. 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-19578/Ю/ду3 14. Сума договору після внесення змін: 10 809 462,24 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Без змін. 1 послуга відповідно умов договору.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19578/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19578/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2019 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 10 742 751,82
UAH (в тому числі ПДВ 1 790 458,64 UAH)