Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти,молоді та спорту Старовижівської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40459942 |
Місцезнаходження: | 44401, Україна , Волинська обл., СТАРА ВИЖІВКА, площа Миру, буд.3 |
Контактна особа: |
Савич Олена Миколаївна 0334630238 rajvormk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2019 10:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2019 08:26 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2019 08:26 |
Початок аукціону: | 21 червня 2019 11:36 |
Очікувана вартість: | 235 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 178,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2019 10:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2019 10:12 |
ТД шкільні меблі 2019.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-05-000021 ● e5f55cd890c544648e3f0410bbfb831d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2020 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.03.2020 № 11-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 05.03.2020 № 11-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-06-04-000114-c від 04.06.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-11 16:13:03
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39160000-1 Шкільні меблі(Комплект меблів для початкової школи «Нової української школи»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-04-000114-с) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) Чому закупівля не передбачена річним планом закупівель на 2019 Замовника? 2) З яких причин істотні умови договору відрізняються від істотних умов тендерної пропозиції переможця, а саме: строк поставки у договорі зазначено 30.08.2019, тоді як, в тендерній пропозиції – 15.08.2019?
3) З яких підстав Вами не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконаний договір протягом трьох днів з дня його виконання?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Закуупівля UA-2019-06-04-000114-с була завершена 31.12.2019 року. Звіт про виконання договору оприлюднено на майданчику. Кошти на закупівлю були виділені з обласного бюджету, але в результаті допущеної помилки не були внесені в річний план закупівель на 2019 рік.
2020-05-06 11:40:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушено вимоги частини першої статті 4, частини п’ятої статті 7-1 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 червня 2019 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ЧИМРУК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ |
193 160,00
UAH з ПДВ
|
179 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ |
212 200,00
UAH з ПДВ
|
179 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" |
209 535,00
UAH з ПДВ
|
190 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ЧИМРУК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ #2687815196 |
Переможець |
179 400,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2019 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2020 11:19
|
Scan1.PDF | укладений |
06 травня 2020 11:18
|
Договір меблі.PDF | укладений |
15 липня 2019 16:29
|