Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт частини вбудованих приміщень по вул. Стуса Василя, 3 в м. Мукачево" ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
1 091 897,00 UAH
UA-2019-06-03-002009-b ● c36d6fd4912f4f7c831b347eeddd28af
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Мукачева" |
Код ЄДРПОУ: | 40390032 |
Вебсайт: | https://www.cpmsd-mukachevo.com |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 29 |
Контактна особа: |
Tetyana Tyahur +380950876387 tatiana1.tiagur@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2019 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2019 15:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 13 червня 2019 15:04 |
Очікувана вартість: | 1 091 897,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 918,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини вбудованих приміщень по вул. Стуса Василя, 3 в м. Мукачево" ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, вул. Стуса Василя,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання (устаткування), роботи у розмірі не більше 30% від вартості обсягу робіт за Договором строком на 30 календарних днів. | Аванс | 7 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, та на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2019 14:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2019 14:49 |
Додаток 1.doc | |
03 червня 2019 14:49 |
Додаток 2.docx | |
03 червня 2019 14:49 |
Додаток 3.docx | |
03 червня 2019 14:49 |
Додаток 4 ПРОЕКТ Договір.docx | |
03 червня 2019 14:49 |
Додаток 5.docx | |
03 червня 2019 14:49 |
Документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-03-002009-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КАЧАЄВ ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ
", Код ЄДРПОУ:3659701174
Дата подання: 26 червня 2019 15:56
Безпідставне визначення переможця закупівлі ФОП Мартинюка Тараса Миколайовича, пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації.
Фізична особа-підприємець Качаєв Володимир Михайлович відповідно до пункту дванадцятого Розділу ІІ. Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі Наказу № 10 ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. звертається з Вимогою скасувати рішення про визнання ФОП Мартинюк Тараса Миколайовича код 3388104891 переможцем у закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт частини вбудованих приміщень по вул. Стуса Василя, 3 в м. Мукачево» згідно оголошення № UA-2019-06-03-002009-b та відхилити пропозицію вказаного учасника, з огляду на наступне.
Замовником не було забезпечено належного розгляду пропозиції ФОП Мартинюк Тараса Миколайовича, оскільки в поданій ними пропозиції відсутні документи, що вимагались Замовником.
Зокрема, Учасником, ФОП Мартинюком Тарасом Миколайовичем, не подано інформацію, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, що передбачалось п.2.3.2 Тендерної документації. Зазначена інформація, викладена в Додатку 1 та містить 302 найменування робіт та витрат, а також передбачає погодження Учасника: «З умовами технічного завдання ознайомлені, з вимогами до постачання погоджуємось». Жоден документ Учасника за своїм змістом не відповідає в повному обсязі вимогам, встановленим документацією, а саме Додатку 1 Тендерної документації (навіть не беручи в розрахунок відповідності за своєю формою та/ або назвою).
Одночасно зазначаю, що Учасником, ФОП Мартинюком Тарасом Миколайовичем, не забезпечено вимоги п.3.1.3 Тендерної документації, а саме: «Усі сторінки пропозиції, які безпосередньо готуються Учасником та містять інформацію, повинні містити підпис уповноваженої (посадової) особи та відбитки печатки».
Також, в порушення п.3.2.6 Тендерної документації, Учасником, ФОП Мартинюком Тарасом Миколайовичем, розміщений проект договору підряду з додатками до нього, які не заповнені.
Виходячи з викладеного, Замовником безпідставно акцептовано пропозицію Учасника ФОП Мартинюка Тараса Миколайовича, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації (подано не повний пакет документів, що вимагався тендерною документацією та порушено вимоги щодо оформлення).
Прошу скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт частини вбудованих приміщень по вул. Стуса Василя, 3 в м. Мукачево» згідно оголошення № UA-2019-06-03-002009-b Учасника ФОП Мартинюк Тараса Миколайовича.
Розгорнути
Згорнути
Замовником не було забезпечено належного розгляду пропозиції ФОП Мартинюк Тараса Миколайовича, оскільки в поданій ними пропозиції відсутні документи, що вимагались Замовником.
Зокрема, Учасником, ФОП Мартинюком Тарасом Миколайовичем, не подано інформацію, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, що передбачалось п.2.3.2 Тендерної документації. Зазначена інформація, викладена в Додатку 1 та містить 302 найменування робіт та витрат, а також передбачає погодження Учасника: «З умовами технічного завдання ознайомлені, з вимогами до постачання погоджуємось». Жоден документ Учасника за своїм змістом не відповідає в повному обсязі вимогам, встановленим документацією, а саме Додатку 1 Тендерної документації (навіть не беручи в розрахунок відповідності за своєю формою та/ або назвою).
Одночасно зазначаю, що Учасником, ФОП Мартинюком Тарасом Миколайовичем, не забезпечено вимоги п.3.1.3 Тендерної документації, а саме: «Усі сторінки пропозиції, які безпосередньо готуються Учасником та містять інформацію, повинні містити підпис уповноваженої (посадової) особи та відбитки печатки».
Також, в порушення п.3.2.6 Тендерної документації, Учасником, ФОП Мартинюком Тарасом Миколайовичем, розміщений проект договору підряду з додатками до нього, які не заповнені.
Виходячи з викладеного, Замовником безпідставно акцептовано пропозицію Учасника ФОП Мартинюка Тараса Миколайовича, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації (подано не повний пакет документів, що вимагався тендерною документацією та порушено вимоги щодо оформлення).
Прошу скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт частини вбудованих приміщень по вул. Стуса Василя, 3 в м. Мукачево» згідно оголошення № UA-2019-06-03-002009-b Учасника ФОП Мартинюк Тараса Миколайовича.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 червня 2019 16:28
Вимога ФОП Качаєв Володимир Михайлович, що надійшла 26 червня 2019 року о 15:56 уважно розглянута.
З порушених у ній питань повідомляємо:
В документації про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету № 57 від 03.06.2019 рокe, (далі – Документація) значиться:
1) «Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення екранної форми в Системі та завантаження в Систему в електронному вигляді наступних документів:
3.2.3) інформацією та документами, що підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку 1 »
Відповідно до вимог Документації Учасником ФОП Мартинюк Т.М. надано інформацію та документи, що підтверджують відповідність пропозиції учасника вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку 1, а саме: зведений кошторисний розрахунок , підсумкову відомість ресурсів, локальні кошториси.
При поданні пропозиції Учасником ФОП Мартинюк Т.М. допущено формальні несуттєві помилки, які передбачені п. 3.3 Документації, та не впливають на зміст пропозиції та не погіршують технічні характеристики предмету закупівлі, а саме:
- «не завірення окремої сторінки (сторінок) документа підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів» :
Документи, в яких відсутні на кожній сторінці підпис та відбитки печатки сформовані з використанням програмного комплексу АВК - 5, кожен з яких підписаний Учасником та завірений печаткою;
- «зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника»:
Учасником надано документи окремими файлами, які містять інформацію не зазначену в проекті договору (підписаний та завірений Учасником), а саме: договірна ціна, графік виконання будівельних робіт.
У зв’язку з викладеним вище, рішення Замовника, щодо визначення переможцем ФОП Мартинюк Т. М., ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-03-002009-b за предметом закупівлі: " Капітальний ремонт частини вбудованих приміщень по вул. Стуса Василя, 3 в м. Мукачево" ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, деталізований CPV код – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, код національного класифікатора України ДК 021:2015 – 45000000-7 “Будівельні роботи та поточний ремонт”, оформлене протоколом засідання тендерного комітету № 68 від 24.06.2019 є правомірним і не суперечить вимогам документації про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету № 57 від 03.06.2019 року.
З повагою, тендерний комітет.
З порушених у ній питань повідомляємо:
В документації про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету № 57 від 03.06.2019 рокe, (далі – Документація) значиться:
1) «Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення екранної форми в Системі та завантаження в Систему в електронному вигляді наступних документів:
3.2.3) інформацією та документами, що підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку 1 »
Відповідно до вимог Документації Учасником ФОП Мартинюк Т.М. надано інформацію та документи, що підтверджують відповідність пропозиції учасника вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку 1, а саме: зведений кошторисний розрахунок , підсумкову відомість ресурсів, локальні кошториси.
При поданні пропозиції Учасником ФОП Мартинюк Т.М. допущено формальні несуттєві помилки, які передбачені п. 3.3 Документації, та не впливають на зміст пропозиції та не погіршують технічні характеристики предмету закупівлі, а саме:
- «не завірення окремої сторінки (сторінок) документа підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів» :
Документи, в яких відсутні на кожній сторінці підпис та відбитки печатки сформовані з використанням програмного комплексу АВК - 5, кожен з яких підписаний Учасником та завірений печаткою;
- «зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника»:
Учасником надано документи окремими файлами, які містять інформацію не зазначену в проекті договору (підписаний та завірений Учасником), а саме: договірна ціна, графік виконання будівельних робіт.
У зв’язку з викладеним вище, рішення Замовника, щодо визначення переможцем ФОП Мартинюк Т. М., ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-03-002009-b за предметом закупівлі: " Капітальний ремонт частини вбудованих приміщень по вул. Стуса Василя, 3 в м. Мукачево" ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, деталізований CPV код – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, код національного класифікатора України ДК 021:2015 – 45000000-7 “Будівельні роботи та поточний ремонт”, оформлене протоколом засідання тендерного комітету № 68 від 24.06.2019 є правомірним і не суперечить вимогам документації про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету № 57 від 03.06.2019 року.
З повагою, тендерний комітет.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 червня 2019 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРДЖІ КОНСТРАКШН" |
990 173,50
UAH з ПДВ
|
849 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП МАРТИНЮК ТАРАС МИКОЛАЙОВИЧ |
994 121,00
UAH з ПДВ
|
849 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАЧАЄВ ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ " |
1 019 841,00
UAH з ПДВ
|
850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "П.К. ПЛЮС М." |
1 030 561,58
UAH з ПДВ
|
890 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРДЖІ КОНСТРАКШН" #42013184 |
Відхилено |
849 500,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2019 16:33
|
ФОП МАРТИНЮК ТАРАС МИКОЛАЙОВИЧ #3388104891 |
Переможець |
849 900,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2019 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2019 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2019 16:30
|
дод. угода 101.jpeg | зміни до договору |
26 вересня 2019 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2019 12:55
|
Додаткова угода.docx | зміни до договору |
30 серпня 2019 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2019 15:47
|
12.jpeg | укладений |
03 липня 2019 15:46
|
9.jpeg | укладений |
03 липня 2019 15:46
|
1.jpeg | укладений |
03 липня 2019 15:46
|
13.jpeg | укладений |
03 липня 2019 15:46
|
11.jpeg | укладений |
03 липня 2019 15:46
|
дод 2.jpeg | укладений |
03 липня 2019 15:46
|
3.jpeg | укладений |
03 липня 2019 15:46
|
дод1.jpeg | укладений |
03 липня 2019 15:45
|
7.jpeg | укладений |
03 липня 2019 15:45
|
2.jpeg | укладений |
03 липня 2019 15:45
|
6.jpeg | укладений |
03 липня 2019 15:45
|
10.jpeg | укладений |
03 липня 2019 15:45
|
5.jpeg | укладений |
03 липня 2019 15:45
|
8.jpeg | укладений |
03 липня 2019 15:45
|
4.jpeg | укладений |
03 липня 2019 15:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для його виконання, за умови незмінної вартості робіт відповідно до Протоколу погодження виконання ремонтно-будівельних робіт та включення їх фізичних обсягів у кошторисну документацію по об’єкту "Капітальний ремонт частини вбудованих приміщень по вул. Стуса Василя, 3 в м. Мукачево", від 23.08.2019 №1. |
Номер договору про закупівлю: | 101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 101/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внаслідок технічної помилки в систему завантажено додаткову угоду в форматі Word , а не відсканований варіант. Через що додатково завантажуємо відсканований варіант угоди |
Номер договору про закупівлю: | 101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 101/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |