Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини вбудованих приміщень по вул. Стуса Василя, 3 в м. Мукачево" ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
1 091 897,00 UAH
UA-2019-06-03-002009-b c36d6fd4912f4f7c831b347eeddd28af
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Tetyana Tyahur

+380950876387 tatiana1.tiagur@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Мукачева"
Код ЄДРПОУ: 40390032
Вебсайт: https://www.cpmsd-mukachevo.com
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 29
Контактна особа: Tetyana Tyahur
+380950876387
tatiana1.tiagur@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2019 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2019 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2019 14:00
Початок аукціону: 13 червня 2019 15:04
Очікувана вартість: 1 091 897,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 918,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини вбудованих приміщень по вул. Стуса Василя, 3 в м. Мукачево" ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, вул. Стуса Василя,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання (устаткування), роботи у розмірі не більше 30% від вартості обсягу робіт за Договором строком на 30 календарних днів. Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, та на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2019 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 14:49
Додаток 1.doc
03 червня 2019 14:49
Додаток 2.docx
03 червня 2019 14:49
Додаток 3.docx
03 червня 2019 14:49
Додаток 4 ПРОЕКТ Договір.docx
03 червня 2019 14:49
Додаток 5.docx
03 червня 2019 14:49
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-03-002009-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КАЧАЄВ ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:3659701174
Дата подання: 26 червня 2019 15:56
Безпідставне визначення переможця закупівлі ФОП Мартинюка Тараса Миколайовича, пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації.
Фізична особа-підприємець Качаєв Володимир Михайлович відповідно до пункту дванадцятого Розділу ІІ. Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі Наказу № 10 ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. звертається з Вимогою скасувати рішення про визнання ФОП Мартинюк Тараса Миколайовича код 3388104891 переможцем у закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт частини вбудованих приміщень по вул. Стуса Василя, 3 в м. Мукачево» згідно оголошення № UA-2019-06-03-002009-b та відхилити пропозицію вказаного учасника, з огляду на наступне.
Замовником не було забезпечено належного розгляду пропозиції ФОП Мартинюк Тараса Миколайовича, оскільки в поданій ними пропозиції відсутні документи, що вимагались Замовником.
Зокрема, Учасником, ФОП Мартинюком Тарасом Миколайовичем, не подано інформацію, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, що передбачалось п.2.3.2 Тендерної документації. Зазначена інформація, викладена в Додатку 1 та містить 302 найменування робіт та витрат, а також передбачає погодження Учасника: «З умовами технічного завдання ознайомлені, з вимогами до постачання погоджуємось». Жоден документ Учасника за своїм змістом не відповідає в повному обсязі вимогам, встановленим документацією, а саме Додатку 1 Тендерної документації (навіть не беручи в розрахунок відповідності за своєю формою та/ або назвою).
Одночасно зазначаю, що Учасником, ФОП Мартинюком Тарасом Миколайовичем, не забезпечено вимоги п.3.1.3 Тендерної документації, а саме: «Усі сторінки пропозиції, які безпосередньо готуються Учасником та містять інформацію, повинні містити підпис уповноваженої (посадової) особи та відбитки печатки».
Також, в порушення п.3.2.6 Тендерної документації, Учасником, ФОП Мартинюком Тарасом Миколайовичем, розміщений проект договору підряду з додатками до нього, які не заповнені.
Виходячи з викладеного, Замовником безпідставно акцептовано пропозицію Учасника ФОП Мартинюка Тараса Миколайовича, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації (подано не повний пакет документів, що вимагався тендерною документацією та порушено вимоги щодо оформлення).
Прошу скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт частини вбудованих приміщень по вул. Стуса Василя, 3 в м. Мукачево» згідно оголошення № UA-2019-06-03-002009-b Учасника ФОП Мартинюк Тараса Миколайовича.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 червня 2019 16:28
Вимога ФОП Качаєв Володимир Михайлович, що надійшла 26 червня 2019 року о 15:56 уважно розглянута.
З порушених у ній питань повідомляємо:
В документації про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету № 57 від 03.06.2019 рокe, (далі – Документація) значиться:
1) «Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення екранної форми в Системі та завантаження в Систему в електронному вигляді наступних документів:
3.2.3) інформацією та документами, що підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку 1 »
Відповідно до вимог Документації Учасником ФОП Мартинюк Т.М. надано інформацію та документи, що підтверджують відповідність пропозиції учасника вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку 1, а саме: зведений кошторисний розрахунок , підсумкову відомість ресурсів, локальні кошториси.
При поданні пропозиції Учасником ФОП Мартинюк Т.М. допущено формальні несуттєві помилки, які передбачені п. 3.3 Документації, та не впливають на зміст пропозиції та не погіршують технічні характеристики предмету закупівлі, а саме:
- «не завірення окремої сторінки (сторінок) документа підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів» :
Документи, в яких відсутні на кожній сторінці підпис та відбитки печатки сформовані з використанням програмного комплексу АВК - 5, кожен з яких підписаний Учасником та завірений печаткою;
- «зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника»:
Учасником надано документи окремими файлами, які містять інформацію не зазначену в проекті договору (підписаний та завірений Учасником), а саме: договірна ціна, графік виконання будівельних робіт.
У зв’язку з викладеним вище, рішення Замовника, щодо визначення переможцем ФОП Мартинюк Т. М., ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-03-002009-b за предметом закупівлі: " Капітальний ремонт частини вбудованих приміщень по вул. Стуса Василя, 3 в м. Мукачево" ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, деталізований CPV код – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, код національного класифікатора України ДК 021:2015 – 45000000-7 “Будівельні роботи та поточний ремонт”, оформлене протоколом засідання тендерного комітету № 68 від 24.06.2019 є правомірним і не суперечить вимогам документації про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету № 57 від 03.06.2019 року.
З повагою, тендерний комітет.

Документи подані скаржником

26 червня 2019 15:56
Вимога Мартинюк.docx

Документи

27 червня 2019 16:28
1.jpeg
27 червня 2019 16:28
2.jpeg
27 червня 2019 16:28
3.jpeg
27 червня 2019 16:28
4.jpeg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2019 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРДЖІ КОНСТРАКШН" 990 173,50
UAH з ПДВ
849 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАРТИНЮК ТАРАС МИКОЛАЙОВИЧ 994 121,00
UAH з ПДВ
849 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАЧАЄВ ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ " 1 019 841,00
UAH з ПДВ
850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "П.К. ПЛЮС М." 1 030 561,58
UAH з ПДВ
890 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2019 13:27
Електронний підпис
12 червня 2019 13:11
Дод 3. Договір № 182П.pdf
12 червня 2019 13:11
Дод 3. Договір № 185К.pdf
12 червня 2019 13:11
Додаток 2. Пропозиція .pdf
12 червня 2019 12:37
Додаток 1.pdf
12 червня 2019 12:37
ТД 3.2.1. Ліцензія.pdf
12 червня 2019 12:37
Захист довкілля.pdf
12 червня 2019 12:37
Додаток 2. Пропозиція .pdf
12 червня 2019 12:37
Відсутність санкцій.pdf
12 червня 2019 12:37
3.2.5. Статут ЕК 2019.pdf
12 червня 2019 12:37
3.2.5. Протокол №1 2019.pdf
12 червня 2019 12:37
3.2.5. Довіріність.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ССР.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ОС_2-1.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ОПР.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ИВРЛС_2-1-7.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ИВРЛС_2-1-6.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ИВРЛС_2-1-5.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ИВР.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
12 червня 2019 12:37
10_ДЦ_ВОБ.pdf

Публічні документи

23 червня 2019 15:41
Пояснювальна записка.pdf
23 червня 2019 15:27
ЛК 2-1-3 на опалення.pdf
23 червня 2019 15:27
ЛК 2-1-5 на водопровід.pdf
23 червня 2019 15:27
ЛК 2-1-6 на каналізацію.pdf
23 червня 2019 15:27
ЛК 2-1-4 на вентиляцію.pdf
23 червня 2019 15:25
Зведений кошторис.pdf
23 червня 2019 15:25
Пояснювальна записка.pdf
23 червня 2019 15:25
Договірна ціна.pdf
23 червня 2019 15:24
Лист-роз'яснення.pdf
23 червня 2019 15:24
Кошторисний прибуток.pdf
12 червня 2019 10:41
Об'єктний кошторис.pdf
12 червня 2019 10:41
Договірна ціна.pdf
12 червня 2019 10:41
Зведений кошторис.pdf
12 червня 2019 10:41
Паспортні дані.pdf
12 червня 2019 10:41
Пропозиція.pdf
12 червня 2019 10:41
Договір 1-2 від 01.02.17.pdf
12 червня 2019 10:41
Договір 8-1 від 03.08.17.pdf
12 червня 2019 10:41
Договір 2-2-2 від 22.02.18.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 13:54
Гарантійний лист.pdf
12 червня 2019 13:54
Цінова пропозиція.pdf
12 червня 2019 13:41
Графік.pdf
12 червня 2019 13:20
Проект договору.pdf
12 червня 2019 13:18
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
12 червня 2019 13:18
Паспорт.pdf
12 червня 2019 13:18
Витяг з реєстру ЄП.pdf
12 червня 2019 13:18
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

11 червня 2019 09:25
Електронний підпис
10 червня 2019 12:03
Розрахунок прибуток.pdf
10 червня 2019 12:03
Локальний кошторис 2-1-7.pdf
10 червня 2019 12:03
Локальний кошторис 2-1-6.pdf
10 червня 2019 12:03
Локальний кошторис 2-1-5.pdf
10 червня 2019 12:03
Локальний кошторис 2-1-4.pdf
10 червня 2019 12:03
Локальний кошторис 2-1-3.pdf
10 червня 2019 12:03
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
10 червня 2019 12:03
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
10 червня 2019 12:03
Загальновироб.витрати.pdf
10 червня 2019 12:03
0806_СТУСА_РОЗРАХУНОК_ЗВ.rtf
10 червня 2019 12:03
0806_СТУСА_ПОЯСНЮВАЛ_НЯ.rtf
10 червня 2019 12:03
0806_СТУСА_ДОГОВIРНА_ЦIНА.rtf
10 червня 2019 12:03
35.imd
10 червня 2019 12:03
3.2.6 Проект договору.pdf
10 червня 2019 12:03
3.2.5.4 Статут — копия.pdf
10 червня 2019 12:03
3.2.5 Довіреність.pdf
10 червня 2019 12:03
3.2.4.1Цінова пропозиція.pdf
10 червня 2019 12:03
3.2.3 Додаток 1.pdf
10 червня 2019 12:03
3.2.1.Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРДЖІ КОНСТРАКШН"

ФОП МАРТИНЮК ТАРАС МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП "КАЧАЄВ ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ "

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "П.К. ПЛЮС М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНЕРДЖІ КОНСТРАКШН"
#42013184
Відхилено 849 500,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 16:33
ФОП МАРТИНЮК ТАРАС МИКОЛАЙОВИЧ
#3388104891
Переможець 849 900,00
UAH з ПДВ
24 червня 2019 16:58

Документи

20 червня 2019 16:32
Електронний підпис
20 червня 2019 16:31
5.jpeg
20 червня 2019 16:31
4.jpeg
20 червня 2019 16:31
3.jpeg
20 червня 2019 16:31
2.jpeg
20 червня 2019 16:31
1.jpeg

Документи

24 червня 2019 16:58
Електронний підпис
24 червня 2019 16:55
протокол № 68.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2019 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МАРТИНЮК ТАРАС МИКОЛАЙОВИЧ
#3388104891
849 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 червня 2019 16:58
Електронний підпис
24 червня 2019 16:55
протокол № 68.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 10:12
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2019 16:30
дод. угода 101.jpeg зміни до договору
26 вересня 2019 16:28
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2019 12:55
Додаткова угода.docx зміни до договору
30 серпня 2019 12:52
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 15:47
12.jpeg укладений
03 липня 2019 15:46
9.jpeg укладений
03 липня 2019 15:46
1.jpeg укладений
03 липня 2019 15:46
13.jpeg укладений
03 липня 2019 15:46
11.jpeg укладений
03 липня 2019 15:46
дод 2.jpeg укладений
03 липня 2019 15:46
3.jpeg укладений
03 липня 2019 15:46
дод1.jpeg укладений
03 липня 2019 15:45
7.jpeg укладений
03 липня 2019 15:45
2.jpeg укладений
03 липня 2019 15:45
6.jpeg укладений
03 липня 2019 15:45
10.jpeg укладений
03 липня 2019 15:45
5.jpeg укладений
03 липня 2019 15:45
8.jpeg укладений
03 липня 2019 15:45
4.jpeg укладений
03 липня 2019 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для його виконання, за умови незмінної вартості робіт відповідно до Протоколу погодження виконання ремонтно-будівельних робіт та включення їх фізичних обсягів у кошторисну документацію по об’єкту "Капітальний ремонт частини вбудованих приміщень по вул. Стуса Василя, 3 в м. Мукачево", від 23.08.2019 №1.
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 101/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внаслідок технічної помилки в систему завантажено додаткову угоду в форматі Word , а не відсканований варіант. Через що додатково завантажуємо відсканований варіант угоди
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 101/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2019 — 31 серпня 2019
Сума оплати за договором: 849 900,00
UAH