Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 33770000-8 – Папір санітарно-гігієнічного призначення (підгузки для дорослих, прокладки урологічні жіночі)
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2019-06-03-001180-b ● dd8a6fb5d97b450db49bd04085f82491
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 05425307 |
Місцезнаходження: | 61177, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Ігоря Муратова, буд. 7 |
Контактна особа: |
Валентина Тіщенко +380573721173 pansionat007@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2019 12:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2019 16:00 |
Очікувана вартість: | 199 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
745 упаковка
Підгузки для дорослих, прокладки урологічні жіночі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61177, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Ігоря Муратова, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2019 12:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2019 12:17 |
ДПЗ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вимога
Дата подання: 04 червня 2019 10:29
Дата відповіді: 05 червня 2019 13:09
Доброго дня.
Вимога "копію ліцензії на оптову, роздрібну торгівлю лікарськими засобами;" не є зрозумілою, так як предметом закупівлі є вироби медичного призначення, а не лікарські засоби.
Дякуємо.
Відповідь: Надання ліцензії не є обов’язковим
вимога зразки
Дата подання: 04 червня 2019 10:37
Дата відповіді: 05 червня 2019 13:08
Доброго дня.
Вимога "Учасник який проходить кваліфікацію в 2-денний термін після оприлюднення відповідної інформації повинен надати зразки запропонованого товару замовнику, які повністю повинні відповідати якісним вимогам до предмету закупівлі. Якщо поставлений товар не буде відповідати наданим зразкам, він буде повернутий Постачальнику, про що буде складено протокол»
Діючим законодавством не передбачено можливість встановлення вимоги про надання зразків продукції, що пропонується до постачання, та можливості проведення дослідження таких зразків.
Чи є у Вас акредитована лабораторія, яка буде проводити випробування зразків постачальника?
Недобросовісні замовники вносять вимогу з наданням зразків для подальшого маніпулювання результатами розгляду пропозицій учасників, з метою, щоб переміг потрібний Вам учасник. Тим більше, що вимогу «надання зразків» неодноразово засуджував, відміняв та визнавав незаконною АМКУ.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Вимога щодо зразків не стосується щодо її випробовування. Ми хочемо отримати зразки усієї продукції, яка пропонується учасником торгів задля того, щоб упевнитись, що буде постачатися саме та продукція, яка була вказана у ціновій пропозиції та що вона відповідає вимогам, вказаним у Додатку №1 Оголошення про допорогову закупівлю. Вимога про надання зразків запропонованої продукції запобігає можливості закупвлі фальсифікатів та продукції, яка відрізняється від тієї, яка була запропонована у ціновій пропозиції того чи іншого учасника.
Вимога щодо зразків не стосується щодо її випробовування. Ми хочемо отримати зразки усієї продукції, яка пропонується учасником торгів задля того, щоб упевнитись, що буде постачатися саме та продукція, яка була вказана у ціновій пропозиції та що вона відповідає вимогам, вказаним у Додатку №1 Оголошення про допорогову закупівлю. Вимога про надання зразків запропонованої продукції запобігає можливості закупвлі фальсифікатів та продукції, яка відрізняється від тієї, яка була запропонована у ціновій пропозиції того чи іншого учасника.
штук в упаковці
Дата подання: 04 червня 2019 10:43
Дата відповіді: 05 червня 2019 13:09
Доброго дня! Якщо в Ваших вимогах (в упаковці повинно бути не менше ніж 12шт. уп. 120), (всього 12(шт/уп)*120уп=1440шт) то ми можемо запропонувати відповідний товар з 28 шт/уп кількістю 52 уп? Це навіть більше в штуках, ні заявлено в вимогах. Це й може стосуватися і всіх заявлених в закупівлі товарів? Дякуємо.
Відповідь: Ви можете запропонувати продукцію якщо вона відповідає вимогам, вказаним у Додатку №1 Оголошення щодо допорогової закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ УА "ЄВРОМІКС"ІІ #24998380 |
Переможець |
199 885,12
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 14:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 22:02
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2019 14:44
|
Договір_папір гігієнічний.pdf | укладений |
27 червня 2019 14:43
|