Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту пультів пасажира пасажирських вагонів
Очікувана вартість
609 480,00 UAH
UA-2019-06-05-000432-a 72609ba1cfcf4411b29a33b17a07642a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2019 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 609 480,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 090,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12180 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Порхун Дмитро Васильович – начальник відділу ремонту пасажирських вагонів філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця», вул. Симона Петлюри 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-80, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 (тридцяти) банківських днів згідно актів приймання наданих послуг з ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту пультів пасажира пасажирських вагонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 (тридцяти) банківських днів згідно актів приймання наданих послуг з ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 16:59
ТД_295-19_нова редакція.doc
20 червня 2019 16:59
Перелік змін.docx
20 червня 2019 16:59
ТД_295-19_з закр.даними.doc
05 червня 2019 14:34
Проект договір Пульти.docx
05 червня 2019 14:34
Оголошення_.doc
20 червня 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 16:59
ТД_295-19_нова редакція.doc
20 червня 2019 16:59
Перелік змін.docx
20 червня 2019 16:59
ТД_295-19_з закр.даними.doc
05 червня 2019 14:34
ТД_295-19_Послуги з ремонту пультів пасажира пасажирських вагонів.doc
05 червня 2019 14:34
Проект договір Пульти.docx
05 червня 2019 14:34
Оголошення_.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-05-000432-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВІТОНС", Код ЄДРПОУ:42495783
Дата подання: 11 червня 2019 11:15
Вимога замовнику
Наше підприємство займається виготовленням електрообладнання, в тому числі пультів пасажирських вагонів. Ми готові прийняти участь в даному тендері, проте неможливо підрахувати вартість тендерної пропозиції та калькуляцію надання послуг з ремонту пультів пасажирських вагонів, оскільки у тендерній документації відсутній перелік і найменування запасних частин та комплектуючих, які потребують ремонту та заміни. Просимо надати перелік запасних частин та комплектуючих, які будуть підлягати заміні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 червня 2019 17:00
Відповідно до проекту цього договору та технічного завдання перед виконанням ремонту обладнання уповноваженими представниками Кінцевого одержувача послуг Замовника та Виконавця складається акт передачі обладнання в ремонт на кожну одиницю обладнання для визначення фактичного обсягу надання послуг з детальним переліком та описом несправностей запасних частин та комплектуючих, які будуть підлягати заміні або ремонту. Таким чином фактичний обсяг робіт на кожну одиницю обладнання визначається після складання акту передачі обладнання в ремонт.
Номер вимоги: UA-2019-06-05-000432-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВІТОНС", Код ЄДРПОУ:42495783
Дата подання: 11 червня 2019 11:16
Вимога
Ми плануємо прийняти участь в даному тендері на надання послуг з ремонту пультів пасажирських вагонів. Згідно умов тендерної документації, «Учасник в разі визнання його переможцем, додатково, у строк що не перевищує 5 днів з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, повинен надати офіційним листом на адресу кінцевого одержувача послуг Замовника…наступні документи:
калькуляція на надання послуг з ремонту пультів пасажира пасажирських вагонів (на кожен тип обладнання окремо ) окремо з додатками до неї, яка повинна відповідати остаточній ціновій пропозиції, складеної у відповідності до вимог, визначених у Розділі ІІІ Додатку №1, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності).»
Враховуючи особливість конструкції обладнання, що потребує ремонту та велику кількість складових запасних частин та комплектуючих, просимо внести зміни до тендерної документації та подовжити строк подання документів за результатами аукціону до 14 днів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 червня 2019 17:00
Внесення змін до тендерної документації вважаємо недоцільним.
Номер вимоги: UA-2019-06-05-000432-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: НВП"ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД"(ТОВ), Код ЄДРПОУ:30430120
Дата подання: 11 червня 2019 16:29
Замовнику
Наше підприємство, як виробник пультів пасажира та систем управління електрообладнанням пасажирських вагонів, повідомляє Вам, що заявлений бюджет закупівлі даної послуги не відповідає реальної вартості ремонту електрообладнання.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 червня 2019 17:00
Внесення змін до тендерної документації вважаємо недоцільним.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КАРОФФ" 576 000,00
UAH з ПДВ
576 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 16:09
Електронний підпис
27 червня 2019 16:06
Справка с банка.pdf
27 червня 2019 16:06
Д2.п4.4.3.2 Лист-відгук.pdf
27 червня 2019 16:06
Д2. 1.1.2 Статут .pdf
27 червня 2019 16:06
Д.3 Цінова пропозиція.pdf
27 червня 2019 16:06
Д 2 2.2.1 Свідотство ПДВ.pdf
27 червня 2019 16:06
Д 2 2.2.1 Свідотство ЄП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КАРОФФ"

Інформація про відміну

Дата відміни
01 липня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій