Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
672 000,00 UAH
UA-2019-06-03-002795-b 0e53ec8d1379408eba7534c251d32099
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Василівна Білик

+380473631873 kanivkamvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04591647
Місцезнаходження: 19000, Україна , Черкаська обл., м. Канів, вул. Шевченка, буд. 49
Контактна особа: Олена Василівна Білик
+380473631873
kanivkamvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування

Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, - переговорна процедура закупівлі застосовується, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників. ВІДДІЛОМ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ було двічі проведено процедуру відкриті торги по предмету: код ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (Електрична енергія), проте на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій, що відображається в оголошеннях UA-2019-04-23-003467-b, UA-2019-05-11-001538-a. Оскільки потреба у закупівлі залишається, як виняток необхідно провести переговорну процедуру закупівлі відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2019 16:34
Оскарження наміру укласти договір: 09 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
320000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19000, Україна, Черкаська область, м. Канів, межа балансової належності електроустановок замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

03 червня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ"
#42474208
Переможець 672 000,00
UAH з ПДВ
03 червня 2019 16:34

Документи

03 червня 2019 16:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2019 16:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ"
#42474208
672 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2019 16:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 09:47
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 11:23
IMG_0001.pdf зміни до договору
25 березня 2020 11:17
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2020 09:42
Дод.угода №4 до старого договора по Електроенергії.pdf зміни до договору
07 лютого 2020 09:41
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 12:56
IMG_0001.pdf зміни до договору
21 січня 2020 12:54
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:46
Додаткова угода № 2.BMP зміни до договору
28 грудня 2019 13:44
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2019 17:36
Додаткова угода № 1.BMP зміни до договору
21 листопада 2019 17:35
Електронний підпис укладений
10 червня 2019 23:15
Зiскановане_20190610.png укладений
10 червня 2019 23:14
Зiскановане_20190610_(2).png укладений
10 червня 2019 23:14
Зiскановане_20190610_(3).png укладений
10 червня 2019 23:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: № 71101000065/178
Договір:
Номер додаткової угоди: № 71101000065/178/ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: № 71101000065/178
Договір:
Номер додаткової угоди: № 71101000065/178/ДУ № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Кількість товару за додатковою угодою складає - 49714 кВт.год Сума додаткової угоди складає 104 399,40 з ПДВ
Номер договору про закупівлю: № 71101000065/178
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: № 71101000065/178
Договір:
Номер додаткової угоди: № 71101000065/178/ДУ № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: № 71101000065/178
Договір:
Номер додаткової угоди: № 71101000065/178/ДУ № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 592 657,80
UAH (в тому числі ПДВ 98 776,30 UAH)