Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (Витратні матеріали для забору крові) (2 лоти)
Очікувана вартість
666 852,92 UAH
UA-2019-06-04-001197-b 7455597e572544b792fc3bb251f7eb6a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козловська Валерія Борисівна

+380442065059 tender@cardio.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 26385055
Вебсайт: http://cardio.org.ua
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Мельникова,24
Контактна особа: Козловська Валерія Борисівна
+380442065059
tender@cardio.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2019 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2019 11:57
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2019 11:57
Очікувана вартість: 666 852,92 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Тендерна документація

12 червня 2019 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 11:56
Протокол внесення змін
12 червня 2019 11:56
ТД Нова редакція.docx
12 червня 2019 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 11:56
Протокол внесення змін
12 червня 2019 11:56
ТД Нова редакція.docx
04 червня 2019 11:52
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-04-001197-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 06 червня 2019 14:23
Дискримінаційні вимоги у Тендерній Документації
04.06.2019 року Замовник оголосив закупівлю “код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (Витратні матеріали для забору крові) (2 лоти)”. Лотом 2 предмету закупівлі є “Лот 2 Контейнери для забору донорської крові”.
Лот 2 складається з переліку з 4х контейнерів для крові. Четвертим пунктом є “Контейнери для взяття 200 мл. пуповинної крові” у кількості 50 штук.
Згідно п. 3.1 Додатку 4 до тендерної документації: 3.1. Запропоновані учасником товари повинні бути зареєстровані в Україні та/або дозволені для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства. Ця вимога засвідчується:
а) завіреною копією декларації або копіями документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, або
б) завіреною копією реєстраційного посвідчення МОЗ України (з додатками) або копією свідоцтва про державну реєстрацію МОЗ України (з додатками), що свідчить про наявності товару в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення. Якщо на дату розкриття термін дії свідоцтва закінчився або закінчується, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати документальне підтвердження подання на перереєстрацію свідоцтва згідно чинного законодавства або лист-роз’яснення в довільній формі.
З урахуванням вимог Постанов КМУ від 02.10.2013 р. № 753*, №754**, №755***, якщо Учасником торгів пропонується товар що станом на дату розкриття тендерних пропозицій не внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення, у такому разі учасник надає копії документів, що підтверджують проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, а саме:
- копію листа призначеного органу з оцінки відповідності про факт подання заявки на проведення оцінки відповідності та відповідного пакету документів або про те, що проведення процедури оцінки відповідності не потребує залучення органу з оцінки відповідності на запропонований учасником товар.
- копією документів, що підтверджують повноваження заявника на проходження процедури оцінки відповідності у разі, якщо заявник не є виробником.
* - Постанова КМУ від 02.10.2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів».
** - Постанова КМУ від 02.10.2013 р. № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro».
*** -Постанова КМУ від 02.10.2013 р. № 755 «Про затвердження Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують».
Звертаємо Вашу увагу, що такі контейнери в Україні дозволені для введення в обіг та/або експлуатацію лише в одного виробника — Ravimed (Польша), який має свого ексклюзивного дистрибютора в Україні — ТОВ “РедМЕД”.
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо Сертифікати та Декларацію на контейнери виробни 'ка Ravimed (Польша).
Також надаємо копію додаткової угоди № 2 до Договору № 310/2017Т від 17.07.2017 року між ДУ “Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров'я України” та ТОВ “РЕДМЕД”, відповідно до якої, одним з товаров, який постачало ТОВ “РЕДМЕД” є саме “Контейнери для взяття 200 мл. пуповинної крові”.
Згідно численних рішень АМКУ (Копії додаються), об'єднання в один перелік предмету закупівлі товар, який виробляється лише одним виробником, з товаром, який виробляється декількома виробниками, є обмеженням конкуренції та дискримінацією учасників закупівлі. Що порушує вимоги ст.ст. 3, 5, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
З метою усунення порушення законодавства, спираючись на ч.ч. 1 та 2 ст. 23 ЗУ “Про публічні закупівлі” прошу виокремити “Контейнери для взяття 200 мл. пуповинної крові” у кількості 50 штук в окремий лот предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 червня 2019 13:47
Тендерний комітет ДУ «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» розглянувши вимогу щодо кількості виробників які мають можливість запропонувати Контейнери для взяття 200 мл. пуповинної крові повідомляє наступне:

На медичному ринку України присутні мінімум два виробники Контейнерів для взяття пуповинної крові, а саме Ravimed (Польща) та MACOPHARMA (Франція).
У зв’язку з чим твердження що Замовник торгів об'єднав в один перелік предмету закупівлі товар, який виробляється лише одним виробником, з товаром, який виробляється декількома виробниками, є не обґрунтованим.

Ми, як Замовник торгів, вважаємо що не має жодного порушення будь-яких вимог ст. 3, 5, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, що дозволяє нам не вности жодних змін до Документації торгів та відокремлювати “Контейнери для взяття 200 мл. пуповинної крові” у кількості 50 штук в окремий лот предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-06-04-001197-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 24 липня 2019 12:08
Незаконне визначення переможця
04.06.2019 року Замовник оголосив закупівлю “код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (Витратні матеріали для забору крові) (2 лоти)”. Лотом 2 є “Лот 2 Контейнери для забору донорської крові”.
Розкриття тендерних пропозицій відбулося 15.07.2019 року.
22.07.2019 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛ № 283 від 22.07.2019 засідання тендерного комітету державної установи “Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров'я України”. У Протоколі закріплено рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ “Гемомед” та рішення про намір укласти договір з цим Учасником.
Вважаємо це рішення незаконним з наступних правових підстав:
Згідно п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ “Гемомед” не відповідає умовам тендерної документації:
Відповідно до п. 13 ч. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник має надати “довідка(и) не раніше, ніж місячної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами.”
Дата розкриття тендерних пропозицій — 15.07.2019 року.
Дата довідки з банку, яка надана Учасником ТОВ “Гемомед” - 30.05.2019р.
Таким чином, Учасник ТОВ “Гемомед” надав довідку з банку датовану більше ніж місячною давниною по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ “Гемомед” не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена на підстав п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”.

Відповідно до п. 9 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник має надати “копію установчого договору, або лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, з метою доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до умов Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»(надається у разі, якщо у статуті відсутня інформація про засновників та їх частки у статутному капіталі)”.
У наданому Учасником ТОВ “Гемомед” статуті відсутня інформація про засновників та їх частку у статутному капіталі. Проте, Учасник ТОВ “Гемомед” не надав копію установчого договору або лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ “Гемомед” не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена на підстав п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”.

Відповідно до п. 3 Додатку 2 до тендерної документації: “Довідка про досвід  виконання учасником договору щодо поставки того ж виду товару, який є предметом закупівлі для цих торгів (із зазначенням реквізитів, контактногономеру телефону організацій (підприємств) з якими укладено договір; сума та рік виконання договору) згідно Додатку 6 цієї тендерної документації.
Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію аналогічного договору в повному обсязі з додатками (специфікаціями), інформація про який зазначена у довідці про досвід виконання аналогічного договору, та ОРИГІНАЛ ВІДГУКУ про виконання учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), інформацію про виконання договору в повному обсязі.”
Учасник ТОВ “Гемомед” надав довідку та копії виконаних договорів:
1.Договір № 1-211/К372 від 17.04.2019 з КУ “Чернівецький обласний центр крові” на закупівлю “Контейнер для крові з розчином ЦФДА-1 подвійний — 350/350 з портом для пробірок”.
На підтвердження виконання цього договору, Учасник ТОВ “Гемомед” надав оригінал Листа-відгуку від КУ “Чернівецький обласний центр крові” про постачання “Контейнер для крові з розчином коагулянту ЦФДА-1 450мл (подвійний 450/450 з голкою 16G (код за ДК 021:2015 — 33140000-3))”.
Таким чином, КУ “Чернівецький обласний центр крові” не підтвердив поставку товару, що є предметом договору № 1-211/К372 від 17.04.2019, а саме “Контейнер для крові з розчином ЦФДА-1 подвійний — 350/350 з портом для пробірок”.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ “Гемомед” не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена на підстав п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
2.Договір № 121/19 від 26.04.2019 з “Новоодеська центральна районна лікарня” на закупівлю “Контейнер для крові з розчином коагулянту ЦФДА-1 450мл (подвійний 450/450 з голкою 16G (код за ДК 021:2015 — 33140000-3))”.
На підтвердження виконання цього договору, Учасник ТОВ “Гемомед” надав КОПІЮ Листа-відгуку (На чорно-білому листі наявна печатка Учасника ТОВ “Гемомед”, підпис Директора із зазначенням ПІБ, посади та дати, а також штамп “Відповідає оригіналу”, що беззаперечно свідчить про те, що наданий документ не є оригіналом, а є копією). Крім цього, копія Листа-відгуку не містить зазначення предмету закупівлі (Договору).
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ “Гемомед” не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена на підстав п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”.

Враховуючи вищезазначене, спираючись на п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі” вимагаємо скасувати рішення замовника про визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ “Гемомед” та рішення про намір укласти договір з цим Учасником (ПРОТОКОЛ № 283 від 22.07.2019 засідання тендерного комітету державної установи “Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров'я України”) та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ “Гемомед”.
У разі продовження порушення законодавства України залишаємо за собою право звернутися до органу оскарження — Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2019 11:52
Тендерний комітет державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» розглянувши вимогу від ТОВ «Ледум» щодо незаконного визнання, на думку скаржника, переможця торгів ТОВ «ГЕМОМЕД» на закупівлю ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (Витратні матеріали для забору крові) повідомляємо наступне:

1. Стосовно Довідки з банку про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами.
Відповідно до п. 13 ч. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник повинен був надати довідки з банку (ів) про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами виданої не раніше, ніж місячної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій.

Скаржник повідомляє, що Переможець торгів ТОВ «ГЕМОМЕД» надав довідку з банку станом на 30.05.2019 року, а дата розкриття тендерних пропозицій є 15.07.2019 року, тобто довідка на думку Скаржника не є дійсною , але при цьому Скаржник чогось забуває, що перша дата розкриття цінових пропозицій повинна бути 24.06.2019 року (на наступний робочий день після закінчення подання цінових пропозицій). В зв’язку з тим що до АМКУ була подана скарга від тієї ж компанії ТОВ «Ледум» торги були призупинені та в подальшому перенесені як раз на15.07.2019 р.
Переможець торгів ТОВ «Гемомед» як видно з реєстру наданих пропозицій розмістив свою цінову пропозицію 20 червня 2019 року о 13г. 49 хв , що говорить про надання дійсної (не більше місячної давнини) довідки з банку про відсутність заборгованості.
Також треба звернути увагу на той факт, що довідки з банку які надав скаржник ТОВ «Ледум» датуються також 06-07 червня 2019 року. А якщо взяти до уваги, що скаржник виходячи на державні закупівлі запропонував лише три найменування товару замість чотирьох як вимагалося Документацією торгів, та в наразі подання вимоги щодо обрання Переможця торгів, то складається враження що основна мета скаржника є не перемога в вищезазначених торгах, а руйнування всієї процедури закупівлі, що може негативно позначитися на діяльності державного закладу.
Тому вважаємо, що довідка ТОВ «Гемомед» є дійсною та така що відповідає вимогам Документації торгів.

2. Стосовно надання копії установчого договору.
Скаржник повідомляє, що Переможець торгів ТОВ «Гемомед» не надавши копію установчого договору або листа в довільній формі про засновників та частки у статутному капіталі, не відповідає умовам тендерної документації торгів.
Уважно вивчивши тендерну пропозицію ТОВ «Гемомед», було встановлено, що у складі пропозиції було надано Статут ТОВ «Гемомед» в якому чітко видно, що засновником компанії є лише одна фізична особа, а враховуючи надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в якому є підтвердження факту присутності однієї фізичної особи у статутному капіталі компанії ТОВ «Гемомед» як засновника, тендерний комітет не може погодитися з твердженням Скаржника.
Відповідно учасником ТОВ «Гемомед» було виконано вимоги зазначені в тендерній документації.
Також відповідно до Розділу ІІІ ч.1. п. 9. Документації учасники в складі своє пропозиції надають: «9) копію установчого договору, або лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, з метою доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до умов Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»(надається у разі, якщо у статуті відсутня інформація про засновників та їх частки у статутному капіталі);».

3. Щодо надання Переможцем торгів ТОВ «Гемомед» аналогічних договорів закупівлі.
Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію аналогічного договору в повному обсязі з додатками (специфікаціями), інформація про який зазначена у довідці про досвід виконання аналогічного договору, та оригінал відгуку про виконання учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), інформацію про виконання договору в повному обсязі.
Скаржник в своїй вимозі зауважує, що Переможець торгів надавши копію аналогічного договору з КУ «Чернівецький обласний центр крові» на закупівлю «Контейнер для крові з розчином ЦФДА-1 подвійний — 350/350 з портом для пробірок» та оригінал листа-відгука від тієї ж організації не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилений на підстав п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Переможець торгів ТОВ «Гемомед» надав копію договору і оригінал відгуку від державної установи, в якому чітко інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), інформацію про виконання договору в повному обсязі і Замовник не має жодних зауважень по якості поставленого товару. Відповідно Замовник немає жодних підстав для відхилення тендерної пропозиції від ТОВ «Гемомед» в цій частині.
Враховуючи, що учасником для підтвердження виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції було надано ще одну копію аналогічного договору з «Новоодеська центральна районна лікарня» на закупівлю «Контейнер для крові з розчином коагулянту ЦФДА-1 450мл (подвійний 450/450 з голкою 16G (код за ДК 021:2015 — 33140000-3))» та копію листа-відгука від тієї ж організації, Замовник немає жодних підстав для відхилення тендерної пропозиції від ТОВ «Гемомед» в цій частині, так, як згідно п.3. Додатку 2 тендерної документацієї вимагалось надання інформації про виконання аналогічного договору. Відповідно одного договору достатньо для підтвердження даної інформації.

Враховуючи вищевикладене Замовник не бачить жодних підстав для скасування свого рішення про намір укласти договір з ТОВ «Гемомед» по Лоту №2 (Рішення №283 від 22.07.2019 р.), а також не бачить жодних підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гемомед» по Лоту №2.

Документи подані скаржником

06 червня 2019 14:23
Рішення від 17.07.2017 № 4702.pdf
06 червня 2019 14:23
рішення № 1174 від 17.07.2015.pdf
06 червня 2019 14:23
рішення від 06.09.2017 № 6169.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-04-001197-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 14 червня 2019 14:29
СКАРГА на дискримінуючи та обмежуючи вимоги тендерної документації
До органу оскарження: Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського,45 Суб'єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю “Ледум” 49069, місто Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, будинок 17, тел.: (056) 370-54-72 e-mail: official@ledum.com.ua Замовник: ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України" 04050, Україна, м. Київ, Київ, вул.Мельникова,24 тел: +380442065059 e-mail: tender@cardio.org.ua Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-04-001197-b СКАРГА на дискримінуючи та обмежуючи вимоги тендерної документації 04.06.2019 року Замовник оголосив закупівлю “код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (Витратні матеріали для забору крові) (2 лоти)”. Лотом 2 предмету закупівлі є “Лот 2 Контейнери для забору донорської крові”. Лот 2 складається з переліку з 4х контейнерів для крові. Четвертим пунктом є “Контейнери для взяття 200 мл. пуповинної крові” у кількості 50 штук. Згідно п. 3.1 Додатку 4 до тендерної документації: “3.1. Запропоновані учасником товари повинні бути зареєстровані в Україні та/або дозволені для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства. Ця вимога засвідчується: а) завіреною копією декларації або копіями документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, або б) завіреною копією реєстраційного посвідчення МОЗ України (з додатками) або копією свідоцтва про державну реєстрацію МОЗ України (з додатками), що свідчить про наявності товару в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення. Якщо на дату розкриття термін дії свідоцтва закінчився або закінчується, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати документальне підтвердження подання на перереєстрацію свідоцтва згідно чинного законодавства або лист-роз’яснення в довільній формі. З урахуванням вимог Постанов КМУ від 02.10.2013 р. № 753*, №754**, №755***, якщо Учасником торгів пропонується товар що станом на дату розкриття тендерних пропозицій не внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення, у такому разі учасник надає копії документів, що підтверджують проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, а саме: - копію листа призначеного органу з оцінки відповідності про факт подання заявки на проведення оцінки відповідності та відповідного пакету документів або про те, що проведення процедури оцінки відповідності не потребує залучення органу з оцінки відповідності на запропонований учасником товар. - копією документів, що підтверджують повноваження заявника на проходження процедури оцінки відповідності у разі, якщо заявник не є виробником. * - Постанова КМУ від 02.10.2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів». ** - Постанова КМУ від 02.10.2013 р. № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro». *** -Постанова КМУ від 02.10.2013 р. № 755 «Про затвердження Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують».” Звертаємо Вашу увагу, що такі контейнери в Україні дозволені для введення в обіг та/або експлуатацію лише в одного виробника — Ravimed (Польща), який має свого ексклюзивного дистриб'ютора та уповноваженого представника в Україні — ТОВ “РедМед”. На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо Сертифікати та Декларацію на контейнери виробника Ravimed (Польща). Також надаємо копію додаткової угоди № 2 до Договору № 310/2017Т від 17.07.2017 року між ДУ “Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров'я України” та ТОВ “РЕДМЕД”, відповідно до якої, одним з товарів, який постачало ТОВ “РЕДМЕД”, є саме “Контейнери для взяття 200 мл. пуповинної крові”. ТОВ “Ледум” є ексклюзивним дистриб'ютором та уповноваженим представником в Україні виробника контейнерів для крові (Сертифікат відповідності від 19 квітня 2018 року № UA.TR.098.0024-16 з додатками додається). ТОВ “Ледум” не може прийняти участь у закупівлі, оскільки Контейнери для взяття 200 мл. пуповинної крові, зареєстровані в Україні лише в одного виробника. Відповідно до ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ч. 9 ст. 18 ЗУ “Про публічні закупівлі”: За результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи вищезазначене, спираючись на ст. 3, 5, 18, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” прошу: 1.Прийняти Скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (Витратні матеріали для забору крові) (2 лоти) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-04-001197-b). 2.Встановити порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2019-06-04-001197-b. 3.Зобов'язати Замовника внести зміни, вказані у цій Скарзі, до тендерної документації, а саме: виокремити “Контейнери для взяття 200 мл. пуповинної крові” в окремий лот предмету закупівлі. Додатки: 1.Платіжне доручення; 2.Сертифікати та Декларація виробника Ravimed; 3.Додаткова угода № 2 до Договору № 301/2017Т від 17.07.2017р; 4.Сертифікат відповідності від 19 квітня 2018 року № UA.TR.098.0024-16 з додатками. 14.06.2019 Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 червня 2019 10:28
Рішення від 19.06.2019 № 7937 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 10:28
Рішення від 05.07.2019 № 8985.pdf
Дата публікації: 10 липня 2019 22:45
Номер скарги: UA-2019-06-04-001197-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 01 серпня 2019 18:09
Скарга ТОВ "Ледум" на незаконне визначення переможця
До органу оскарження: Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського,45 Суб'єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю “Ледум” 49069, місто Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, будинок 17, тел.: (056) 370-54-72 e-mail: official@ledum.com.ua Замовник: Державна установа «Науково- практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров'я України ” 04050, Україна, м.Київ, вул.Мельникова,24 тел: +380442065032 e-mail: pev0442065032@gmail.com Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-04-001197-b СКАРГА на незаконне визначення переможця 04.06.2019 року Замовник оголосив закупівлю “код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (Витратні матеріали для забору крові) (2 лоти)”. Лотом 2 є “Лот 2 Контейнери для забору донорської крові”. Розкриття тендерних пропозицій відбулося 15.07.2019 року. 22.07.2019 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛ № 283 від 22.07.2019 засідання тендерного комітету державної установи “Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров'я України”. У Протоколі закріплено рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ “Гемомед” та рішення про намір укласти договір з цим Учасником. Вважаємо це рішення незаконним з наступних правових підстав: Згідно п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ “Гемомед” не відповідає умовам тендерної документації: Відповідно до п. 13 ч. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник має надати “довідка(и) не раніше, ніж місячної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами.” Дата розкриття тендерних пропозицій — 15.07.2019 року. Дата довідки з банку, яка надана Учасником ТОВ “Гемомед” - 30.05.2019р. Таким чином, Учасник ТОВ “Гемомед” надав довідку з банку датовану більше ніж місячною давниною по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ “Гемомед” не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена на підстав п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”. Відповідно до п. 9 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник має надати “копію установчого договору, або лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, з метою доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до умов Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»(надається у разі, якщо у статуті відсутня інформація про засновників та їх частки у статутному капіталі)”. У наданому Учасником ТОВ “Гемомед” статуті відсутня інформація про засновників та їх частку у статутному капіталі. Проте, Учасник ТОВ “Гемомед” не надав копію установчого договору або лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ “Гемомед” не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена на підстав п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”. Відповідно до п. 3 Додатку 2 до тендерної документації: “Довідка про досвід  виконання учасником договору щодо поставки того ж виду товару, який є предметом закупівлі для цих торгів (із зазначенням реквізитів, контактного номеру телефону організацій (підприємств) з якими укладено договір; сума та рік виконання договору) згідно Додатку 6 цієї тендерної документації. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію аналогічного договору в повному обсязі з додатками (специфікаціями), інформація про який зазначена у довідці про досвід виконання аналогічного договору, та ОРИГІНАЛ ВІДГУКУ про виконання учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), інформацію про виконання договору в повному обсязі.” Учасник ТОВ “Гемомед” надав довідку та копії виконаних договорів: 1.Договір № 1-211/К372 від 17.04.2019 з КУ “Чернівецький обласний центр крові” на закупівлю “Контейнер для крові з розчином ЦФДА-1 подвійний — 350/350 з портом для пробірок”. На підтвердження виконання цього договору, Учасник ТОВ “Гемомед” надав оригінал Листа-відгуку від КУ “Чернівецький обласний центр крові” про постачання “Контейнер для крові з розчином коагулянту ЦФДА-1 450мл (подвійний 450/450 з голкою 16G (код за ДК 021:2015 — 33140000-3))”. Таким чином, КУ “Чернівецький обласний центр крові” не підтвердив поставку товару, що є предметом договору № 1-211/К372 від 17.04.2019, а саме “Контейнер для крові з розчином ЦФДА-1 подвійний — 350/350 з портом для пробірок”. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ “Гемомед” не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена на підстав п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”. 2.Договір № 121/19 від 26.04.2019 з “Новоодеська центральна районна лікарня” на закупівлю “Контейнер для крові з розчином коагулянту ЦФДА-1 450мл (подвійний 450/450 з голкою 16G (код за ДК 021:2015 — 33140000-3))”. На підтвердження виконання цього договору, Учасник ТОВ “Гемомед” надав КОПІЮ Листа-відгуку (На чорно-білому листі наявна печатка Учасника ТОВ “Гемомед”, підпис Директора із зазначенням ПІБ, посади та дати, а також штамп “Відповідає оригіналу”, що беззаперечно свідчить про те, що наданий документ не є оригіналом, а є копією). Крім цього, копія Листа-відгуку не містить зазначення предмету закупівлі (Договору). Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ “Гемомед” не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена на підстав п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”. Враховуючи вищезазначене, спираючись на ст.ст. 18, 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”,- ПРОШУ: 1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі Контейнерів для забору донорської крові (ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-04-001197-b ). 2.Встановити порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2019-06-04-001197-b. 3.Зобов'язати Замовника скасувати ПРОТОКОЛ № 283 від 22.07.2019 засідання тендерного комітету державної установи “Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров'я України” та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ “Гемомед”. Додатки: 1.Платіжне доручення. 2.ПРОТОКОЛ № 283 від 22.07.2019 засідання тендерного комітету державної установи “Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров'я України” 01.08.2019 року Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 серпня 2019 15:25
від 05.08.2019 № 10614.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2019 15:24
рішення від 21.08.2019 № 11659.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2019 21:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: З рішенням органу оскарження ознайомились. Відповідні дії будуть будуть виконанні.
Дата виконання рішення замовником: 28 серпня 2019 13:12

Документи подані скаржником

14 червня 2019 14:29
UA.TR.098.0024-16 ЛЕДУМ WEGO.pdf
14 червня 2019 14:29
Платіжне_доручення.pdf
14 червня 2019 14:29
Скарга.pdf
14 червня 2019 14:29
Платіжне_доручення.pdf

Документи подані скаржником

01 серпня 2019 18:09
Скарга ТОВ Ледум 01.08.19.pdf

Документи Органу Оскарження

06 серпня 2019 15:24
від 05.08.2019 № 10614.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 Витратні матеріали для автоматичних дозаторів та забору зразків крові
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 391 064,70 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 910,65 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 липня 2019 14:04
Закінчення: 15 липня 2019 14:25
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8 measures.name.symbol
Витратні матеріали для автоматичних дозаторів та забору зразків крові
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, Київ
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Лаблайн" 387 414,50
UAH з ПДВ
387 414,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕМОМЕД" 391 043,00
UAH з ПДВ
391 043,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2019 10:38
Довідки переможець.pdf

Публічні документи

20 червня 2019 13:49
Установчі документи.pdf
20 червня 2019 13:49
Технічна частина.pdf
20 червня 2019 13:49
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Лаблайн"

ТОВ "ГЕМОМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Лаблайн"
#39856888
Переможець 387 414,50
UAH з ПДВ
22 липня 2019 16:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2019 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Лаблайн"
#39856888
387 414,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 18:00
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 15:41
ДУ 2 Лаблайн 407.pdf зміни до договору
14 лютого 2020 15:39
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:09
ДУ 1 Лаблайн 407.PDF зміни до договору
02 січня 2020 11:07
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 14:58
Договір укладений
29 серпня 2019 14:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 407/2019Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч.5.ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» суму договору збільшити на 20% - 76174,75 грн.
Номер договору про закупівлю: 407/2019Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 серпня 2019 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 463 589,25
UAH (в тому числі ПДВ 30 328,27 UAH)