Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Computer equipment
Очікувана вартість
4 800 000,00 UAH
UA-2019-06-04-003394-b 5496f537270b444491c3fb77dae4fe42
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пукаляк Роман Михайлович

380322757132 lokdc@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр"
Код ЄДРПОУ: 03078209
Вебсайт: http://www.lokdc.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. Пекарська 69/б
Контактна особа: Пукаляк Роман Михайлович
380322757132
lokdc@meta.ua
Додаткові контактні особи: Юринець Ірина Михайлівна
380322757132
lokdc@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Communal Noncommercial Enterprise of Lviv Regional Council "Lviv regional clinical diagnostic center"
National ID: 03078209
Contact point: Pukalyak Roman Mikhailovich
380322757132
lokdc@meta.ua
Additional contacts: Yurinets Irina Mikhailovna
380322757132
lokdc@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 червня 2019 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 4 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 04 червня 2019 17:17
Enquiries until: 25 червня 2019 18:00
Complaints submission until: до 01 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 липня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 4 800 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 24 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Товари. Під кількістю 3 одиниці слід розуміти 3 найменування відповідно до технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 Одиниця
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пекарська, 69-б
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Computer equipment
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 30 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти обласного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2019 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 17:52
Технічні вимоги_нова редакція.docx
11 червня 2019 17:52
Проект договору_нова редакція.docx
11 червня 2019 17:52
Тендерна документація_нова редакція.docx
11 червня 2019 17:52
Рішення про внесення змін ТД.docx
11 червня 2019 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 17:52
Технічні вимоги_нова редакція.docx
04 червня 2019 17:18
Технічні вимоги.docx
11 червня 2019 17:52
Проект договору_нова редакція.docx
04 червня 2019 17:18
Проект договору.docx
11 червня 2019 17:52
Тендерна документація_нова редакція.docx
04 червня 2019 17:18
Тендерна документація.docx
11 червня 2019 17:52
Рішення про внесення змін ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 25 червня 2019 11:36
Дата відповіді: 27 червня 2019 10:56
Шановний Замовнику! За інформацією, отриманою від дистриб'ютора та представництва Леново в Україні, ноутбуки IdeaPad 330-15 із процессором Celeron N4000 з нового кварталу вже будуть не доступні до замовлення. Натомість, буде доступна аналогічна модель із процесором Celeron 3867U 1,8 GHz. Дана модель за даними авторитетного ресурсу cpubenchmark має кращу швидкодію, ніж N4000 (https://www.cpubenchmark.net/compare/Intel-Celeron-3867U-vs-Intel-Celeron-N4000/3442vs3239). Чи розглядатиме Замовник як такы, що выдповыдають вимогам, ноутбуки із процесором 3867U? Чи пропонувати ноутбуки інших виробників? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовник розглядає пропозицію учасника на предмет відповідності вимогам тендерної документації та вимогам технічного завдання. Товар що пропонується учасником повинен відповідати технічним характеристикам, що встановлені у технічному завдання або бути кращими.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-04-003394-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 10 червня 2019 13:42
Вимога щодо усунення невідповідностей
Шановний Замовнику! У тендерній документації виявлено декілька невідповідностей:
1 – Додаток 2 – Технічні вимоги –«Строк поставки 5 (п’ять) робочих днів з дати підписання договору», Додаток 5 – Проект договору – «Товар повинен бути поставлений Покупцю протягом 20 робочих днів від дати замовлення».
При корегуванні вимог просимо взяти до уваги, що системні блоки, які є предметом закупівлі - іноземного виробництва, будь-який потенційний виробник буде виготовляти їх під замовлення, з наступним постачанням в Україну. Замовлення обладнання виробникам, його виробництво і доставка в Україну становитиме, менш за все, 60 календарних днів. Такі терміни постачання стосуються усіх, без винятку, виробників, що офіційно постачають своє обладнання такого типу в Україну. Менший термін постачання є або помилковим, або свідчить про попередню домовленість з одним із учасників про надання Замовником заявки на постачання у попередньо узгоджений термін.
2 – Додаток 1 вимагає надання «гарантійний лист у складі пропозиції про можливість здійснити сервісне (ремонт та технічне) обслуговування кваліфікованими спеціалістами (із штату чи за договором цивільно-правового характеру) із зазначенням ім’я, прізвища, по-батькові такого сервісного інженера протягом одного дня від отримання заявки про необхідність здійснення такого обслуговування. 2.3 На підтвердження цієї вимоги Учасник надає скановану копію оригіналу документа про освіту та/або інший документ, що підтверджує кваліфікацію на такого працівника (ів) та документи, що підтверджують трудові віжносини: скановану копію оригіналу трудової книжки та/або наказу про призначення такого працівника (ів) та/або договору ЦПХ»
Додаток 5 – Проект договору пункт 6.4 визначає, що «Гарантійна підтримка товарів здійснюється через мережу уповноважених сервісних центрів виробників товарів, що постачаються згідно цього Договору».
Відповідно до Технічних вимог товар вимагається виробників А-брендів, сервісне обслуговування якого дійсно здійснюється в уповноважених сервісних центрах виробників. Договір на сервісне обслуговування в такому випадку укладений з виробником обладнання та уповноваженим сервісним центром. Таким чином, учасник торгів ніяким чином не може надати зазначені в додатку 1 документи.

Пропонуємо усунути зазначені невідповідності в тендерній документації для забезпечення неупередженості та незаангажованості при проведенні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 червня 2019 15:24
Дякуємо за Ваше звернення! Замовником прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації з метою усунення зазначених невідповідностей між технічним завданням та проектом договору.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 липня 2019
UA-2019-06-04-003394-b5496f537270b444491c3fb77dae4fe42
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр"
Код ЄДРПОУ: 03078209
Місцезнаходження: 79010, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. Пекарська 69/б
Учасник Документи Рішення
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Інформконсалт ТОВ Документи
Відхилено
Документи

Документи

19 липня 2019 10:29
Електронний підпис

Публічні документи

05 липня 2019 12:05
Електронний підпис
05 липня 2019 12:03
Технічний опис.zip
05 липня 2019 12:03
Проект договору.pdf

Документи

19 липня 2019 10:10
протокол допуску.pdf
19 липня 2019 10:19
Електронний підпис

Публічні документи

05 липня 2019 17:26
Електронний підпис
05 липня 2019 17:26
Електронний підпис
05 липня 2019 17:23
Довіреність.pdf
05 липня 2019 17:15
відповідність ст17.pdf
05 липня 2019 17:15
цінова пропозиція.pdf
05 липня 2019 17:15
технічні вимоги.pdf
05 липня 2019 17:15
сертифікати Dell.zip
05 липня 2019 17:15
проект договору.pdf
05 липня 2019 17:15
Паспорт Шеремета.pdf
05 липня 2019 17:15
ІПН директора.pdf
05 липня 2019 17:15
захист довкілля.pdf
05 липня 2019 17:15
Витяг Комел 02.07.2019.pdf

Документи

19 липня 2019 10:27
Електронний підпис

Публічні документи

05 липня 2019 17:32
Електронний підпис
05 липня 2019 17:32
Електронний підпис
05 липня 2019 17:29
Avtoryzaciynyi lyst distri.jpeg
05 липня 2019 17:21
Електронний підпис
05 липня 2019 17:20
dell-iso14001-worldwide.pdf
05 липня 2019 17:20
Виписка_ІК-1.jpg
05 липня 2019 17:20
30_Vidomosti pro uchasnyka 04.07.19.pdf
05 липня 2019 17:20
Виписка_ІК-2.jpg
05 липня 2019 17:20
Vidhuk DT.pdf
05 липня 2019 17:20
Vidhuk Kredobank.pdf
05 липня 2019 17:20
DELL_IC parthner.pdf
05 липня 2019 17:20
ВН_144_12.11.2018_Шувар РСП.pdf
05 липня 2019 17:20
35_Dovidka pro dogovory 04.07.19.pdf
05 липня 2019 17:20
Pasport copy.pdf
05 липня 2019 17:20
ВН_64_22.06.2018_Шувар РСП.pdf
05 липня 2019 17:20
ВН_84_15.05.2014_Шувар РСП.pdf
05 липня 2019 17:20
ВН_131_30.10.2017_Кредобанк.pdf
05 липня 2019 17:20
Lyst vidpovidnosti Dell.pdf
05 липня 2019 17:20
ВН_129_04.10.2016_Шувар РСП.pdf
05 липня 2019 17:19
Dodatok5_dogovir.pdf
05 липня 2019 17:19
Dodatok3_zgoda na obrobku danych.pdf
05 липня 2019 17:19
Svid. platn. PDV .jpg
05 липня 2019 17:19
Опис ІК.pdf
05 липня 2019 17:19
33_Dovidka pro pracivnykiv 04.07.19.pdf
05 липня 2019 17:19
UKRAINE - DoC - Vostro 3268_3470.pdf
05 липня 2019 17:19
ВН_153_21.11.2017_Шувар РСП.pdf
05 липня 2019 17:19
dell-worldwide-iso9001.pdf
05 липня 2019 17:19
ВН_16_13.03.2019_Шувар РСП.pdf
05 липня 2019 17:19
Nakaz pro kerivnyka.pdf
05 липня 2019 17:19
Statut_ІК_2016.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "КОМЕЛ"

Інформконсалт ТОВ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 4 799 100,00
UAH з ПДВ
4 799 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 17:26
Електронний підпис
05 липня 2019 17:26
Електронний підпис
05 липня 2019 17:23
Довіреність.pdf
05 липня 2019 17:15
відповідність ст17.pdf
05 липня 2019 17:15
цінова пропозиція.pdf
05 липня 2019 17:15
технічні вимоги.pdf
05 липня 2019 17:15
сертифікати Dell.zip
05 липня 2019 17:15
проект договору.pdf
05 липня 2019 17:15
Паспорт Шеремета.pdf
05 липня 2019 17:15
ІПН директора.pdf
05 липня 2019 17:15
захист довкілля.pdf
05 липня 2019 17:15
Витяг Комел 02.07.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

Інформація про відміну

Дата відміни
19 липня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій