Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 33770000-8 – Папір санітарно-гігієнічного призначення (підгузки для дорослих, прокладки урологічні жіночі)
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2019-06-03-001180-b dd8a6fb5d97b450db49bd04085f82491
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Тіщенко

+380573721173 pansionat007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05425307
Місцезнаходження: 61177, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Ігоря Муратова, буд. 7
Контактна особа: Валентина Тіщенко
+380573721173
pansionat007@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2019 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 16:00
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
745 упаковка
Підгузки для дорослих, прокладки урологічні жіночі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61177, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Ігоря Муратова, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2019 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 12:17
ДПЗ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимога
Дата подання: 04 червня 2019 10:29
Дата відповіді: 05 червня 2019 13:09
Доброго дня. Вимога "копію ліцензії на оптову, роздрібну торгівлю лікарськими засобами;" не є зрозумілою, так як предметом закупівлі є вироби медичного призначення, а не лікарські засоби. Дякуємо.
Відповідь: Надання ліцензії не є обов’язковим
вимога зразки
Дата подання: 04 червня 2019 10:37
Дата відповіді: 05 червня 2019 13:08
Доброго дня. Вимога "Учасник який проходить кваліфікацію в 2-денний термін після оприлюднення відповідної інформації повинен надати зразки запропонованого товару замовнику, які повністю повинні відповідати якісним вимогам до предмету закупівлі. Якщо поставлений товар не буде відповідати наданим зразкам, він буде повернутий Постачальнику, про що буде складено протокол» Діючим законодавством не передбачено можливість встановлення вимоги про надання зразків продукції, що пропонується до постачання, та можливості проведення дослідження таких зразків. Чи є у Вас акредитована лабораторія, яка буде проводити випробування зразків постачальника? Недобросовісні замовники вносять вимогу з наданням зразків для подальшого маніпулювання результатами розгляду пропозицій учасників, з метою, щоб переміг потрібний Вам учасник. Тим більше, що вимогу «надання зразків» неодноразово засуджував, відміняв та визнавав незаконною АМКУ. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Вимога щодо зразків не стосується щодо її випробовування. Ми хочемо отримати зразки усієї продукції, яка пропонується учасником торгів задля того, щоб упевнитись, що буде постачатися саме та продукція, яка була вказана у ціновій пропозиції та що вона відповідає вимогам, вказаним у Додатку №1 Оголошення про допорогову закупівлю. Вимога про надання зразків запропонованої продукції запобігає можливості закупвлі фальсифікатів та продукції, яка відрізняється від тієї, яка була запропонована у ціновій пропозиції того чи іншого учасника.
штук в упаковці
Дата подання: 04 червня 2019 10:43
Дата відповіді: 05 червня 2019 13:09
Доброго дня! Якщо в Ваших вимогах (в упаковці повинно бути не менше ніж 12шт. уп. 120), (всього 12(шт/уп)*120уп=1440шт) то ми можемо запропонувати відповідний товар з 28 шт/уп кількістю 52 уп? Це навіть більше в штуках, ні заявлено в вимогах. Це й може стосуватися і всіх заявлених в закупівлі товарів? Дякуємо.
Відповідь: Ви можете запропонувати продукцію якщо вона відповідає вимогам, вказаним у Додатку №1 Оголошення щодо допорогової закупівлі
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УА "ЄВРОМІКС"ІІ 199 885,12
UAH з ПДВ
199 885,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2019 13:54
ХПВТ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УА "ЄВРОМІКС"ІІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УА "ЄВРОМІКС"ІІ
#24998380
Переможець 199 885,12
UAH з ПДВ
12 червня 2019 14:03

Документи

12 червня 2019 14:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 14:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УА "ЄВРОМІКС"ІІ
#24998380
199 885,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 14:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 22:02
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 14:44
Договір_папір гігієнічний.pdf укладений
27 червня 2019 14:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 199 885,12
UAH (в тому числі ПДВ 33 314,19 UAH)