Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:39160000-1 Шкільні меблі(Комплект меблів для початкової школи «Нової української школи»)
Очікувана вартість
235 600,00 UAH
UA-2019-06-04-000114-c 8f7c7aca40d944b3851ecdd071283cbc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савич Олена Миколаївна

0334630238 rajvormk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти,молоді та спорту Старовижівської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 40459942
Місцезнаходження: 44401, Україна , Волинська обл., СТАРА ВИЖІВКА, площа Миру, буд.3
Контактна особа: Савич Олена Миколаївна
0334630238
rajvormk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2019 10:14
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2019 08:26
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2019 08:26
Початок аукціону: 21 червня 2019 11:36
Очікувана вартість: 235 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 178,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


ДК 021:2015:39160000-1 Шкільні меблі(Комплект меблів для початкової школи «Нової української школи»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
305 шт.
ДК 021:2015:39160000-1 Шкільні меблі(Комплект меблів для початкової школи «Нової української школи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44401, Україна, Волинська область, СТАРОВИЖІВСЬКИЙ РАЙОН/СМТ СТАРА ВИЖІВКА, смт Стара Вижівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2019 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 10:12
ТД шкільні меблі 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-05-000021 ● e5f55cd890c544648e3f0410bbfb831d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 березня 2020 17:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
05.03.2020 № 11-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 05.03.2020 № 11-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-06-04-000114-c від 04.06.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-11 16:13:03

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39160000-1 Шкільні меблі(Комплект меблів для початкової школи «Нової української школи»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-04-000114-с) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) Чому закупівля не передбачена річним планом закупівель на 2019 Замовника? 2) З яких причин істотні умови договору відрізняються від істотних умов тендерної пропозиції переможця, а саме: строк поставки у договорі зазначено 30.08.2019, тоді як, в тендерній пропозиції – 15.08.2019?
3) З яких підстав Вами не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконаний договір протягом трьох днів з дня його виконання?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Закуупівля UA-2019-06-04-000114-с була завершена 31.12.2019 року. Звіт про виконання договору оприлюднено на майданчику. Кошти на закупівлю були виділені з обласного бюджету, але в результаті допущеної помилки не були внесені в річний план закупівель на 2019 рік.

2020-05-06 11:40:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушено вимоги частини першої статті 4, частини п’ятої статті 7-1 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2019 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЧИМРУК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 193 160,00
UAH з ПДВ
179 400,00
UAH з ПДВ
Документи
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ 212 200,00
UAH з ПДВ
179 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 209 535,00
UAH з ПДВ
190 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2019 21:03
Електронний підпис
01 липня 2019 21:02
Dovidka_19156357740390574147.pdf.p7s
01 липня 2019 21:02
Dovidka_19156357740390574147.pdf
21 червня 2019 12:27
Електронний підпис
21 червня 2019 12:22
Електронний підпис
20 червня 2019 00:33
Електронний підпис
20 червня 2019 00:31
Тендерна пропозиція.pdf
20 червня 2019 00:31
Порівняльна таблиця.pdf
20 червня 2019 00:31
Паспорт оригінал.pdf
20 червня 2019 00:31
Документація загальна.pdf
20 червня 2019 00:31
Ідентифікаціний номер.pdf

Публічні документи

18 червня 2019 15:33
15 Порівняльна таблиця.pdf
18 червня 2019 15:33
12 Проект договору.pdf
18 червня 2019 15:33
8 паспорт весь Матков.pdf
18 червня 2019 15:33
8 Контракт 2019.pdf
18 червня 2019 15:33
8 ІПН.pdf
18 червня 2019 15:33
7 З.К. Статуту.pdf
18 червня 2019 15:33
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 червня 2019 17:35
Електронний підпис
19 червня 2019 17:34
12-ГЛ_доставка.pdf
19 червня 2019 17:34
9-Договір Аншар 2019.pdf
19 червня 2019 17:34
4-Аналогічні договори.pdf
19 червня 2019 17:34
3-Довідка_працівники.pdf
19 червня 2019 17:34
15-Установчі документи.pdf
19 червня 2019 17:34
7-Лист_захист довкілля.pdf
19 червня 2019 17:34
10-Дилер_Компанія.pdf
19 червня 2019 17:34
18-Проект договору.pdf
19 червня 2019 17:34
1-Тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2019 17:34
8-Сертифікати К 2019.pdf
19 червня 2019 17:34
2-Довідка_мат-тех база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЧИМРУК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЧИМРУК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
#2687815196
Переможець 179 400,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 16:08

Документи

01 липня 2019 16:08
Електронний підпис
01 липня 2019 16:06
скан протокол 6-5.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2019 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЧИМРУК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
#2687815196
179 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2019 16:08
Електронний підпис
01 липня 2019 16:06
скан протокол 6-5.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 11:19
Scan1.PDF укладений
06 травня 2020 11:18
Договір меблі.PDF укладений
15 липня 2019 16:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 179 400,00
UAH