Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з аналізу допінг-проб в акредитованих лабораторіях
Очікувана вартість
22 400,00 EUR
UA-2019-06-04-002389-b b7a7752c5e60406ab616c9368157695a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Сенчихіна

+380507080485 senchikhinaev@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний антидопінговий центр
Код ЄДРПОУ: 26333905
Вебсайт: http://nadc.org.ua
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Червоноармійська 55
Контактна особа: Олена Сенчихіна
+380507080485
senchikhinaev@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Необхідно замовити додатковий аналіз на наявність еритропоезстимулюючих агентів (ЕПО та аналоги), рілізінг фактори гормон росту та аналіз IRMS на визначення ендогенності/екзогенності компонентів стероїдного профілю в допінг-пробах сечі, які вже знаходяться у Польській антидопінговій лабораторії (Учасника) і для яких дана лабораторія виконує стандартний аналіз. Згідно міжнародного стандарту для лабораторій ВАДА дані проби не можна передавати для додаткових аналізів в іншу лабораторію

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2019 15:21
Оскарження наміру укласти договір: 15 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71610000-7: Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 штука
Послуги з аналізу допінг-проб в акредитованих лабораторіях (кошти Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, Київ, м. Київ, вул. Сікорського Ігоря Авіаконструктора, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71610000-7 — Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Після надання Послуг згідно умов Договору, Замовник повинен провести оплату Послуг Виконавцю протягом 30 (тридцяти) днів з дня отримання оригіналів рахунку та акту про надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

04 червня 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Польська антидопінгова лабораторія
#382177975
Переможець 22 400,00
EUR
04 червня 2019 15:21

Документи

04 червня 2019 15:21
Електронний підпис
04 червня 2019 15:20
Протокол_ТК_02-6.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 15:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Польська антидопінгова лабораторія
#382177975
22 400,00
EUR
Документи

Документи

04 червня 2019 15:21
Електронний підпис
04 червня 2019 15:20
Протокол_ТК_02-6.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:44
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 16:58
Дод-угода_2_до 41НА.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 16:58
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2019 13:28
Дод-угода_1_до 41НА.pdf зміни до договору
13 вересня 2019 13:27
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 10:24
Agreement_41HA.PDF укладений
19 червня 2019 10:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна гривневого еквіваленту Договору відповідно до фактично оплачених послуг та розрахунку крос-курсу Національного банку України євро/долар та курсу долара, який передбачено показниками Державного бюджету України
Номер договору про закупівлю: 41HA
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування гривневого еквіваленту через зміни курсу іноземної валюти
Номер договору про закупівлю: 41HA
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 22 400,00
EUR