Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Перев’язувальний матеріал
Очікувана вартість
113 480,00 UAH
UA-2019-06-03-001088-b adcbd1679a944ff181ba60145d55a19d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Соловей

+380512589627 nataliysolovey@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївська обласна дитяча клінічна лікарня Миколаївської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02007070
Місцезнаходження: 54018, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Миколаївська, 21
Контактна особа: Наталія Соловей
+380512589627
nataliysolovey@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами), оголошення UA-2019-03-27-000583-b, оголошення № UA-2019-04-12-001926-a

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2019 12:05
Оскарження наміру укласти договір: 14 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 штука
1. Бинт марлевий 7*14 н/ст (субвенція з державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54018, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, м.Миколаїв, вул.Миколаївська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1000 штука
2. Бинт гіпсовий 20х2.7 (субвенція з державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54018, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, м.Миколаїв, вул.Миколаївська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5000 штука
3. Бинт гіпсовий 15х2.7 (субвенція з державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54018, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, м.Миколаїв, вул.Миколаївська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5000 штука
4. Бинт марлевий 5*10 н/ст (субвенція з державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54018, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, м.Миколаїв, вул.Миколаївська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
800 штука
5. Стерильна фіксуюча пов'язка "Тегадерм" 6*7 см (прозора плівкова наклейка з рамкою) (субвенція з державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54018, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, м.Миколаїв, вул.Миколаївська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов’язаний здійснити оплату Товару протягом 10 банківських днів, з моменту отримання накладної за умови наявності бюджетних призначень на ці цілі. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

03 червня 2019 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 12:01
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ФАРМ-ЛАЙН"
#19299605
Переможець 113 480,00
UAH з ПДВ
03 червня 2019 12:05

Документи

03 червня 2019 12:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2019 12:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ФАРМ-ЛАЙН"
#19299605
113 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2019 12:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 14:08
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2020 15:47
3920 001.pdf зміни до договору
03 лютого 2020 15:45
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 15:58
39-20 001.jpg зміни до договору
03 січня 2020 15:58
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 11:35
фарм-лайн 001.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 11:34
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 10:03
Договір Фарм-Лайн мед мат.pdf укладений
19 червня 2019 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в бік зменшення без зміни обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 39/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії договору до 31.03.2020р.
Номер договору про закупівлю: 39/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження суми договору, що не перевищує 20% суми, визначеної у Договорі, укладеному у попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 39/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 113 479,98
UAH (в тому числі ПДВ 7 423,92 UAH)