Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, виконання робіт по об’єкту "Відновлення гідрологічного режиму та санітарного стану р. Чаплинка на території Петриківської селищної ради Петриківського району Дніпропетровської області – капітальний ремонт" (ДК 021:2015: 45240000-1-Будівництво гідротехнічних об’єктів)
Очікувана вартість
34 617 085,00 UAH
UA-2019-06-03-003404-b 13d483c72ff8412a97636822ae611b3a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Анатоліївна Засікан

+380562464161
+380664057566
+380562464575
olena.zasikan1972@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38752461
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Лабораторна, 69
Контактна особа: Олена Анатоліївна Засікан
+380562464161,+380664057566,+380562464575
olena.zasikan1972@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2019 18:39
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 15:07
Очікувана вартість: 34 617 085,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 173 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 173000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, виконання робіт по об’єкту "Відновлення гідрологічного режиму та санітарного стану р. Чаплинка на території Петриківської селищної ради Петриківського району Дніпропетровської області – капітальний ремонт" (ДК 021:2015: 45240000-1-Будівництво гідротехнічних об’єктів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51800, Україна, Дніпропетровська область, смт Петриківка, р. Чаплинка на території Петриківської селищної ради Петриківського району Дніпропетровської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, виконання робіт по об’єкту "Відновлення гідрологічного режиму та санітарного стану р. Чаплинка на території Петриківської селищної ради Петриківського району Дніпропетровської області – капітальний ремонт" (ДК 021:2015: 45240000-1-Будівництво гідротехнічних об’єктів) Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2019 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 18:39
ТД _Чаплинка.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-04-000044 ● c9a3bc3114c84d9e8b2010caaa340734
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2019 15:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

01.11.2019 № 190

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2019 № 190

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

14 UA-2019-06-03-003404-b 03.06.2019 Департамент екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 38752461) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-12 17:49:44

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, виконання робіт по об’єкту «Відновлення гідрологічного режиму та санітарного стану р. Чаплинка на території Петриківської селищної ради Петриківського району Дніпропетровської області - капітальний ремонт (ДК 021:2015:45240000-1-Будівництво гідротехнічних об’єктів)» (ДК 021:2015:45240000-1-Будівництво гідротехнічних об’єктів)» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-06-03-003404-b) очікуваною вартістю 34 617 085,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
Згідно з пунктом 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Додаткова угода №2 від 18.07.2019 до Договору №35 на виконання робіт (капітального ремонту) від 18.07.2019 оприлюднена 23.07.2019, а Додаткова угода №3 від 30.08.2019 до цього ж Договору №35 на виконання робіт (капітального ремонту) від 18.07.2019 оприлюднена 04.09.2019, тобто кожна на 2 дні пізніше, ніж визначено частиною 1 статті 10 Закону?
Просимо пояснити, чому Замовником оприлюднені Додаткові угоди №2 від 18.07.2019 та №3 від 30.08.2019 з порушенням терміну, визначеного частиною 1 статті 10 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-15 14:38:03

Пояснення щодо оприлюднення додаткових угод

Додаткові угоди №2 від 18.07.2019 року та №3 від 30.08.2019 до договору від 18.07.2019 №35 оприлюднені на 2 дні пізніше у зв’язку із перевантаженням в роботі особи, відповідальної за проведення публічних закупівель, що технічно спричинило порушення строку публікації в системі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку. У межах проведення Східним офісом Держаудитслужби, згідно рішення від 01.11.2019 № 190, моніторингу закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, виконання робіт по об’єкту “Відновлення гідрологічного режиму та санітарного стану р. Чаплинка на території Петриківської селищної ради Петриківського району Дніпропетровської області – капітальний ремонт” (ДК 021:2015: 45240000-1-Будівництво гідротехнічних об’єктів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель PROZORRO за номером UA-2019-06-03-003404-b), згідно звернення Громадської організації “Платформа Громадський Контроль” від 23.10.2019 департамент надає заперечення. 1. Так, висновком Східного офісу Держаудитслужби встановлено, що Додаткова угода №2 від 18.07.2019 до Договору №35 на виконання робіт (капітального ремонту) від 18.07.2019 оприлюднена 23.07.2019, а Додаткова угода №3 від 30.08.2019 до цього ж Договору №35 на виконання робіт (капітального ремонту) від 18.07.2019 оприлюднена 04.09.2019, тобто кожна на 2 дні пізніше за визначений термін, чим порушено вимоги абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону. Департамент не погоджується із зазначеними висновками з огляду на наступне: По-перше, у проекті договору, який опубліковано разом з тендерною документацією, встановлено строк виконання робіт до 20.12.2019. Разом з тим, пунктом 4.4 тендерної документації визначено строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт), а саме: “До 20 грудня 2020 року, у разі своєчасного фінансування, з урахуванням та в межах затверджених річних обсягів”. У зв’язку з виявленою не відповідністю умов проекту договору до тендерної документації прийнято рішення про внесення змін до останнього, була укладена додаткова угода від 18.07.2019 року №2 до договору від 18.07.2019 №35. Суттєві умови договору не були змінені. Додаткова угода №2 від 18.07.2019 до Договору №35, яка оприлюднена 23.07.2019, враховуючи вихідні дні, оприлюднена на один день пізніше, а не на 2 дні пізніше за визначений термін, як визначено у висновку. Виходячи з поняття відповідно до статті 251 Цивільного кодексу України – це певний період у часі зі спливом якого пов’язана дія чи подія, що має юридичне значення. При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. З огляду на викладене для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення. По-друге, на підставі розпорядження голови облдержадміністрації від 28.12.2018 № Р-808/0/3-18 “Про розподіл коштів обласного бюджету, передбачених на здійснення природоохоронних заходів у 2019 році” (зі змінами від 29.08. 2019 №Р-481/0/3-19) підписано другу додаткову угоду. Суттєві умови договору не були змінені, однак сума фінансування у 2019 році зменшена, а у 2020 році збільшена, про що було повідомлено підрядну організацію ТОВ “Комунальник” листом від 27.08.2019 за № 3-5216/261-19. Додаткова угода №3 від 30.08.2019 до Договору №35 від 18.07.2019 оприлюднена 04.09.2019. Виходячи знову таки з поняття терміну та порядку його обчислення відповідно до норм Цивільного кодексу України додаткова угода №3 від 30.08.2019 до Договору №35 від 18.07.2019, оприлюднена на один день пізніше, а не на 2, як визначено у висновку. Все це призвело до порушення термінів оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу. Дане зауваження взято до уваги та винесено попередження про подальше недопущення помилок. 2. Висновок Східного офісу Держаудитслужби. Відповідно до вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” зі змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – наказ № 490), формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Формою наказу № 490 “Повідомлення про намір укласти договір” передбачено заповнення пункту №11 “Джерело фінансування закупівлі”. Проведеним аналізом встановлено, що формою “Повідомлення про намір укласти договір”, яке Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель 01.07.2019, відсутня обов’язкова інформація щодо джерел фінансування закупівлі. Отже, інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель, не відповідає вимогам абзацу першого пункту другого наказу №490 в частині внесення наявної інформації у поля, обов’язкові для заповнення, а саме “Джерело фінансування закупівлі” у формі “Повідомлення про намір укласти договір” Заперечення: Департамент розмістив оголошення на проведення відкритих торгів на вищезазначений об’єкт 03 червня 2019 року на майданчику https://my.zakupki.prom.ua/ відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до наказу Мінекономрозвитку від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490” (далі – Наказ) державні замовники мають заповнювати поле “джерело фінансування”, але технічну можливість заповнювати поле “джерело фінансування” державні замовники отримали лише з 1 листопада 2019 року під час створення річного плану. Тобто, на той час в електронній системі закупівель не було технічної можливості оголосити закупівлю за формою оголошення, затвердженою вищезазначеним Наказом. Поле “Джерело фінансування” в системі з’явилось лише з 1 листопада 2019 року. На даний час в усі інші форми інформація про джерело фінансування буде підтягуватися автоматично через зв'язку план-тендер, при створенні закупівлі. Тому, форма “Повідомлення про намір укласти договір” відповідно до Наказу заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 3. Висновок Східного офісу Держаудитслужби. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Заперечення: Згідно п. 19 ч. 1 ст. 4 КАС України індивідуальний акт - акт (рішення) суб`єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк. Оскільки висновок за результатами проведеного моніторингу публічних закупівель встановлює для департамента певні обов`язки, такий висновок є актом індивідуальної дії, що приймається Держаудитслужбою в межах наданих їй повноважень та на виконання покладених на неї завдань. Тому має бути перевірений судом на відповідність п. п. 1, 3 ч. 2 ст. 2 КАС України. Відповідно до п. п. 1, 3 ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії). Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Разом з тим, суд зазначає, що можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити підконтрольній установі для усунення порушень. Висновком від 21.11.2019 р. Східним офісом Держаудитслужби зобов`язано департамент здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Висновком від 21.11.2019 р Східним офісом Держаудитслужби департамент зобов`язано здійснити заходів щодо усунення виявлених порушень. Проте не конкретизовано яких саме заходів має вжити департамент, відтак такий висновок є неконкретизованим, не містить чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. Його зміст фактично зводиться до спонукання департамента самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень.

2019-11-28 17:32:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто

Порушення не усунуто.

2019-12-23 13:22:18

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" 32 998 587,60
UAH з ПДВ
32 998 587,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будмакс-Компані" 33 522 339,60
UAH з ПДВ
33 522 339,60
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"

ТОВ "Будмакс-Компані"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"
#39068134
Переможець 32 998 587,60
UAH з ПДВ
01 липня 2019 16:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" #39068134

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

01 липня 2019 16:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2019 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"
#39068134
32 998 587,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2019 16:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 11:02
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:29
35.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 12:21
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2019 13:07
ДУ_р. Чаплинка Петриківський р-н.pdf зміни до договору
04 вересня 2019 13:06
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2019 18:59
ДУ 2 Чаплинка.PDF зміни до договору
23 липня 2019 18:57
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2019 18:08
ДУ №1 Чаплинка.pdf зміни до договору
18 липня 2019 18:08
Електронний підпис укладений
18 липня 2019 17:58
Договір Чаплинка.pdf укладений
18 липня 2019 17:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 348 592,40
UAH (в тому числі ПДВ 224 765,40 UAH)
Причини розірвання договору: Закінчення стоку дії договору про закупівлю