Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інформаційні таблички
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2019-06-04-001778-b ● 6b6f096001da4d89b71bac324d745437
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39754779 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Світлана Луциба +380567670336 infrastruktura_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2019 13:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2019 11:18 |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
71 штука
Інформаційні таблички
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, парк Зелений Гай
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2019
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2019 13:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2019 13:54 |
ОГОЛОШЕННЯ інфрам. табл..docx | |
04 червня 2019 13:54 |
Додаток 1 Тех.Завд..docx | |
04 червня 2019 13:54 |
Додаток2 примірник ТП.doc | |
04 червня 2019 13:54 |
Додаток3 квал. вим..docx | |
04 червня 2019 13:54 |
Проект дог. інформ. табл..doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-04-001778-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25", Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 12 червня 2019 18:41
Оскарження дискваліфікації
1) Згідно п.6 Оголошення електронні копії документів повинні мати розширення pdf, та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Не допускається розірвання одного документа на декілька сканованих файлів.
Дана умова не була порушена.
Замовник порушує права учасника вимагаючи завантажити документи одним файлом, адже технічні можливості не всіх майданчиків мають змогу завантаження до системи файлів великих розмірів.
Кваліфікаційні критерії були завантажені одним файлом архів rar "Кваліфікаційні критерії", що не суперечить п.6 Оголошення Пронумеровані і підписані у відповідності до переліку Додатку 3 Кваліфікаційні критерії.
2) У законі України "Про публічні закупівлі" відсутній термін ФОРМА ПРОПОЗИЦІЯ, а є тендерна пропозиція. Термін пропозиція, який Замовник вживає у тексті додатку 2 Примірник ТП, жодним чином не впливає на зміст пропозиції. Адже враховуючи вище сказане Замовник у тексті ФОРМА ПРОПОЗИЦІЯ не мав права вживати такі терміни у тексті по суті тому що термінами не визначеними у Законі Замовник вводить в оману Учасників і не має права застосування невизначених термінів. Якщо Замовник все ж таки використовує свої визначення, то роз'яснення до таких термінів повинно надаватися у складі Тендерної документації.
3) Стосовно завантаження усіх сторінок паспорту. Паспорт завантажений у повному обсязі для ідентифікації особи та її місця проживання, також у систему був завантажений ідентифікаційний код. Ці документи є підписані власноручно та можуть стати предметом злочинних дій для інших осіб, оскільки доступ до системи прозорро відкритий. Для отримання та обробки даних є довідка про згоду на це, але не має згоди на публікацію таких даних у вільний доступ системи прозорро. Вимагати завантаження усіх сторінок паспорту Замовник не має права, адже це є персональні дані, які Замовник має право запросити, опрацювати та ознайомитися з ними в інший спосіб, а Учасник надати такі дані.
4) В оголошенні відсутня вимога про заповнення реквізитів у проекті договору, адже у жодному з пунктів про це не йдеться, а тільки вимагається погодження з умовами договору. Довідка про погодження надана і оформлена у відповідності до вимог.
Розгорнути
Згорнути
Дана умова не була порушена.
Замовник порушує права учасника вимагаючи завантажити документи одним файлом, адже технічні можливості не всіх майданчиків мають змогу завантаження до системи файлів великих розмірів.
Кваліфікаційні критерії були завантажені одним файлом архів rar "Кваліфікаційні критерії", що не суперечить п.6 Оголошення Пронумеровані і підписані у відповідності до переліку Додатку 3 Кваліфікаційні критерії.
2) У законі України "Про публічні закупівлі" відсутній термін ФОРМА ПРОПОЗИЦІЯ, а є тендерна пропозиція. Термін пропозиція, який Замовник вживає у тексті додатку 2 Примірник ТП, жодним чином не впливає на зміст пропозиції. Адже враховуючи вище сказане Замовник у тексті ФОРМА ПРОПОЗИЦІЯ не мав права вживати такі терміни у тексті по суті тому що термінами не визначеними у Законі Замовник вводить в оману Учасників і не має права застосування невизначених термінів. Якщо Замовник все ж таки використовує свої визначення, то роз'яснення до таких термінів повинно надаватися у складі Тендерної документації.
3) Стосовно завантаження усіх сторінок паспорту. Паспорт завантажений у повному обсязі для ідентифікації особи та її місця проживання, також у систему був завантажений ідентифікаційний код. Ці документи є підписані власноручно та можуть стати предметом злочинних дій для інших осіб, оскільки доступ до системи прозорро відкритий. Для отримання та обробки даних є довідка про згоду на це, але не має згоди на публікацію таких даних у вільний доступ системи прозорро. Вимагати завантаження усіх сторінок паспорту Замовник не має права, адже це є персональні дані, які Замовник має право запросити, опрацювати та ознайомитися з ними в інший спосіб, а Учасник надати такі дані.
4) В оголошенні відсутня вимога про заповнення реквізитів у проекті договору, адже у жодному з пунктів про це не йдеться, а тільки вимагається погодження з умовами договору. Довідка про погодження надана і оформлена у відповідності до вимог.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 червня 2019 14:53
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Щодо вимог до «Кваліфікаційних критеріїв».
Відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», яка затверджена наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019р. №10 визначається порядок використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою відбору постачальника товару, надавача послуг та виконавця робіт для укладання договору, або оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до Закону у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без її використання.
Згідно вимог п.4 р.6 оголошення про проведення допорогової закупівлі Учасник повинен завантажити у систему документи відповідно до Додатку №3 у сканованому вигляді одним файлом, який повинен мати назву «Кваліфікаційні документи».
Фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі або звернутися до замовника з вимогою щодо внесення змін.
В період уточнень Ви не скористалися своїм правом про надання роз’яснення щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та не звернулися до замовника з вимогою щодо внесення змін.
Щодо поняття тендерної пропозиції.
Закон України «Про публічні закупівлі» застосовуються до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару, послуг дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень.
Відповідно до ст.1 вищезазначеного Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Зазначаємо, що в допороговій закупівлі відсутній термін тендерна пропозиція та тендерна документація.
Щодо завантаження усіх сторінок паспорту.
Відповідно до вищезазначеної Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщуються вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Вимога, щодо завантаження усіх сторінок паспорту не є порушенням з боку Замовника, до того ж, Ви надали лист-згоду від 10.06.2019р. №2019/06/21 щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних у тому числі паспортні дані.
Щодо вимог до «Кваліфікаційних критеріїв».
Відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», яка затверджена наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019р. №10 визначається порядок використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою відбору постачальника товару, надавача послуг та виконавця робіт для укладання договору, або оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до Закону у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без її використання.
Згідно вимог п.4 р.6 оголошення про проведення допорогової закупівлі Учасник повинен завантажити у систему документи відповідно до Додатку №3 у сканованому вигляді одним файлом, який повинен мати назву «Кваліфікаційні документи».
Фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі або звернутися до замовника з вимогою щодо внесення змін.
В період уточнень Ви не скористалися своїм правом про надання роз’яснення щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та не звернулися до замовника з вимогою щодо внесення змін.
Щодо поняття тендерної пропозиції.
Закон України «Про публічні закупівлі» застосовуються до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару, послуг дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень.
Відповідно до ст.1 вищезазначеного Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Зазначаємо, що в допороговій закупівлі відсутній термін тендерна пропозиція та тендерна документація.
Щодо завантаження усіх сторінок паспорту.
Відповідно до вищезазначеної Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщуються вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Вимога, щодо завантаження усіх сторінок паспорту не є порушенням з боку Замовника, до того ж, Ви надали лист-згоду від 10.06.2019р. №2019/06/21 щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних у тому числі паспортні дані.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2019 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго" |
68 476,30
UAH з ПДВ
|
68 476,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25" |
79 428,71
UAH з ПДВ
|
79 428,71
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЕКСПЕРТ ГРУП" |
80 000,00
UAH з ПДВ
|
80 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго" #39923409 |
Відхилено |
68 476,30
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 16:42
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25" #40724648 |
Відхилено |
79 428,71
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 17:36
|
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЕКСПЕРТ ГРУП" #42152681 |
Переможець |
80 000,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2019 10:27
|
Експерт груп.pdf | укладений |
24 червня 2019 10:26
|