Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери: настільні комп’ютери, ноутбуки, планшети – трансформери;
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2019-06-04-001629-b 80bffce373974a6c90a6d83dd8ae81c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тріщ Ростислав Іванович

380342531559 buhgalter@ifnmu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний вищий навчальний заклад "Івано-Франківський національний медичний університет"
Код ЄДРПОУ: 02010758
Вебсайт: http://www.ifnmu.edu.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Галицька, буд.2
Контактна особа: Тріщ Ростислав Іванович
380342531559
buhgalter@ifnmu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2019 13:26
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 27 червня 2019 13:07
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональні комп’ютери: настільні комп’ютери, ноутбуки, планшети – трансформери;

Обсяг закупівлі:
настільні комп’ютери – 35 од.
ноутбуки – 10 од.
планшети – трансформери – 1 од.
Всього - 46 одиниць персональних комп'ютерів;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 Одиниця
Персональні комп’ютери: настільні комп’ютери, ноутбуки, планшети – трансформери;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Галицька, 2 (відділ інформаційно – аналітичного забезпечення ДВНЗ « ІФНМУ»).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2019 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 13:28
Проект Договору.docx
04 червня 2019 13:28
Тендерна документація 2.docx
04 червня 2019 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 13:28
Проект Договору.docx
04 червня 2019 13:28
Тендерна документація 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 червня 2019 10:48
Дата відповіді: 06 червня 2019 12:04
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! З метою дотримання принципу недискримінації учасників та інших принципів здійснення закупівель, визначених ст.ст. 3,5 «Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 р., Замовник встановлює, що в разі, якщо у даних технічних вимогах зазначені посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічні вимоги містять вираз (або еквівалент). При цьому, запропонований учасником еквівалент товару за своїми технічними характеристиками повинен бути еквівалентним (аналогічним), встановленим згідно з умовами тендерної документації або кращим.
З огляду на принципи здійснення закупівель, визначені ст.ст. 3,5 «Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 р. і трансформовані в ТД замовника, а також фундаментального принципу права - принципу справедливості, Замовник допускає до участі всіх учасників – суб’єктів господарської діяльності, як резидентів так і нерезидентів України, незалежно від форми власності, організаційного-правової форми провадження такої діяльності, системи оподаткування: загальної чи спрощеної, як платників податку на додану вартість так і не платників цього податку.
Оцінювання замовником тендерних пропозицій учасників фізичних осіб - підприємців, які перебувають на спрощеній системі оподаткування і не є платниками податку на додану вартість - розглядатимуться як остаточна ціна без додавання до його цінової пропозиції 20% ставки податку на додану вартість.
З іншої сторони, замовник не порівнюватиме цінові пропозиції учасників – платників цього податку без врахування ПДВ, оскільки учасники цієї категорії формують свої податкові зобов’язання з т.зв. «вхідним» податковим кредитом, тому сума нарахованих зобов'язань з податку на додану вартість при сплаті ними буде зменшена на суму податкового кредиту і таким чином платник податку на додану вартість компенсує частину вартості вищезгаданих предметів закупівлі. А учасники закупівлі – не платники податку на додану вартість позбавлені можливості такої компенсації, вартість предметів закупівлі разом з ПДВ від його виробників, закуплених не платниками цього податку - відносяться останніми на собівартість продукції.
Таким чином, нормами законодавства з публічних закупівель та нормами тендерних документацій замовника - дотримуються принципи справедливості, рівності та недискримінації всіх учасників вищезгаданих закупівель.
З повагою-,
Замовник.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-04-001629-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 02 липня 2019 07:45
Вимога дискваліфікації ТОВ "КОМЕЛ"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "КОМЕЛ" в тендерній закупівлі UA-2019-06-04-001629-b, звертаємо Вашу увагу на те, що вона не відповідає вимогам тендерної документації замовника, а саме:
- Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі Настільного комп’ютера (кількість 25 шт) материнську плату з чіпсетом Intel H 310 та сокетом 1151, тоді як ТОВ "КОМЕЛ" запропонувало Комп’ютер Vinga 107.01 з материнською платою MSI A320M PRO-E із чіпсетом AMD A320 та сокетом AM4, що не відповідає вимогам замовника;
- Так, згідно з тендерною документацією п. 5.8. Розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає: підписаний проект Договору згідно додатку 1 що додається, заповнений та засвідчений підписом уповноваженої особи та печаткою за наявності, а також заповненою специфікацією до договору, що свідчитиме про повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами договору. Разом з тим, учасником ТОВ «КОМЕЛ» у порушенні п. 5.8. подано не заповнений проект Договору, а саме не вказано загальну ціну Договору.
- Також, учасником ТОВ «КОМЕЛ» 29.01.2019 року засвідчено договори на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, хоча прийом пропозицій до даної державної закупівлі розпочато тільки 04.06.2019 року.
Вимога щодо дискваліфікації міститься у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2019 16:27
Шановний ТОВ «ЮДІТРЕЙД»!
На Вашу вимогу щодо дискваліфікації ТОВ "Комел" як переможця за результатами електронного аукціону в закупівлі ID UA-2019-06-04-001629-b повідомляємо , що Замовником з приводу визначення переможця - рішення ще не прийнято. Рішення про визначення переможця за результатами аукціону чи відхилення його тендерної пропозиції замовником приймається згідно ч. 4 ст. 28 Закону протягом п'яти робочих днів. Окрім цього строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено до 20 робочих днів.
Поряд з цим, доводи наведені у Вашій вимозі - замовником, при прийняті рішення про визначення переможця ТОВ "Комел" чи відхилення його тендерної пропозицїї - неодмінно будуть взяті до уваги.
З повагою-,
Замовник
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу ТОВ «ЮДІТРЕЙД» щодо дискваліфікації ТОВ «Комел»

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2019 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 404 900,94
UAH з ПДВ
404 900,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 433 887,00
UAH з ПДВ
433 887,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2019 17:29
Витяг Комел 13.05.2019.pdf
26 червня 2019 17:19
Готовая.pdf
26 червня 2019 17:19
Технічні умови ПК 2018.pdf
26 червня 2019 17:19
Висновок СЕС ТУ.pdf
26 червня 2019 17:19
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
26 червня 2019 17:19
MIIX 520-12IKB new RED.zip
26 червня 2019 17:19
HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
26 червня 2019 17:19
CЕС.JPG
26 червня 2019 17:14
Статутні документи.pdf
26 червня 2019 17:14
11 Лист-згода.pdf
26 червня 2019 17:14
06 Лист-гарантія.pdf
26 червня 2019 17:14
05 Згода з договором.pdf
26 червня 2019 17:14
03 Гарантійний лист.pdf
26 червня 2019 17:14
01 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

26 червня 2019 11:25
Електронний підпис
26 червня 2019 11:25
Проект Договору.pdf
26 червня 2019 11:25
Копія Договору.pdf
26 червня 2019 11:25
Інструкція ExpertPC.pdf
26 червня 2019 11:25
Додаток №2.pdf
26 червня 2019 11:25
Довіда про резидента.pdf
26 червня 2019 11:25
ВПВ17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 404 900,94
UAH з ПДВ
03 липня 2019 14:23
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 433 887,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 10:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2019 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
433 887,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 12:14
Накладна (ноутбуки, персональні компютери).pdf укладений
08 січня 2020 12:13
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2019 11:25
Додаткова угода № 1 до Договору № 474 від 16.07.2019р..pdf зміни до договору
17 липня 2019 11:23
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 12:16
Договір № 474-19.pdf укладений
16 липня 2019 12:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони , з врахуванням вимог ст. ст. 632, 651 ЦК України та ст. 188 ГК України, п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 р., Постанови КМУ від 04.04.2018 р. № 268 «Про внесення змін до постанов КМУ від 04.04.2001 р. № 332 і від 11.10.2016 р. №710» , що стосуються фінансових обмежень в частині граничних сум витрат на придбання ноутбуків бюджетними установами, уклали Додаткову угоду про внесення змін до Договору № 474 від 16.07.2019 р. та домовились про узгоджену зміну ціни в бік зменшення ( без зміни кількості (обсягу) та якості товарів) а саме: в товарній позиції № 4 «Планшет Lenovo Miix 520 (81CG01SURA)» - зменшено ціну останнього на 7089.00 грн. з ПДВ ( сім тисяч вісімдесят дев’ять гривень 00 коп.) з 34 087.00 грн. з ПДВ тридцять чотири тисячі вісімдесят сім гривень 00 коп.) до 26998.00 грн. з ПДВ ( двадцять шість тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім гривень 00 коп.) та з врахуванням п. 1 цієї Додаткової угоди – п. 2.2 Розділу 2 Договору «Ціна та порядок розрахунків» викладено в наступній редакції: «Загальна сума Договору визначається у розмірі 426798.00 грн. (Чотириста двадцять шість тисяч сімсот дев’яносто вісім гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ: 71133.00 грн. ( Сімдесят одна тисяча сто тридцять три тривні 00 копійок). /без зміни кількості (обсягу) та якості товарів/
Номер договору про закупівлю: 474/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова Угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 399 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 66 633,00 UAH)