Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 — «34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання» «ЛОТ №1 Світлофори дорожні» «ЛОТ №2 Дорожні контролери»
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-05-31-001518-b ea9a8436084b42a9b9ee5149421b4d11
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Потічна

+380987610864 mariupolavtodor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 40940113
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, провулок Банний, буд.5
Контактна особа: Ганна Потічна
+380987610864
mariupolavtodor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2019 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2019 12:00
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання


Тендерна документація

09 вересня 2019 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 15:39
Протокол №262-19.PDF
22 липня 2019 15:39
ТД контролери і світлофори зі змінами від 22.07.2019.doc
09 вересня 2019 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 15:39
Протокол №262-19.PDF
22 липня 2019 15:39
ТД контролери і світлофори зі змінами від 22.07.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 7
Дата подання: 03 червня 2019 12:13
Дата відповіді: 05 червня 2019 10:37
В додатку 7 лот1 вказано: “Параметри світлофора відповідають нормам ДСТУ4092-2002 та ДСТУ EN 12368:2017.” Але ж, вимоги ДСТУ 4092-2002 суперечать вимогам ДСТУ EN 12368:2017 в геометричних та світло-технічних характеристиках, тому виконання цієї вимоги тендерної документації не можливе. В такому трактуванні ця вимога не відповідає принципам здійснення закупівель — відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі і дозволяє замовнику провести необ'єктивне та упереджене оцінювання тендерних пропозицій учасників. Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації з чітким вказанням вимогам якого конкретного ДСТУ повинні відповідати світлофори та сертифікат відповідності якому ДСТУ повинні надати учасники.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаємо на ваш запит. Згідно ДСТУ EN 12368:2017, цей стандарт прийнято як національний методом підтвердження за позначенням з наданням чинності від 2017–10–01. Також, всі конфліктні стандарти повинні були бути скасовані до березня 2017. Але на даний час, конфліктний стандарт ДСТУ 4092:2002 досі не скасований. Тобто обидва стандарти є чинними, хоча ДСТУ 4092 вже застарілий та конфліктний з українським законодавством. Натомість, для запобігання зловживань в сфері публічних закупівель та створення конкурентних умов для процедури закупівлі, Замовник вимагає відповідність обладнання всім вимогам обох стандартів, які не є конфліктними між собою. Учасник, для підтвердження відповідності предмета закупівлі повинен надати сертифікат відповідності на всі вимоги ДСТУ 4092 та ДСТУ EN 12368, які не протирічать один одному та українському законодавству.
До п.2.1 ТЗ, ЛОТ №2, :Дорожні контролери
Дата подання: 03 червня 2019 14:16
Дата відповіді: 05 червня 2019 10:39
В вимогах до контролерів зазначено: В одній «Захист при виникненні конфліктної ситуації – блокування одночасного вмикання комбінацій сигналів світлофорів, які не передбачені запрограмованою схемою організації дорожнього руху: відключення ключів та перехід в режим ОС», в другій передбачена «Можливість забезпечення одночасного керування незалежними перехрестями (з різними циклами роботи), не менш 2-х.). Наведені вимоги є суперечливими між собою. Згідно з ДСТУ 4157 в разі виникненні конфліктної ситуації контролер переходить в режим ОС, таким чином виключаючи всі свої силові канали та виключаючи головний силовий ключ. Таким чином при виникненні конфліктної ситуації на одному світлофорному об’єкті обидва світлофорних об’єкта будуть відключені, а вимога незалежності цих об’єктів не буде виконана. Особливо це відчутно при пробої вихідного ключа силового каналу – симістора. Таким чином порушено відповідність ДСТУ 4157 – непередбачене програмою організацією дорожнього руху переведення в режим ОС світлофорного об’єкту, який на даний момент є цілком робочим. Пропонуємо скорегувати тендерні вимоги у відповідності до вимог ДСТУ 4157.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаємо на ваш запит. Замовником в тендерній документації вимагається можливість забезпечення одночасного керування незалежними перехрестями (з різними циклами роботи), не менш 2-х. При переході в режим ОС за конфліктом одного світлофорного об'єкта, другий світлофорний об'єкт повинен працювати в робочому режимі.
Додаток 7
Дата подання: 03 червня 2019 16:41
Дата відповіді: 05 червня 2019 10:39
Не зрозуміла вимога вказана в п. 2.1 Додатку 7 Лоту 1, а саме - “Учасник повинен надати перелік дорожніх контролерів, з якими проводилось успішне тестування роботи світлофорів в режимі пониженого енергоспоживання (діммінгу).” Не ясно, з яких критеріїв буде вважатися тендерна пропозиція учасника такою, що відповідає цій вимозі. Просимо перелічити дорожні контролери, які будуть відповідати цій вимозі, а які ні. У разі не надання такого переліку, наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації з вилученням цієї вимоги, як такої що не відповідає принципам здійснення закупівель - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі і об'єктивна та неупереджена оцінка тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаємо на ваш запит. Згідно ДСТУ EN 12368:2017 виробник повинен зазначити в технічній документації оптичні параметри та діапазон робочих напруг сигналів світлофорів в режимі діммінгу. В звязку з тим, що реалізація режиму діммінгу в світлофорах також залежить від реалізації цього режиму в дорожніх контролерах, Замовник вважає необхідним знати типи контролерів, з якими забезпечується узгоджена, надійна робота з запропонованим типом світлофорів. Замовник не обмежує Учасників в кількості типів контролерів з якими досягнуто узгодженої роботи.
До п.2.1 ТЗ, ЛОТ №1,Світлофори дорожні
Дата подання: 03 червня 2019 17:30
Дата відповіді: 05 червня 2019 10:40
Згідно з вимогами ДСТУ EN 12368:2017 світлофори дорожні розділяються на декілька класів: 9 по інтенсивності випромінювання, 4 по розподілу інтенсивності випромінювання, 5 по фантомному ефекту, які не є однозначно відповідними до ДСТУ 4092. Також зони кольорових зон в цих стандартах є відмінними, особливо по зеленому сигналу. Таким чином вимога до відповідності характеристик світлофорів до двох несумісних стандартів без конкретизації класів не дає відповіді на те, які конкретно світлофори потрібні замовнику. Пропонуємо скорегувати тендерні вимоги до світлофорів з конкретизацією потрібних характеристик.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаємо на ваш запит. Стандарт ДСТУ EN 12368 надає вимоги до світлофорів для різних умов застосування (закритих територій, міських вуличних мереж, міжміських магістралей) з відповідними параметрами до відповідних класів. ДСТУ 4092 надає вимоги до світлофорів вуличної мережі, що є одним з можливих типів, відповідно до вимог стандарту ДСТУ EN 12368, а саме по інтенсивності випромінювання, світлорозподілу, фантомному ефекту. З метою досягнення максимально конкурентних умов, розбіжності параметрів світлофорів в межах вимог стандартів ДСТУ 4092 та ДСТУ EN12368 (в частині інтенсивності випромінювання, розподілу інтенсивності випромінювання, фантомному ефекту, кольорових зон) не будуть причиною для відхилення пропозиції Учасника.
щодо роботи в режимі діммінгу
Дата подання: 04 червня 2019 10:03
Дата відповіді: 06 червня 2019 17:00
У п.2.1 додатку 7 Технічне завдання (Лот 1) вказано, що серед вимог замовника до предмету закупівлі є наступне: Можливість роботи світлофорних модулів в режимі діммінгу згідно ДСТУ EN 12368:2017. Учасник повинен надати перелік дорожніх контролерів, з якими проводилось успішне тестування роботи світлофорів в режимі пониженого енергоспоживання (діммінгу). Просимо надати посилання на пункт ДСТУ 4092:2002, ДСТУ EN 12368:2017, де наведена вищезазначена вимога, або надати інше обґрунтування. Якщо ДСТУ 4092:2002, ДСТУ EN 12368:2017, яким згідно п. 2.1. повинні відповідати параметри світлофора, не містить вимог щодо обов’язкового застосування діммінгу у світлофорах, просимо усунути зазначену вимогу до предмету закупівлі шляхом внесення змін у тендерну документацію. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та необґрунтованою та такою, що порушує права учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаємо на ваш запит. Режим пониженого енергоспоживання (діммінг) є досить поширеною світовою практикою. Замовник не встановлює дискримінаційних вимог в тендерній документації.
До п.2.1 ТЗ, ЛОТ №2, :Дорожні контролери
Дата подання: 04 червня 2019 12:50
Дата відповіді: 06 червня 2019 17:01
В вимогах до контролерів зазначено: «Можливість віддаленого підключення до контролеру по WEB інтерфейсу за допомогою зв’язку GPRS/3G…», при цьому мати «доступ до протоколу роботи контролера (зміна режиму, збої в роботі)». Такий доступ до контролера є достатньо вільним для кіберзлочинця, який зможе редагувати режими роботи контролера у відповідності до своїх задумів, порушуючи заплановану організацію дорожнього руху на вулично-дорожній мережі, що недопустимо. Пропонуємо скорегувати дану тендерну вимогу або скасувати її.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаємо на ваш запит. Послуги GPRS/3G зв'язку не є предметом закупівлі даної тендерної процедури.
До вимог ЛОТ №1,Світлофори дорожні
Дата подання: 04 червня 2019 15:28
Дата відповіді: 06 червня 2019 17:01
Згідно з специфікацією до закупівлі плануються світлофори транспортні Т1.3 – 72 шт. та світлофори пішохідні П1.1- 50 шт. Дивно, що всі ці світлофори не планується оснащати табло зворотного відліку часу. В той же час є лист ДЕРЖАВНОГО АГЕНСТВА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ (УКРАВТОДОР) від 13.07 2018р. за № 5632/1/7.2-7-606/05, в якому зокрема зазначено: « На виконання доручення Прем’єр-міністра України В. Гройсмана від 20.06 2018 №21692/1/1-18 до листа Міністерства інфраструктури України від 23.05.2018 №5448/18/10-18 стосовно Звіту про результати робот Урядової комісії з технічного розслідування обставин та причин дорожньо-транспортної пригоди, що сталася 17 квітня 2018 р. у Дніпропетровскій області, прошу забезпечити впровадження рекомендацій, визначених підпунктами 12.1 – 12.5 пункту 12 звіту, а саме: …. 12.3 При влаштуванні нових світлофорних об’єктів та реконструкції існуючих дотримуватись вимог Національного стандарту України ДСТУ 4092-2002 «Безпека дорожнього руху. Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосування та вимоги безпеки» та максимально застосувати цифрові табло для інформування водіїв про час ( у секундах), що залишився до кінця горіння червоного та зеленого сигналів, а також впровадити автоматичні системи керування дорожнім рухом (термін – постійно).» Пропонуємо скорегувати специфікацію до закупівлі з урахуванням доручення Прем’єр-міністра України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаємо на ваш запит. Замовник не планує закупівлю світлофорів з табло зворотного відліку часу.
До п.2.1 ТЗ, ЛОТ №2, :Дорожні контролери
Дата подання: 05 червня 2019 14:18
Дата відповіді: 07 червня 2019 13:05
Ваша відповідь на запитання до п.2.1 ТЗ, ЛОТ №2, :Дорожні контролери від 03.06.2019, 14:16 «Замовником в тендерній документації вимагається можливість забезпечення одночасного керування незалежними перехрестями (з різними циклами роботи), не менш 2-х. При переході в режим ОС за конфліктом одного світлофорного об'єкта, другий світлофорний об'єкт повинен працювати в робочому режимі» правильно трактує вимогу, щоб два ва світлофорні об’єкти, які б управлялися від одного дорожнього контролера, були дійсно повністю незалежними. Але відомі технічні реалізації дорожніх контролерів не мають розділення на групи силових виходів, кожна з яких вмикається своїм головним ключем. У всіх відомих реалізаціях дорожніх контролерів такий ключ один. Тому при пробої симістора «зеленого» силового виходу його можна відключити тільки головним ключем, який відключить всі !!! силові виходи на обох перехрестях. Введення додаткових головних ключів порушує універсальність застосування силових виходів та невиправдано підвищує вартість дорожнього контролера. Тому наведіть, як приклад, назву того дорожнього контролера, в якому реалізовано більше однієї групи силових виходів, які вимикаються своїми головними ключами, або відкличте цю вимогу як таку, що не має достатнього технічного обґрунтування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаємо на ваш запит. Замовником в тендерній документації вимагається можливість забезпечення одночасного керування незалежними перехрестями (з різними циклами роботи), не менш 2-х. При переході в режим ОС за конфліктом одного світлофорного об'єкта, другий світлофорний об'єкт повинен працювати в робочому режимі. Замовник не обмежує Учасників в реалізації цієї можливості.
до додатку7
Дата подання: 05 червня 2019 15:35
Дата відповіді: 07 червня 2019 13:09
Ваша відповідь на запитання до додатку7 від 03.06.2019, 12:13 «Тобто обидва стандарти (ДСТУ 4092 та ДСТУ EN 12368) є чинними» є такою, що відповідає реаліям часу, а тому вказувати, що ДСТУ 4092 суперечить українському законодавству некоректно. В той же час є відмінність в ряді вимог між цими стандартами. Тому Замовник вирішив зробити хід конем, заявивши, що «Учасник, для підтвердження відповідності предмета закупівлі повинен надати сертифікат відповідності на всі вимоги ДСТУ 4092 та ДСТУ EN 12368, які не протирічать один одному та українському законодавству». Знайдіть таку метрологічну службу, яка може показати коректність даного висловлювання і може видати такий сертифікат. Тим паче, що Українські сертифікаційні центри ще тільки мають намір акредитуватися для роботи з ДСТУ EN 12368 та придбати відповідне обладнання. Тому пропоную у відповідності до реалій часу визнавати наявність будь-якого одного сертифікату (ДСТУ 4092 або ДСТУ EN 12368).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ідповідаємо на ваш запит. Замовник не обмежує Учасників в виборі сертифікаційних центрів для отримання сертифіката відповідності.
Контролери
Дата подання: 06 червня 2019 16:16
Дата відповіді: 07 червня 2019 13:10
В п. 2.1. Додатку 7 ТД «Технічне завдання, лот №2» визначена необхідність контролю силових каналів по одній жилі сигнального кабелю без виділення окремої «зворотньої » жили сигнального кабелю. В пункті 6 (підпункт 6.1.2) ДСТУ 4157-2003 визначені загальні вимоги до виконання функції контролю силових каналів. Виробник дорожніх контролерів повинен реалізувати цю функцію. Вимога до способу реалізації цієї функції є дискримінацією учасників. Просимо видалити цю вимогу та внести зміни в ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаємо на ваш запит. Контроль силових каналів за допомогою «зворотньої» жили є ознакою застарілого обладнання. Сучасні контролери багатьох вітчизняних та іноземних виробників не використовують даний метод. Використання «зворотньої» жили – це додаткові витрати на обладнання та матеріали при будівництві перехрестя. Тому дана вимога Замовника не є дискримінаційною.
Контролери
Дата подання: 06 червня 2019 16:17
Дата відповіді: 07 червня 2019 13:10
В п. 2.1. Додатку 7 ТД «Технічне завдання, лот №2» визначена вимога щодо необхідності забезпечення одночасного керування незалежними перехрестями (з різними циклами роботи), не менш 2-х. Це суперечить п.5.2.1 ДСТУ 4157-2003, де визначено, що «ДК призначені для перемикання сигналів світлофорів … як на локальному (відокремленому) перехресті, так і на перехресті, яке входить до складу АСКДР.» Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, просимо видалити цю вимогу та внести зміни в ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаємо на ваш запит. В п.5.2.1 ДСТУ 4157-2003 визначено призначення дорожнього контролера як технічного засобу, що ніяк не обмежує кількість світлофорних об’єктів під керуванням контролера. Об’єднання декількох світлофорних об’єктів, розташованих близько один від одного, є доволі поширеною сучасною практикою в проектуванні світлофорних об’єктів. Також, така практика значно зменшує вартість будівництва. Тому дана вимога не може вважатися дискримінаційною.
Контролери
Дата подання: 06 червня 2019 16:18
Дата відповіді: 07 червня 2019 13:11
В п. 2.1 Додатку 7 ТД«Технічне завдання лот №2» визначена необхідність віддаленого підключення до контролеру по WEB інтерфейсу за допомогою зв’язку GPRS/3G. В п. 6.1.3 ДСТУ 4157-2003 визначено розширення функціональних можливостей ДК, а саме обмін інформацією з пунктом керування каналами зв’язку (приймання команд телекерування та передавання телесиглалізації), можливість роботи в АСКДР з безцентровою структурою, тощо, але спосіб забезпечення цих можливостей в ДСТУ 4157-2003 не визначається. Вважаємо, що замовник має право визначати тільки функціональні вимоги до обладнання, а спосіб в який ці вимоги реалізуються може бути різним. Жорстка вимога реалізувати віддалене керування тільки за допомогою WEB інтерфейсу є дискримінаційною. Просимо внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаємо на ваш запит. Функція керування дорожнім контролером за допомогою WEB інтерфейсу є досить поширеною серед вітчизняних та іноземних виробників. Також, ця функція є економічно доцільною для обслуговування периферійного обладнання.
Контролери
Дата подання: 06 червня 2019 16:18
Дата відповіді: 07 червня 2019 13:12
В п. 2.1 Додатку 7 ТД«Технічне завдання лот №2» визначена необхідність віддаленого підключення до контролеру по WEB інтерфейсу за допомогою зв’язку GPRS/3G. В п. 6.1.3 ДСТУ 4157-2003 визначено розширення функціональних можливостей ДК, а саме обмін інформацією з пунктом керування каналами зв’язку (приймання команд телекерування та передавання телесиглалізації), можливість роботи в АСКДР з безцентровою структурою, тощо, але спосіб забезпечення цих можливостей в ДСТУ 4157-2003 не визначається. Вважаємо, що замовник має право визначати тільки функціональні вимоги до обладнання, а спосіб в який ці вимоги реалізуються може бути різним. Жорстка вимога реалізувати віддалене керування тільки за допомогою WEB інтерфейсу є дискримінаційною. Просимо внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаємо на ваш запит. Функція керування дорожнім контролером за допомогою WEB інтерфейсу є досить поширеною серед вітчизняних та іноземних виробників. Також, ця функція є економічно доцільною для обслуговування периферійного обладнання.
Контролери
Дата подання: 06 червня 2019 16:19
Дата відповіді: 07 червня 2019 13:12
В п. 2.1 Додатку 7 ТД «Технічне завдання, лот №2» визначена необхідність програмно- апаратного перепідключення несправних вихідних сигнальних каналів. В ДСТУ 4157-2003 немає згадки про таку функцію. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, просимо видалити цю вимогу та внести зміни в ТД.
Відповідь: Відповідаємо на ваш запит. ДСТУ 4157-2003 визначає: «типи, загальні технічні вимоги та вимоги безпеки», та не обмежує розширення функцій технічних засобів, згідно пункту 6.1.28 даного ДСТУ. Функція вільного програмно-апаратного визначення (перепідключення) силових виходів присутня у більшості вітчизняних та іноземних виробників. Фізично дана функція надає можливість підключення визначеного сигналу (жовтий, червоний, зелений) до будь якого визначеного силового виходу програмно-апаратним шляхом, що дає можливість відновити роботу світлофорного об’єкту без заміни пошкоджених блоків до моменту відновлення повної працездатності.
Контролери
Дата подання: 06 червня 2019 16:20
Дата відповіді: 07 червня 2019 13:13
В п. 1.2 Додатку 7 ТД визначено «Дорожні контролери призначені для управління світлофорними об'єктами як в автономному режимі, так і в системі координованого управління дорожнім рухом (АСКДР)». Надайте інформацію: яка система працює в місті, за яким протоколом зв’язку, визначте вимоги до координованого керування, перелік необхідних функцій і т.п. Дайте загальні характеристики системи, які повинні відповідати ДСТУ 4158-2003 «Автоматизовані системи керування дорожнім рухом.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаємо на ваш запит. В місті Маріуполь на даний час АСКДР відсутня. Основні вимоги до АСКДР викладені в ДСТУ 4158-2003. Додаткові вимоги до контролерів при роботі в АСКДР викладені в технічному завданні до тендерної документації.
До п.2.1 ТЗ, ЛОТ №1,Світлофори дорожні
Дата подання: 07 червня 2019 11:59
Дата відповіді: 07 червня 2019 14:53
До п.2.1 ТЗ, ЛОТ №1,Світлофори дорожні Тендерна вимога «Конструкція транспортних та пішохідних світлофорів повинна передбачати вмонтовану в оптичну систему лінзу Френеля (або Еквівалент)». Що розуміє Замовник під терміном «або Еквівалент» ? Світлофор з лінзою Френеля має одну незаперечну перевагу – легкість в досягненні рівномірності розподілення яскравості по апертурі оптичної системи. Для оцінки такої однорідності в ДСТУ EN 12368 та навіть введено показник її оцінки (допустима неоднорідність може бути в межах 10:1) . Але таку однорідність яскравості мають практично всі (!!!) світлодіодні світлофори з рівномірно розставленими на монтажній платі світло діодами. Тому вони цілком підпадають під посилання Замовника «або Еквівалент».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаємо на ваш запит. Замовник не обмежує Учасників в реалізації рівномірності розподілення яскравості по апертурі оптичної системи. Матричний тип світлофора не забезпечує рівномірність розподілення світла при частковому виходу з ладу світлодіодів на монтажній платі. Тому, світлофор з матричним джерелом світла не є еквівалентом світлофора з вмонтованою в оптичну систему лінзи Френеля
До п.2.1 ТЗ, ЛОТ №1,Світлофори дорожні
Дата подання: 07 червня 2019 12:15
Дата відповіді: 07 червня 2019 14:54
Відповіді Замовника «Доводимо до вашого відому, що світлофори з вмонтованою в оптичну систему лінзою Френеля вироблять Українські виробники та переважна більшість європейських виробників. Замовник не встановлює дискримінаційних вимог в тендерній документації.» не зовсім коректна. Модулі з лінзою Френеля українські виробники поки що не виробляють, а імпортують з Європи. Тому в цих виробників і є проблеми з встановленням інтегрованого табло відліку часу в такий світлофор, внаслідок чого і Замовник не виконує рекомендації уряду з закупівлі світлофорів з таким табло.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаємо на ваш запит. Світлофори з встановленими інтегрованими табло відліку часу не є предметом закупівлі даного тендеру.
До п.2.1 ТЗ, ЛОТ №1,Світлофори дорожні
Дата подання: 07 червня 2019 13:27
Дата відповіді: 07 червня 2019 14:54
Тендерна вимога «Можливість роботи світлофорних модулів в режимі дімінгу згідно ДСТУ EN 12368:2017». Що розуміє Замовник під терміном «дімінг»? Якщо зменшення споживаної потужності та яскравості світлофора в нічний час, то такий режим може бути різними методами, в тому числі без зміни режимів контролера, а застосовуючи датчик освітлення та широтно – імпульсну модуляцію світлового потоку світлофора та інше. Тому вимога приведення обов’язкового переліку контролерів, з якими цей режим реалізується, не зовсім коректна.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаємо на ваш запит. Під терміном «діммінг» Замовник (як і ДСТУ EN 12368) розуміє КОНТРОЛЬОВАНЕ зниження енергоспоживання та яскравості світлофорів. Неконтрольована зміна енергоспоживання може сприйнятися апаратурою контролера як проблема з світлофорами і викликати перехід світлофорного об’єкту в аварійний режим роботи. Вимога Замовника забезпечити стабільну та узгоджену роботу контролерів зі світлофорами є обґрунтованою та не може бути дискримінаційною
До п.2.1 ТЗ, ЛОТ №2, :Дорожні контролери
Дата подання: 07 червня 2019 15:45
Дата відповіді: 10 червня 2019 14:56
На запит по тендерній вимозі «Дорожні контролери призначені для управління світлофорними об'єктами як в автономному режимі, так і в автоматизованій системі керування дорожнім рухом.(АСКДР)» отримано відповідь «В місті Маріуполь на даний час АСКДР відсутня. Основні вимоги до АСКДР викладені в ДСТУ 4158-2003. Додаткові вимоги до контролерів при роботі в АСКДР викладені в технічному завданні до тендерної документації». Але ця відповідь є формальною, бо одним з основних питань застосування різних контролерів в АСКДР є наявність протоколу зв’язку між контролером та ЦУП. ДСТУ 4158-2003 не надає інформації про конкретний протокол, який повинен бути застосований. Без інформації про зміст протоколу застосувати контролер в системі АСКДР неможливо. А в тендерних вимогах протокол не наведений. Тому цей пункт вимог є неповним та некоректним. Пропонуємо надати конкретні дані до даного пункту або змінити його.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаємо на ваш запит. Автоматизована система керування дорожнім рухом (АСКДР) не є предметом закупівлі даної тендерної процедури. Предметом закупівлі є дорожні контролери, які призначені для управління світлофорними об'єктами як в автономному режимі, так і в автоматизованій системі керування дорожнім рухом.(АСКДР)
на відповідть 05.06.19, 10:37
Дата подання: 07 червня 2019 15:47
Дата відповіді: 10 червня 2019 14:57
Вказуємо Вам на те, що не можливо виконати поставку предмету закупівлі та надати Сертифікат відповідності на ВСІ ВИМОГИ ДСТУ 4092 та ДСТУ EN 12368, так як вони в своєї більшості суперечать одна одної в геометричних та світло-технічних характеристиках. тому НАПОЛЯГАЄМО внести зміни до тендерної документації, в яких надати конкретні (цифрові) вимоги геометричних та світло-технічних характеристик світлофорів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаємо на ваш запит. Неможливість виконати вимогу Замовника щодо надання сертифікатів відповідності всім вимогам ДСТУ 4092 та ДСТУ EN 12368, що не суперечать один одному – є суб’єктивною думкою Учасника, та може свідчити про те, що його обладнання є застарілим та не відповідає сучасним вимогам.
Розгорнути всі запитання: 20 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-31-001518-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Росток-ЕЛЕКОМ", Код ЄДРПОУ:14310454
Дата подання: 12 червня 2019 19:36
Скарга на умови тендерної документації
Скарга на умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 14.06.2019 № 7802.pdf
Дата публікації: 14 червня 2019 18:38
Номер скарги: UA-2019-05-31-001518-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ КОМКОН ТРАФІК, Код ЄДРПОУ:41138650
Дата подання: 13 червня 2019 11:47
Скарга на умови тендерної документації
СКАРГА (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) Підстави, через які подається скарга, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, дата, коли суб'єкту оскарження стало відомо про такі рішення, дії або бездіяльність. Обґрунтування вимог. Обґрунтування наявності порушених прав скаржника 31 травня 2019 року у системі Prozorro на електронному майданчику була оприлюднена процедура закупівлі відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015 — «34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання» «ЛОТ №1 Світлофори дорожні» «ЛОТ №2 Дорожні контролери», яку проводить КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР". Наша організація як потенційний учасник планує прийняти участь у даних торгах, тому нами була вивчена тендерна документація та встановлено, вона містить дискримінаційні вимоги по відношенню до нас, а саме: 1). П.2.1 Додатку 7 Тендерної документації (далі ТД) передбачається, що предмет закупівлі повинен відповідати наступним вимогам ДСТУ4092-2002 та ДСТУ EN 12368:2017. Але на час проведення даних торгів на території України центри сертифікації не працюють по ДСТУ EN 12368:2017 і ще тільки планують акредитуватися для роботи з ДСТУ EN 12368 та придбати відповідне обладнання. Також хочемо зазначити, що на цей час ці два ДСТУ між собою протирічать а саме: в геометричних та світло-технічних характеристиках, тому виконання цієї вимоги тендерної документації неможливе жодним з потенційних учасників, так саме і нами не можливо виконати дану вимогу. По цьому питанню ми зверталися до Замовника з питанням та вимогою про внесення відповідних змін до тендерної документації, але замовник відмовився вносити такі зміни. Скаржник просить визнати таку вимогу дискримінаційною та зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до П.2.1 Додатку 7 ТД. 2). П.2.1 Додатку 7 Тендерної документації передбачається, що Конструкція транспортних та пішохідних світлофорів повинна передбачати вмонтовану в оптичну систему лінзу Френеля (або Еквівалент). Але на сьогоднішній час в діючих ДСТУ 4092-2002 та ДСТУ EN 12368:2017 не наведено обмежень щодо схемо-технічної реалізації світлофорних модулів, крім необхідних світлотехнічних характеристик та діаметрів оптичної системи цих модулів. Вимога обов’язкового застосування лінзи Френеля не є обґрунтованою та звужує коло українських виробників світлофорів, які б могли брати участь в тендерних торгах. Тому вона є суттєво дискримінаційною вимогою по відношенню до нас так, як наша організація виготовляє, предмет закупівлі у відповідності до діючого ДСТУ 4092-2002. Скаржник просить визнати таку вимогу дискримінаційною та зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до П.2.1 Додатку 7 ТД. 3). П.2.1 частини 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЛОТ №2 »Додатку 7 Тендерної документації що предмет закупівлі повинен мати Можливість забезпечення одночасного керування незалежними перехрестями (з різними циклами роботи), не менш 2-х. Проте ця вимога є такою, що не відповідає вимозі п. 5.2.1 ДСТУ 4157-2003 «ДК призначені для перемикання сигналів світлофорів та символів ДЗКб та ПШб як на локальному (відокремленому) перехресті, так і на перехресті, яке входить до складу АСКДР» - в ДСТУ 4157-2003 є пряма вказівка на одне перехрестя, яке обслуговується одним дорожнім контролером. Вимога ДСТУ 4157-2003 обумовлена тим, що при технічній реалізації дорожнього контролера в його склад введені елементи, які призначені для забезпечення блокування сигналів, які не передбачені організацією дорожнього руху. Особливо це стосується захисту від непередбаченого включення зеленого сигналу світлофора. Метод захисту – введення головного ключа, який при появі зеленого сигналу вимикає всі силові виходи контролера. Такий елемент є тільки одним на контролер. Таким чином при появі непередбаченого зеленого сигналу, який відноситься до одного перехрестя відключеними виявляться світлофорні сигнали на обох перехрестях. Таким чином ця вимога сформульована Замовником технічно некоректно та повинна була би відмінена або коректно скорегована. Враховуючи той факт що ми виготовляємо предмет закупівлі у відповідності до діючого ДСТ 4157-2003 о ця вимога замовника є дискримінаційною по відношенню до нас. Скаржник просить визнати таку вимогу дискримінаційною та зобов’язати Замовника внести відповідні зміни П.2.1 частини 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЛОТ №2 »Додатку 7 ТД. 4). П.2.1 частини 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЛОТ №2 »Додатку 7 Тендерної документації що предмет закупівлі повинен мати Можливість віддаленого підключення до контролеру по WEB інтерфейсу за допомогою зв’язку GPRS/3G. Контролер по WEB інтерфейсу повинен забезпечувати: - доступ до діагностики та керування контролером з любого місця з любого пристрою на операційних системах Linux, Windows, iOS, Android та інші... - доступ до протоколу роботи контролера (зміна режиму, збої в роботі) - відображення стану керованих напрямків (поточного та з архіву не менше 7 днів); - відображення стану відеодетекторів та накопиченої інформації з детекторів. Але в розширеному списку функцій дорожнього контролера п. 6.1.3 ДСТУ 4157-2003 зазначено, що обмін інформацією з пунктом керування забезпечується каналами зв’язку (приймання команд телекерування та передавання телесигналізації), при цьому не наведено конкретизацію видів зв’язку а також протоколів зв’язку. Запропонований вільний доступ до управління контролером за допомогою WEB інтерфейсу надає реальні можливості для кіберзлочинця для редагування режимів роботи контролера у відповідності до своїх задумів, порушуючи заплановану організацію дорожнього руху на вулично-дорожній мережі, що недопустимо. Тому цей метод нами не використовується для виготовлення предмету закупівлі і тому ця вимога є дискримінаційною по відношенню до нас. Скаржник просить визнати таку вимогу дискримінаційною та зобов’язати Замовника внести відповідні зміни П.2.1 частини 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЛОТ №2 »Додатку 7 ТД. Керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі «ДК 021:2015 — «34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання» «ЛОТ №1 Світлофори дорожні» «ЛОТ №2 Дорожні контролери», оголошення № UA-2019-05-31-001518-b на строк винесення рішення за скаргою. 3. Розглянути вказані порушення, допущені замовником, і здійснити аналіз змін до тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 — «34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання» «ЛОТ №1 Світлофори дорожні» «ЛОТ №2 Дорожні контролери». 4. Прийняти рішення про встановлення порушень та дискримінаційних вимог у тендерній документації та зобов'язати замовника внести відповідні зміни до тендерній документації на закупівлю «ДК 021:2015 — «34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання» «ЛОТ №1 Світлофори дорожні» «ЛОТ №2 Дорожні контролери». Додатки: - Документ підтверджуючий оплату за подання скарги;
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 червня 2019 20:08
Рішення від 18.06.2019 № 7867 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 18 червня 2019 20:07
рішення від 02.07.2019 № 8728.pdf
Дата публікації: 05 липня 2019 21:23
Номер скарги: UA-2019-05-31-001518-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка", Код ЄДРПОУ:38013959
Дата подання: 13 червня 2019 17:27
Скарга
на положення тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 червня 2019 19:36
Рішення від 18.06.2019 № 7873.pdf
Дата публікації: 18 червня 2019 19:36
Рішення від 05.07.2019 № 9004.pdf
Дата публікації: 10 липня 2019 23:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внести відповідні зміни до закупівлі за кодом ДК 021:2015 — «34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання»
Дата виконання рішення замовником: 09 вересня 2019 11:03
Номер скарги: UA-2019-05-31-001518-b.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТІЛОС", Код ЄДРПОУ:14228451
Дата подання: 25 липня 2019 16:00
Скарга до АМК України
Скарга на умови тендерної документації. Повний текст Скарги в прикріплених файлах Документації.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 липня 2019 15:21
рішення від 29.07.2019 № 10196 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 липня 2019 15:20
рішення від 15.08.2019 № 11274.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2019 19:13
Номер скарги: UA-2019-05-31-001518-b.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТІЛОС", Код ЄДРПОУ:14228451
Дата подання: 07 жовтня 2019 17:18
Скарга до АМКУ
1. Неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 2. Неправомірне рішення Замовника про визначення переможця торгів. Повний текст Скарги в прикріплених файлах Документації.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 жовтня 2019 13:59
рішення від 09.10.2019 № 14494+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2019 13:59
рішення від 25.10.2019 № 15449 .pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 23:57
Номер скарги: UA-2019-05-31-001518-b.c6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Росток-ЕЛЕКОМ", Код ЄДРПОУ:14310454
Дата подання: 17 жовтня 2019 19:39
скарга на рішення про відхилення
скарга на рішення про відхилення
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 жовтня 2019 20:25
рішення від 21.10.2019 № 15050+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2019 20:25
рішення від 04.11.2019 №15936 .pdf
Дата публікації: 08 листопада 2019 00:27

Документи подані скаржником

12 червня 2019 19:34
Оплата.pdf
12 червня 2019 19:34
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

14 червня 2019 18:38
рішення від 14.06.2019 № 7802.pdf

Документи подані скаржником

13 червня 2019 11:49
скарга

Документи подані скаржником

13 червня 2019 17:27
Платіжне доручення.PDF
13 червня 2019 17:27
Скарга.PDF

Документи подані замовником

22 липня 2019 15:59
Протокол №262-19.PDF
09 вересня 2019 11:03
Протокол №262-19.PDF

Документи Органу Оскарження

18 червня 2019 19:36
Рішення від 18.06.2019 № 7873.pdf

Документи подані скаржником

17 жовтня 2019 19:37
оплата_.pdf
17 жовтня 2019 19:37
Скарга.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 — «34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання»«ЛОТ №1 Світлофори дорожні»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 020 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 100,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 вересня 2019 14:43
Закінчення: 17 вересня 2019 15:17
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

122 од
ДК 021:2015 — «34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання»«ЛОТ №1 Світлофори дорожні»
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м Маріуполь, провулок Банний, 5
Дата доставки: 04 жовтня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

п.2.1 додатку 7
Дата подання: 04 червня 2019 09:59
Дата відповіді: 06 червня 2019 17:02
У п.2.1 додатку 7 Технічне завдання (Лот 1) вказано, що серед вимог замовника до предмету закупівлі є наступне: Параметри світлофора відповідають нормам ДСТУ4092-2002 та ДСТУ EN 12368:2017. Разом з тим, положення даних стандартів мають протиріччя. Наприклад, відповідно до ДСТУ 4092:2002 , табл. 4 розділу 5 Загальні технічні вимоги, координати кольоровості кутових точок кольорових зон для зеленого кольору складають: 1: х=0,014; у=0,750 2: х=0,373; у=0,624 3: х=0,361; у=0,558 4: х=0,125; у=0,592 Аналогічні вимоги у ДСТУ EN 12368:2017 викладено у табл. 12. При цьому їх значення для зеленого кольору складають: 1: х=0,009; у=0,720 2: х=0,284; у=0,520 3: х=0,209; у=0,400 4: х=0,028; у=0,400. Таким чином, із наведених даних видно, що координати кутових точок у стандартах ДСТУ4092-2002 та ДСТУ EN 12368:2017 визначені таким чином, що неможливо досягти відповідності параметрів світлофора обом стандартам одночасно, що вимагається Замовником у тендерній документації. Просимо усунути зазначену вимогу до предмету закупівлі шляхом внесення змін у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаємо на ваш запит. Згідно ДСТУ EN 12368:2017, цей стандарт прийнято як національний методом підтвердження за позначенням з наданням чинності від 2017–10–01. Також, всі конфліктні стандарти повинні були бути скасовані до березня 2017. Але на даний час, конфліктний стандарт ДСТУ 4092:2002 досі не скасований. Тобто обидва стандарти є чинними, хоча ДСТУ 4092 вже застарілий та конфліктний з українським законодавством. З метою досягнення максимально конкурентних умов, розбіжності параметрів світлофорів в межах вимог стандартів ДСТУ 4092 та ДСТУ EN12368 (в частині координат кольоровості) не будуть причиною для відхилення пропозиції Учасника.
щодо лінзи Френеля
Дата подання: 04 червня 2019 10:01
Дата відповіді: 06 червня 2019 17:05
У п.2.1 додатку 7 Технічне завдання (Лот 1) вказано, що серед вимог замовника до предмету закупівлі є наступне: Конструкція транспортних та пішохідних світлофорів повинна передбачати вмонтовану в оптичну систему лінзу Френеля (або Еквівалент) Просимо надати посилання на пункт ДСТУ 4092:2002, ДСТУ EN 12368:2017, де наведена вищезазначена вимога, або надати інше обґрунтування, а саме: якими документами повинно підтверджуватись еквівалент оптичної системи лінзи Френеля. Крім того, у відповідності до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". У тендерній документації обґрунтування даного посилання на конструкцію транспортних та пішохідних світлофорів, у порушення закону України, не наведено. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та необґрунтованою та такою, що порушує права учасників закупівлі. Просимо надати роз’яснення та усунути зазначену вимогу до предмету закупівлі шляхом внесення змін у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаємо на ваш запит. Доводимо до вашого відому, що світлофори з вмонтованою в оптичну систему лінзою Френеля вироблять Українські виробники та переважна більшість європейських виробників. Замовник не встановлює дискримінаційних вимог в тендерній документації.
щодо потужністі кожного модуля в режимі діммінга
Дата подання: 04 червня 2019 10:05
Дата відповіді: 06 червня 2019 17:05
У п.2.1 додатку 7 Технічне завдання (Лот 1) вказано, що серед вимог замовника до предмету закупівлі є наступне: Потужність кожного модуля в режимі діммінга повинна бути не більше 5Вт. Замовник не обмежує Учасника в реалізації цієї можливості. Просимо надати посилання на пункт ДСТУ 4092:2002, ДСТУ EN 12368:2017, де наведена вищезазначена вимога, або надати інше обґрунтування. Якщо ДСТУ 4092:2002, ДСТУ EN 12368:2017, яким згідно п. 2.1. повинні відповідати параметри світлофора, не містить вимог щодо обов’язкового застосування діммінгу у світлофорах, потужності кожного модуля в режимі діммінга не більше 5 Вт, просимо усунути зазначену вимогу до предмету закупівлі шляхом внесення змін у тендерну документацію. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та необґрунтованою та такою, що порушує права учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаємо на ваш запит. Реалізація режиму діммінга в світлофора[ є досить поширеною світовою практикою. При виборі показників споживчої потужності світлофорних сигналів Замовник користувався найбільш поширеними показниками споживчої потужності світлофорів. Замовник не Замовник не встановлює дискримінаційних вимог в тендерній документації
щодо робочої напруги та споживаної потужності модуля світлофору
Дата подання: 04 червня 2019 10:07
Дата відповіді: 06 червня 2019 17:06
У п.2.1 додатку 7 Технічне завдання (Лот 1) вказано, що серед вимог замовника до предмету закупівлі є наступне: Учасник надає паспорт світлофора з відображенням параметрів діммінга (робоча напруга та споживана потужність модуля світлофору, згідно ДСТУ EN 12368:2017) Просимо надати посилання на пункт ДСТУ EN 12368:2017, де наведена вищезазначена вимога щодо робочої напруги та споживаної потужності модуля світлофору. Якщо ДСТУ 4092:2002 та ДСТУ EN 12368:2017, яким згідно п. 2.1. повинні відповідати параметри світлофора, не містить вимог щодо робочої напруги та споживаної потужності модуля світлофору серед параметрів діммінгу, просимо усунути зазначену вимогу до предмету закупівлі шляхом внесення змін у тендерну документацію. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та необґрунтованою та такою, що порушує права учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаємо на ваш запит. Відповідаємо на ваш запит. Згідно ДСТУ EN 12368:2017 виробник повинен зазначити в технічній документації оптичні параметри та діапазон робочих напруг сигналів світлофорів в режимі діммінгу. Параметри споживної потужності модулів зазначені Замовником в тендерній документації.
щодо корпусу та світлодіодних модулів світлофорів
Дата подання: 04 червня 2019 10:09
Дата відповіді: 06 червня 2019 17:07
У п.2.1 додатку 7 Технічне завдання (Лот 1) вказано, що серед вимог замовника до предмету закупівлі є наступне: Корпус та світлодіодні модулі світлофорів повинні бути українського або європейського виробництва. У відповідності до пп. 3 пункту 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". У тендерній документації обґрунтування даної вимоги щодо походження корпусу та світлодіодних модулів світлофорів, а також вираз «або еквівалент», у порушення закону України, не наведено. У п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною, обмежуючою конкуренцію, необґрунтованою та такою, що порушує права учасників закупівлі. Просимо усунути зазначену вимогу до предмету закупівлі шляхом внесення змін у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаємо на ваш запит. Замовником встановлено вимогу, що Корпус та світлодіодні модулі світлофорів повинні бути українського або європейського виробництва. В Україні існує як мінімум 5 виробників світлофорів. Замоник не встановлює дискримінаційні вимоги в тендерній документації.
щодо потужністі кожного модуля
Дата подання: 04 червня 2019 10:14
Дата відповіді: 06 червня 2019 17:08
У п.2.1 додатку 7 Технічне завдання (Лот 1) вказано, що серед вимог замовника до предмету закупівлі є наступне: - Параметри світлофора відповідають нормам ДСТУ4092-2002 та ДСТУ EN 12368:2017. - Потужність кожного модуля, не більше 10Вт - Потужність кожного модуля в режимі діммінга повинна бути не більше 5Вт. 1. Просимо відповісти, чим обґрунтовується наявність у тендерній документації вимог, що протиречать одна одній: вказані вище вимоги до предмета закупівлі означають, що світлофори мають відповідати нормам ДСТУ4092-2002 та ДСТУ EN 12368:2017 при потужності кожного модуля в режимі дімінга не більше 5 Вт. При цьому одночасно висуваються вимоги щодо потужності кожного модуля не більше 10 Вт; 2. Дімінг це процес зменшення електричної потужності. Чим обгрунтована необхідність застосування дімінгу та пов’язаного з цим ускладнення схеми світлофорів і контролерів у той час, коли відповідність світлофорів нормам ДСТУ4092-2002 та ДСТУ EN 12368:2017 може бути досягнена і без дімінга при потужності кожного модуля до 5 Вт. 3. Просимо відповісти, чи буде відхилена пропозиція учасника, якщо потужність кожного модуля, не більше 5 Вт без застосування діммінгу. Просимо усунути вимогу до предмету закупівлі щодо діммінгу як необґрунтовану та дискримінаційну, що обмежує потенційне коло учасників, шляхом внесення змін у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаємо на ваш запит. Вимоги Замовника стосуються не тільки зниження енергоспоживання світлофорів, а також зменшення яскравості випромінювання в режимі діммінгу, що забезпечує підвищення безпеки дорожнього руху в нічний час
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2019-05-31-001518-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка", Код ЄДРПОУ:38013959
Дата подання: 13 червня 2019 17:27
Скарга
на положення тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 червня 2019 19:36
Рішення від 18.06.2019 № 7873.pdf
Дата публікації: 18 червня 2019 19:36
Рішення від 05.07.2019 № 9004.pdf
Дата публікації: 10 липня 2019 23:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внести відповідні зміни до закупівлі за кодом ДК 021:2015 — «34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання»
Дата виконання рішення замовником: 09 вересня 2019 11:03
Номер скарги: UA-2019-05-31-001518-b.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТІЛОС", Код ЄДРПОУ:14228451
Дата подання: 07 жовтня 2019 17:18
Скарга до АМКУ
1. Неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 2. Неправомірне рішення Замовника про визначення переможця торгів. Повний текст Скарги в прикріплених файлах Документації.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 жовтня 2019 13:59
рішення від 09.10.2019 № 14494+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2019 13:59
рішення від 25.10.2019 № 15449 .pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 23:57

Документи подані скаржником

13 червня 2019 17:27
Платіжне доручення.PDF
13 червня 2019 17:27
Скарга.PDF

Документи подані замовником

22 липня 2019 15:59
Протокол №262-19.PDF
09 вересня 2019 11:03
Протокол №262-19.PDF

Документи Органу Оскарження

18 червня 2019 19:36
Рішення від 18.06.2019 № 7873.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2019 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" 799 999,82
UAH з ПДВ
799 999,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТІЛОС" 944 940,00
UAH з ПДВ
944 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА" 1 019 712,00
UAH з ПДВ
1 019 712,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 1 019 971,20
UAH з ПДВ
1 019 971,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 11:29
Електронний підпис
03 вересня 2019 11:27
Електронний підпис
30 липня 2019 12:23
Електронний підпис
30 липня 2019 12:21
Цінова пропозиція ч_1.PDF
30 липня 2019 12:21
Цінова пропозиція ч_2.PDF

Публічні документи

10 жовтня 2019 14:09
Електронний підпис
30 липня 2019 11:11
Електронний підпис

Публічні документи

18 червня 2019 14:02
1.6.Витяг з Протоколу №1.pdf
18 червня 2019 14:00
Документація.pdf
18 червня 2019 14:00
1.8.Статут 2017.pdf
18 червня 2019 14:00
Довыдка матбаза.pdf
18 червня 2019 14:00
Сертификат.pdf
18 червня 2019 14:00
Паспорт.pdf
18 червня 2019 14:00
1.5.Наказ №2.pdf
18 червня 2019 14:00
1.4.Наказ №1.pdf
18 червня 2019 14:00
1.3.Протокол №1.pdf
18 червня 2019 13:59
Цена.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

ТОВ "БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТІЛОС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"
#38013959
Відхилено 799 999,82
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 15:29
ТОВ "БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТІЛОС"
#14228451
Відхилено 944 940,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 15:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА"
#37880018
Переможець 1 019 712,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 11:14

Документи

27 вересня 2019 15:29
Електронний підпис
27 вересня 2019 15:28
Протокол №319-19 (лот 1).pdf
20 вересня 2019 13:51
Електронний підпис
20 вересня 2019 13:51
Протокол №312-19.pdf
17 вересня 2019 15:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 жовтня 2019 15:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 11:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА"
#37880018
1 019 712,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 11:09
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 14:50
Договір № 374 від 11.11.2019р. Світлофори.pdf укладений
11 листопада 2019 14:43
Протокол №363-19 (лот 1).pdf укладений
11 листопада 2019 14:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 019 712,00
UAH (в тому числі ПДВ 169 952,00 UAH)